LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holland International

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Jérémy Dellière
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix

Re: Holland International

Ongelezen bericht door Jérémy Dellière »

Je hebt budgetaccomodaties en budgetaccomodaties.

Accomodaties zoals deze dienen niet door nederlandse organisaties aangeboden te worden. Doen ze dat toch mogen ze verwachten dat klanten hun beklag gaan doen en geld terugeisen. Risico van het reisvak

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Holland International

Ongelezen bericht door Zante »

Roosje1957 schreef:Wil het reisbureau je niet verder helpen? Hebben ze wel gebeld met Holland International?
Ikzelf werk op een reisbureau en ik durf echt wel te stellen dat op de meeste reisbureaus competente mensen zitten, die liever tevreden klanten hebben.
Het is idd jammer dat het al op zo'n korte termijn is. Ik had gehoopt dat HI wel iets flexibeler zou kunnen zijn. Helemaal als je een beter (en daarom dus ook duurder) hotel zou nemen.]

Zonder de foto's bekeken te hebben weet ik al over welk hotel jij het hebt.
Ik zou het zelf dus ook nooit geadviseerd hebben.

Maar goed: je zou natuurlijk van de vluchten gebruik kunnen maken en een ander hotel kunnen reserveren, bijv. dat Candy Hostel. Dan heb je als enige onkosten de hotelnachten van het gribushotel.

Ik wens je veel sterkte en als je vragen hebt, stel ze gerust.
Trek je niet teveel van bovenstaande meneer of mevrouw aan. Ik heb hier nog nooit een positief schrijfsel van deze persoon gelezen.
En dat is dus wat men maar niet lijkt te begrijpen. Ik begrijp heel goed dat de reisorganisatie de reis niet zomaar om kan zetten. Want alhoewel je boekt en eventueel ook weer omboekt binnen een bepaalde reisorganisatie, je hebt óók geboekt bij een hotel. En als je omboekt naar een ander hotel, betekent dat dus dat de kamer in het oorspronkelijke hotel geannuleerd moet worden. En uiteraard brengt dat kosten met zich mee.

Het lijkt me inderdaad ook heel vervelend als je denkt dat je iets leuks hebt geboekt en dan zulke foto's op internet ziet. Dat is zeker niet bevorderend voor de voorpret!
Maarja, als je zo kort voor vertrek boekt, is het een definitieve reservering en kan je er niet zomaar vanaf. Blijkbaar is de reisbureaumedewerker daar niet duidelijk genoeg in geweest.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Holland International

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Blijft ook de meer principiele stelling dat je geen schade kan claimen voor iets wat je niet hebt ondervonden.

TS wil naar een ander hotel gaan, maar toch de kamerprijs in het eerste hotel vergoed hebben. Dat kan volgens mij niet.

Het zou toch te gek worden als je op basis van de negatieve informatie van anderen zelf schade kan claimen. Misschien is het Hotel wel enorm verbeterd in de laatste jaren.

Gesloten