LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DE JONG INTRA

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door Zarine »

Reizen vallen niet onder de wet koop op afstand. Er is dus nooit een 'afkoelingsperiode'.

Verder vervelende situatie...

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door irma23 »

ik heb een brief opgestuurd aan de directie

ook mn excuses voor het uitvallen gedaan.

En uitgelegd wat er gebeurd was

Ook aangegeven, dat op die site staat dat je niet ONLINE kon boeken als er kinderkorting bij zat
en ik dus volgens hun online geboekt had

Ben benieuwd wanneer ik wat hoor

Maar nooit meer online boeken

Ik heb er op mijn werk vandaag overgehad, en dan komen de verhalen los,

Vooral de extra kosten die erbij komen,

Waardeloos gewoon

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door irma23 »

waarschijnlijk leest de jong intra mee, want plotseling is deze tekst bij citysupport verdwenen

stond bij de veelgestelde vragen, en ik heb deze eerder hier geplaatst


Hoe reserveer ik voor kinderen en/of meer dan 8 personen?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om zelf on-line een reservering te maken voor reizen met kinderkorting, of voor groepen groter dan 8 personen. U kunt hiervoor telefonisch reserveren via ons service center via 0900 - STEDENTRIP (0900-7833368, 20ct p/m). Wij zijn telefonisch bereikbaar op weekdagen van 09:00 - 17:00 en op zaterdag van 10:00 - 16:00. Voor groepen groter dan 8 personen kunt u eventueel meerdere malen het boekingsproces doorlopen.



en nu is ie weg

dat vindt ik wel heel opvallend

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door MLF »

dat betekent: nooit boeken via de jong intra
eigen schuld dikke bult

scooter1967
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jun 2007 22:49

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door scooter1967 »

MLF dat is wat ik er van geleerd heb. Bij mij was de schade destijds beperkt tot 15 gulden. Ik had nog nooit gehoord van transactie kosten en heb het sindsdien ook nooit meer hoeven betalen. Meest frapante is nog wel dat men er mee kwan nadat het ticket definitief gemaakt was.

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door irma23 »

he MLF

ik heb niet geboekt

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door MLF »

ik bedoel niet u, maar diegene die er wel in zouden trappen

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door irma23 »

yes

zojuist een telefoontje gehad dat ik de brief kappot kan scheuren, dus toch nog netjes opgelost pfffff

lullaby
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2007 11:13

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door lullaby »

Ik ben een medewerker van de jong intra. Ik vind het absoluut niet de schuld van ons bedrijf. De toeslagen die overal bij staan komen er bij elke vliegreis bji! Alle prijzen die overal staan zijn bij elke touroperator altijd VANAF prijzen. Als ik test en het via de site inboek krijg ik wel eerst de prijs te zien.
at er gebeurt is kan altijd! Het gebeurt ook reglmatig want ik krijg best wel eens mensen aan de telefoon die iets fout hebben gedaan en dan per ongeluk een boeking hebben gemaakt. Deze mensen bellen altijd gelijk naar ons op! Als ik die fout had gemaakt had ik ook gelijk naar het desbetreffende bedrijf gebeld. Wij kunnen het namelijk binnen 24 uur het er kostenloos voor u uithalen!
Daarom vind ik het uw schuld en niet de schuld van de jong intra! Het is een prima bedrijf met leuke reizen en wij doen altijd ons best om de klanten tegemoet te komen!

au-379
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 mar 2009 10:48

Re: DE JONG INTRA

Ongelezen bericht door au-379 »

Niet verkeerd bedoeld hoor, maar waarom ga je je persoonlijke gegevens invullen als je alleen geinteresseerd bent in een prijsopgave?

Het is en blijft Internet: niet iedereen is te vertrouwen!

(Wat overigens niet betekent dat ik deze gang van zaken goedkeur...)

Ik heb overigens zelf 3 keer een stedentrip geboekt bij de Jong Intra.
Wel via het reisbureau, omdat ik het persoonlijk toch wel belangrijk vind om een aanspreekpunt te hebben.

Maar bij ons was alles prima in orde!

Gesloten