LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ManchesterU15 schreef:Ik vind het vooral grappig, dat u zo koppig voet bij stuk probeert te houden dat Transavia u zat was. Het is natuurlijk van de zotte dat u tot 3 maal toe de orders van het personeel negeert. Natuurlijk snap ik dat u het niet fijn vindt om de koffer op het laatste moment in te laten checken, maargoed wie heeft u er nou mee gehad?

Genoeg plek is niet aan u te beoordelen. Er wordt vooraf berekend hoeveel er mee kan. Hierin wordt niet van afgeweken.

Dan zou dus de handbagage helemaal niet hebben kunnen meegaan ? En dat terwijl er wel genoeg plek was in de handbagage rekken volgens TS.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door newmikey »

atlas1302 schreef:We gaan er vanuit dat iedereen de waarheid spreekt, dus een nano koffertje van 45x40x25 is toch handbagage..dat zegt Transavia zelf.
Transavia ontkende ook niet dat het koffertje van TS handbagage was. Transavia verplichtte ook niet om TS het koffertje te laten inchecken. Transavia bepaalde echter bij het instappen dat, gezien het feit dat TS geen stoel vóór zich had waar iets onder mocht (vanwege nooduitgang) en mogelijk het feit dat de vlucht volgeboekt was (of wat voor operationele reden ook) dat het koffertje van TS geheel gratis en voor niets even in het vrachtruim geplaatst zou worden om het TS bij het uitstappen meteen weer aan te reiken.

TS had dat feit kunnen accepteren en naderhand een klacht kunnen indienen maar TS koos ervoor om alle aanwijzingen tot tenminste drie maal aan toe te negeren. Het cabinepersoneel heeft in zo'n geval de plicht een passagier die zich niet aan de aanwijzingen houdt, uit het toestel te (laten) verwijderen, voor de veiligheid van de rest van het toestel.

Dat nog afgezien van het feit dat mogelijkerwijs door het koffertje van TS andere passagiers de hele reis met hun spullen tussen de benen of op schoot hadden moeten zitten. Ik kom geregeld zulke aso's tegen als ik vlieg - het "als mijn koffertje maar alvast bovenin ligt dan kan de rest stikken, want het staat op de website dat het mag." type.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door newmikey »

Teunbosseman schreef: Alleen kunnen deze passagiers blijkbaar niet meer online inchecken. Das wat anders dan op een blacklist staan.
Als antwoord kreeg ik dat het voor ons nooit meer mogelijk is om bij Transavia online in te checken.
Er zijn méér soorten blacklists - niet alleen diegenen die voorkomen dat iemand boekt. Niet meer online in kunnen checken betekent dat het grondpersoneel voortaan bij het inchecken de koffer al kan tegenhouden en, mogelijk tegen betaling, in te laten checken zodat voorkomen wordt dat TS nogmaals stennis schopt al bij het instappen en voorkomen wordt dat er hoge kosten worden gemaakt doordat een toestel vertraging oploopt als de beveiliging opstandige passagiers van boord moet halen.

TS moet gewoon normaal doen - meestal mag het koffertje mee (dat is ook gebleken) en soms lukt het even niet, that's life en de verwende bitch spelen helpt dan niet echt.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

newmikey schreef:
Teunbosseman schreef: Alleen kunnen deze passagiers blijkbaar niet meer online inchecken. Das wat anders dan op een blacklist staan.
Als antwoord kreeg ik dat het voor ons nooit meer mogelijk is om bij Transavia online in te checken.
Er zijn méér soorten blacklists - niet alleen diegenen die voorkomen dat iemand boekt. Niet meer online in kunnen checken betekent dat het grondpersoneel voortaan bij het inchecken de koffer al kan tegenhouden en, mogelijk tegen betaling, in te laten checken zodat voorkomen wordt dat TS nogmaals stennis schopt al bij het instappen en voorkomen wordt dat er hoge kosten worden gemaakt doordat een toestel vertraging oploopt als de beveiliging opstandige passagiers van boord moet halen.

TS moet gewoon normaal doen - meestal mag het koffertje mee (dat is ook gebleken) en soms lukt het even niet, that's life en de verwende bitch spelen helpt dan niet echt.

Ik weet niet beter dat een blacklist bij vliegmaatschappijen inhoudt dat de betreffende passagier helemaal niet meer met die maatschappij mag vliegen. Blijkbaar zijn er meerdere soorten blacklists.


Lekker makkelijk om dan maar de koffere tegen te houden want stel dat deze WEER stennis zou schoppen.

