LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede ervaring Ryanair

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
rommie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:18

Goede ervaring Ryanair

Ongelezen bericht door rommie »

In September gevlogen met Ryanair vanuit Weeze (net over de grens in Duitsland). Ik heb maar 5 euro voor het vliegticket betaald en 15 euro voor de koffer. In totaal 20 euro kwijt voor een enkele reis. Ik had een enkele reis geboekt omdat ik weer met mijn ouders terug zou reizen uit Zweden. In Weeze kon je makkelijk parkeren, ook was je snel ingecheckt. Het vliegtuig was mooi op tijd en in een groep gingen we naar het vliegtuig. Er werd niet voorgedrongen al komt dat wel eens voor. In het vliegtuig mocht ik zelf een plek uitzoeken en dus zat ik mooi bij het raam. Het boarden ging super snel en het vliegtuig was ook zo in de lucht. De vlucht naar Gotenburg was er sneller dan gepland. Binnen 3 kwartier was ik er al! Daar aangekomen had ik zo de koffer en was ik op de plaats van bestemming, en dat allemaal voor 20 euro! Het kan allemaal duurder als je aan boord ook drinken koopt of andere hapjes, maar dan nog is het nog veel goedkoper dan andere maatschappijen.

Volgende keer ga ik weer met Ryanair naar Zweden....

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Goede ervaring Ryanair

Ongelezen bericht door rvkeuken »

en hoe heb je de vlucht betaald? en waar kwam je vandaan?
Neemt niet weg dat ryanair goedkoop kan zijn/is, maar vergeet niet alle kosten mee te nemen...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Goede ervaring Ryanair

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rvkeuken schreef:en hoe heb je de vlucht betaald? en waar kwam je vandaan?
Neemt niet weg dat ryanair goedkoop kan zijn/is, maar vergeet niet alle kosten mee te nemen...
Ben ook heel benieuwd hoe jij je vlucht hebt betaald, mijn ervaring is dat je een creditcard moet hebben wil je bij hun via internet kunnen boeken, wat ik schandalig vind.
Ben niet in bezit van zo'n geval en wil het niet.

Gesloten