Geen naamsverandering bij Prijsvrij en Correndon Airlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen naamsverandering bij Prijsvrij en Correndon Airlines

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Luchtvaartmaatschappijen mogen zelf het tarief berekenen als iemand anders met de vlucht mee gaat. Dit geldt ook voor naamswijzigingen.

Cro
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Geen naamsverandering bij Prijsvrij en Correndon Airlines

Ongelezen bericht door Cro »

J. Deltoer schreef:
12 aug 2022 12:32
Ik vind zulke voorwaarden onredelijk bezwarend. Waarom acht weken aanhouden? Acht dagen zou ook kunnen, acht uren ook
Er is betaald voor een vlucht. Dus ik vind dat er gewoon geleverd moet worden.
Goed dat u waarschuwt. Ik zal zeker niet boeken bij Corendon
En maar reclame maken met die Cor en Don...en o wat is het allemaal gezellig Tot je wat service nodig hebt dan krijg kan dat niet want..... voorwaarden. NEIN NEIN NEIN.
Het heeft natuurlijk ook te maken met prijsklassen en de maatschappij die door de aanbieder gebruikt wordt.
Dit zijn waarschijnlijk tickets die relatief laag gepositioneerd zijn qua prijsklasse bij een prijsvechter. Dan mag je ook minder verwachten qua service en kun je juist strengere voorwaarden verwachten. Het ticket zal initieel goedkoop zijn, maar voor ieder extraatje of aanpassing moet flink betaald worden.

Bij een duurdere maatschappij is dat vaak anders, maar daar betaal je dus wel voor. Je kan voor enkele tientjes vliegen, maar ook voor duizenden euro's per ticket en alles daartussenin en ieder prijs niveau zal een andere beleving hebben qua service, comfort en de bijbehorende voorwaarden.

Plaats reactie