Transavia moet ook gewoon "normaal" doen en zich niet als de "grote jongen " gedragen en met spierballen komen als een passagier vasthoudt aan de regels waar deze vanuit mocht gaan.. Ik vind het uitermate arrogant van Transavia.


Nogmaals, ik ben zeer benieuwd naar de reden waarom de passagier niet zijn handbagage mee mocht nemen terwijl er zat plek was.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door newmikey »

Teunbosseman schreef: Transavia moet ook gewoon "normaal" doen en zich niet als de "grote jongen " gedragen en met spierballen komen als een passagier vasthoudt aan de regels waar deze vanuit mocht gaan.. Ik vind het uitermate arrogant van Transavia.
Nogmaals, dit is niet specifiek een Transavia issue. Ik heb het vaak genoeg gezien op vluchten naar bijvoorbeeld Londen, Edinburgh, Innsbruck, Budapest, Barcelona met KLM, Transavia, British Airways, Lufthansa etc. op toestellen van een 737-800 tot een A320 of Embraer190 (meestal géén widebodies). Het wordt héél vriendelijk medegedeeld bij de gate en door op je "rechten" te gaan staan zorg je alleen maar voor vertraging en andere problemen. Dat het koffertje van TS en vriending nog in de bagagebak paste betekent alleen maar dat andere passagiers de dupe waren. Ook dat heb ik vaak genoeg meegemaakt.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

newmikey schreef:
Teunbosseman schreef: Transavia moet ook gewoon "normaal" doen en zich niet als de "grote jongen " gedragen en met spierballen komen als een passagier vasthoudt aan de regels waar deze vanuit mocht gaan.. Ik vind het uitermate arrogant van Transavia.
Nogmaals, dit is niet specifiek een Transavia issue. Ik heb het vaak genoeg gezien op vluchten naar bijvoorbeeld Londen, Edinburgh, Innsbruck, Budapest, Barcelona met KLM, Transavia, British Airways, Lufthansa etc. op toestellen van een 737-800 tot een A320 of Embraer190 (meestal géén widebodies). Het wordt héél vriendelijk medegedeeld bij de gate en door op je "rechten" te gaan staan zorg je alleen maar voor vertraging en andere problemen. Dat het koffertje van TS en vriending nog in de bagagebak paste betekent alleen maar dat andere passagiers de dupe waren. Ook dat heb ik vaak genoeg meegemaakt.

Het onderwerp gaat over Transavia dus beperk ik mij tot Transavia. Geloof best dat jij de ervaring hebt dat bij meerdere maatschappijnen en vluchten gebeurd. Is mij ook wel eens gebeurd maar toen zaten de handbagage bakken ook echt vol.....vol met te grote handbagage maar dat is een andere duscussie.

Ik ben niet met je eens dat andere passagiers de dupe zouden zijn want er was genoeg plek in de voor hun bestemde plekken in de handbagagebak en tevens kwamen zij als laatste in het vliegtuig.
en het feit dat wij als laatste in het vliegtuig kwamen en er nog voldoende plek in de bagagebak boven onze gereserveerde stoelen bij de nooduitgang was

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door tttlocke »

Teunbosseman schreef: ...
Ik ben niet met je eens dat andere passagiers de dupe zouden zijn want er was genoeg plek in de voor hun bestemde plekken in de handbagagebak en tevens kwamen zij als laatste in het vliegtuig...
Want in plaats van de regels van Transavia geldt hier 'wie het eerst komt, het eerst maalt'?

Indien niet alle handbagage mee kan (naar verwachting). lijkt het mij logisch dat de bagage die naar het ruim wordt verwezen uit degelijke koffertjes bestaat, niet uit handtassen, plastic zakken of laptoptassen. Komt het niet bij u op dat om die reden bepaalde bagage wordt gelabeld om naar het ruim te gaan?

[Tekst verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2018 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off topic

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door arvandongen »

Teunbosseman schreef:Nogmaals, ik ben zeer benieuwd naar de reden waarom de passagier niet zijn handbagage mee mocht nemen terwijl er zat plek was.
Ik kan mij zo voorstellen dat Transavia dit op enig moment bij het inchecken bepaald had voor alle passagiers. I.v.m. de volle vlucht. TS en partner gingen als laatsten aan boord.

Reden 1)
Het geeft scheve gezichten met andere passagiers die hun rolkoffertje WEL hebben moeten afgeven

Reden 2)
Het gate-personeel weet niet precies welke stoel ruimte heeft. De steward/stewardess bij de deur van het vliegtuig weet dat ook niet en heeft tijdens het instappen geen tijd om dat per passagier na te zoeken.

Uiteindelijk zal het herhaaldelijk negeren van de aanwijzingen de hoofdreden geweest zijn om deze personen te verwijderen van de vlucht. Zo een beslissing wordt niet lichtzinning genomen. Het vliegtuig loopt hierdoor gegarandeerd een vertraging op. De ruimbagage moest immers tussen alle andere koffers vandaan gevist worden.

Abuela
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2018 14:04

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Abuela »

arvandongen schreef:
Teunbosseman schreef:Nogmaals, ik ben zeer benieuwd naar de reden waarom de passagier niet zijn handbagage mee mocht nemen terwijl er zat plek was.
Ik kan mij zo voorstellen dat Transavia dit op enig moment bij het inchecken bepaald had voor alle passagiers. I.v.m. de volle vlucht. TS en partner gingen als laatsten aan boord.

Reden 1)
Het geeft scheve gezichten met andere passagiers die hun rolkoffertje WEL hebben moeten afgeven

Reden 2)
Het gate-personeel weet niet precies welke stoel ruimte heeft. De steward/stewardess bij de deur van het vliegtuig weet dat ook niet en heeft tijdens het instappen geen tijd om dat per passagier na te zoeken.

Uiteindelijk zal het herhaaldelijk negeren van de aanwijzingen de hoofdreden geweest zijn om deze personen te verwijderen van de vlucht. Zo een beslissing wordt niet lichtzinning genomen. Het vliegtuig loopt hierdoor gegarandeerd een vertraging op. De ruimbagage moest immers tussen alle andere koffers vandaan gevist worden.

Scheve gezichten heeft niets et de veiligheid van een vlucht te doen, maar voor alle passagiers die graag veilig op plaats van bestemming komen.

Geen ruimte meer in de bagage , ook is het handbagage, dan maar naar het ruimte, simpel, nog nooit problemen mee gehad.
TS heeft dan een andere mening, dan gewoon een maatschappij nemen, die deze veilige constructie niet handhaaft.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door arvandongen »

Abuela schreef: Scheve gezichten heeft niets et de veiligheid van een vlucht te doen, (....)
Het herhaaldelijk negeren van aanwijzingen heeft alles met (on)veiligheid te maken.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door tttlocke »

fonsflons schreef:Maak ik alleen jaren mee . De helft van de mensen in de rij wachtenden krijgt een labeltje om de handbagage en moet deze uiteindelijk inleveren. Ik los dat altijd simpel op. Gewoon het labeltje eraf scheuren. Ben letterlijk iedere keer gewoon daarna met mijn handbagage het vliegtuig ingestapt.
Oei oei oei. Volgens mij loopt u groot risico op de zwarte lijst terecht te komen...

Abuela
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2018 14:04

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Abuela »

arvandongen schreef:
Abuela schreef: Scheve gezichten heeft niets et de veiligheid van een vlucht te doen, (....)
Het herhaaldelijk negeren van aanwijzingen heeft alles met (on)veiligheid te maken.
Van scheve gezichten kan geen onveiligheid ontstaan, of denk je echt, dat het iemand interesseert of je een scheef gezicht trekt, dit is wat je eerst schrijfti :wink:

Het negeren is een andere zaak en ook door het personeel opgelost!

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door arvandongen »

Abuela schreef:
arvandongen schreef:
Abuela schreef: Scheve gezichten heeft niets et de veiligheid van een vlucht te doen, (....)
Het herhaaldelijk negeren van aanwijzingen heeft alles met (on)veiligheid te maken.
Van scheve gezichten kan geen onveiligheid ontstaan, of denk je echt, dat het iemand interesseert of je een scheef gezicht trekt, dit is wat je eerst schrijfti :wink:

Het negeren is een andere zaak en ook door het personeel opgelost!
:wink:

Abuela
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 apr 2018 14:04

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Abuela »

fonsflons schreef:Maak ik alleen jaren mee . De helft van de mensen in de rij wachtenden krijgt een labeltje om de handbagage en moet deze uiteindelijk inleveren. Ik los dat altijd simpel op. Gewoon het labeltje eraf scheuren. Ben letterlijk iedere keer gewoon daarna met mijn handbagage het vliegtuig ingestapt.
Dat zijn dan de mensen,die zich niet aan de regels kunnen houden en misschien dan de bosdoener zijn voor onregelmatigheden en onveiligheid.

Ik zou mij schamen dit op een openbaar forum te plaatsen! :mrgreen:

Hopend dan, dat het met jou ook zo gebeurd, zoals TS het ervaren moest!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door newmikey »

fonsflons schreef:Maak ik alleen jaren mee . De helft van de mensen in de rij wachtenden krijgt een labeltje om de handbagage en moet deze uiteindelijk inleveren. Ik los dat altijd simpel op. Gewoon het labeltje eraf scheuren. Ben letterlijk iedere keer gewoon daarna met mijn handbagage het vliegtuig ingestapt.
Asociaal gedrag lost uiteindelijk niks op en het siert je niet.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

tttlocke schreef:
Teunbosseman schreef: ...
Ik ben niet met je eens dat andere passagiers de dupe zouden zijn want er was genoeg plek in de voor hun bestemde plekken in de handbagagebak en tevens kwamen zij als laatste in het vliegtuig...
Want in plaats van de regels van Transavia geldt hier 'wie het eerst komt, het eerst maalt'?

Indien niet alle handbagage mee kan (naar verwachting). lijkt het mij logisch dat de bagage die naar het ruim wordt verwezen uit degelijke koffertjes bestaat, niet uit handtassen, plastic zakken of laptoptassen. Komt het niet bij u op dat om die reden bepaalde bagage wordt gelabeld om naar het ruim te gaan?

[Tekst verwijderd door de Moderator]

Neen, dat schrijf ik niet, aub beter lezen en niet selectief !

Als een ieder de handbagage plaats met de juiste afmetingen in zijn / haar bagagebak, dan heb je ook geen overload aan handbagage. TS kwam als laatste aan boord en er bleek wel degelijk genoeg ruimte in de bagagebakken te zijn........daarom ben ik zeer nieuwsgierig wat de reden van Transavia zou kunnen zijn om dan de handbagage te weigeren.

Indien niet alle bagage meekan dan zou het logisch zijn dat naar het ruim wordt verwezen. Daar kan ik mij invinden, maar er was genoeg ruimte. Waarom dan toch naar het ruim verwijzen ?? Kom dat niet bij jou op dat dat raar is ?

[Tekst verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2018 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op verwijderde passage

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door kokka »

fonsflons schreef:Ik heb dit probleem nooit bij vluchten waar het niet zo druk is. Ik zie dit echter wel heel vaak bij drukke vluchten. Ik vermoed dat men, om te voorkomen dat er later een probleem ontstaat, vooraf een uit voorzorg een gedeelte van de handbagage naar het ruim verplaatst. Dit doet men door (mijn ervaring) de rij wachtende langs te lopen en handbagage waar men makkelijk bij kan preventief labelen.

Waarom ik het hier niet zo nauw mee neem is omdat mij iedere keer opvalt men voor de makkelijke bagage gaat. Die om de schouder van een reiziger hangt. Heb je de tas tussen je benen op de grond, dan slaan ze hem vrijwel zeker over omdat er anders gebukt moet worden om het label te plaatsen.

Dit labelen doet men zo ruim, dat er daarna altijd achteraf ruim plek voldoende is in de bagagerekken.

Ik ben dus voorstander om (asociaal) ervoor te zorgen dat mijn handbagage lekker bij mezelf blijft. Die neem ik mee voor in het vliegtuig (tijdverdrijf) en wil ik dus ook bij voorkeur in het vliegtuig tot mijn beschikking hebben.

Ik ga echter niet moeilijk doen als men moeilijk tegen mij gaat doen. Dan heb ik gewoon pech.
Bij de KLM hebben ze ook het systeem dat je bij sommige vluchten een blauw label om je handbaggage krijgt, dit betekend dan dat je je tas bij je voeten, onder de stoel voor je, moet zetten. Heb daar ook wel eens discussie over gehad met de grond stewardess. ze wilde mij een blauw label geven, terwijl ze wel doodleuk mensen met een grote trolley, een rugtas en een handtas toelaten in het vliegtuig. dan moet jij dus, terwijl je netjes 1 klein rugtasje bij je hebt en de rest inchecked, met je tas bij je voeten gaan zitten. Er is al zo weinig ruimte. Daar was ze het dan wel mee eens gelukkig. Aan de andere kant, je kan je bezwaar uitspreken maar het is uiteindelijk het cabine personeel dat beslist. In het geval van TS geloof ik zomaar dat ze een dusdanige houding aannam dat het ook helemaal niet meer ging om het feit of die koffer nu wel of niet paste. Uiteindelijk ging het gewoon om dat ze het vertikte om te luisteren.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik heb een 'documentenkoffer' van Ikea. Iets groter dan een laptoptas. Daar doe ik mijn laptop in, tablet, papieren, medicijnen en geld. Die mag áltijd mee het vliegtuig in maar ik zou hem ook absoluut niet afstaan. Een groot deel van het probleem wordt veroorzaakt door die mensen die vinden dat ze een halve hutkoffer nog 'handbagage' vinden. Van mij mag het beleid nog veel strenger worden.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door tttlocke »

Teunbosseman schreef:...

Neen, dat schrijf ik niet, aub beter lezen en niet selectief !

Als een ieder de handbagage plaats met de juiste afmetingen in zijn / haar bagagebak, dan heb je ook geen overload aan handbagage. TS kwam als laatste aan boord en er bleek wel degelijk genoeg ruimte in de bagagebakken te zijn........daarom ben ik zeer nieuwsgierig wat de reden van Transavia zou kunnen zijn om dan de handbagage te weigeren.

Indien niet alle bagage meekan dan zou het logisch zijn dat naar het ruim wordt verwezen. Daar kan ik mij invinden, maar er was genoeg ruimte. Waarom dan toch naar het ruim verwijzen ?? Kom dat niet bij jou op dat dat raar is ?
Vooruit nog één poging het kwartje te laten vallen. Het doet niet terzake of TS 'vindt' dat er genoeg ruimte is. TS gaat daar niet over. TS moet gewoon luisteren en doen wat er gezegd wordt. Indien TS het niet mee eens is, kan TS een klacht indienen na afloop. De claim van TS dat er genoeg ruimte was, is gebaseerd op een waarneming nadat TS al 3 of 4 keer geweigerd had aanwijzingen van het personeel op te volgen Daarmee had ze zelf een situatie gecreëerd waarin de vraag of er nog genoeg ruimte was niet meer relevant was.
Er is niks raars aan.

Daarnaast, als een vliegtuig tot op de laatste stoel bezet is, en iedereen neemt de maximaal toegestane handbagage mee, dan denk ik toch dat er wel degelijk een probleem ontstaat met de bagageruimte. Die is dan te krap.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Handbagage verplicht inchecken bij Transavia

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

tttlocke schreef:
Teunbosseman schreef:...

Neen, dat schrijf ik niet, aub beter lezen en niet selectief !

Als een ieder de handbagage plaats met de juiste afmetingen in zijn / haar bagagebak, dan heb je ook geen overload aan handbagage. TS kwam als laatste aan boord en er bleek wel degelijk genoeg ruimte in de bagagebakken te zijn........daarom ben ik zeer nieuwsgierig wat de reden van Transavia zou kunnen zijn om dan de handbagage te weigeren.

Indien niet alle bagage meekan dan zou het logisch zijn dat naar het ruim wordt verwezen. Daar kan ik mij invinden, maar er was genoeg ruimte. Waarom dan toch naar het ruim verwijzen ?? Kom dat niet bij jou op dat dat raar is ?
Vooruit nog één poging het kwartje te laten vallen. Het doet niet terzake of TS 'vindt' dat er genoeg ruimte is. TS gaat daar niet over. TS moet gewoon luisteren en doen wat er gezegd wordt. Indien TS het niet mee eens is, kan TS een klacht indienen na afloop. De claim van TS dat er genoeg ruimte was, is gebaseerd op een waarneming nadat TS al 3 of 4 keer geweigerd had aanwijzingen van het personeel op te volgen Daarmee had ze zelf een situatie gecreëerd waarin de vraag of er nog genoeg ruimte was niet meer relevant was.
Er is niks raars aan.

Daarnaast, als een vliegtuig tot op de laatste stoel bezet is, en iedereen neemt de maximaal toegestane handbagage mee, dan denk ik toch dat er wel degelijk een probleem ontstaat met de bagageruimte. Die is dan te krap.

Kwartje was reeds gevallen hoor alleen gaat mijn kwartje een andere kant op dan de jouwe :mrgreen:

TS vindt niet dat er genoeg ruimte was, er WAS genoeg ruimte volgens TS, wat ook uit zijn OP blijkt. Ik vindt de hele situatie raar van Transavia en dat mag ik vinden net zoals jij een andere invulling mag hebben. Vrij land weet je.......ieder zijn mening.

Gesloten