LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hotel geboekt eerst blij ....daarna kwam de domper

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
daisy41
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2007 23:39

hotel geboekt eerst blij ....daarna kwam de domper

Ongelezen bericht door daisy41 »

Ik heb met heel veel moeite via D-reizen een hotel geboekt voor drie personen naar Parijs (kosten totaal bijna 200 euro). Mijn dochtertje van 10 krijgt het reisje voor haar verjaardag. De hotels dat ik in eerste en tweede instantie had uitgezocht bleken geen driepersoonskamers te hebben. Uiteindelijk heb ik een iets duurder hotel uit het gidsje van holland international genomen genaamd hotel lebron. Deze kwam wel akkoord.....wij blij...totdat...ik dus op internet wat foto's van het hotel ging opzoeken. ik kwam hier ronduit slechte kritieken tegen en mijn vakantiepret is eigenlijk nu al een beetje bedorven.
zie:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... rance.html
en
http://reizen.ciao-shopping.nl/Hotel_Le ... view_29361

Ik heb eigenlijk geen zin meer in dit hotel, een eenvoudig hotel vind ik prima, maar een ronduit vies en smerig hotel daar heb ik dus echt geen zin in. Omdat het reisje maar twee-en-een-halve dag duurt heb ik ook geen zin om het toch maar te proberen en als het niet bevalt het reisbureau in te schakelen (dat kost namelijk zoveel tijd van die twee dagen die we er maar zijn). Ik overweeg toch maar de annuleringskosten van 76(!) euro te betalen of zijn er nog andere opties om onder dit hotel uit te komen....

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: hotel geboekt eerst blij ....daarna kwam de domper

Ongelezen bericht door sprookje »

he,
ik heb net gekeken en zou toch niet afgaan op recencies van 2004 wij zijn ondertussen in 2007.kun je op vakantiereiswijzer niets vinden over dit hotel?
groetjes

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: hotel geboekt eerst blij ....daarna kwam de domper

Ongelezen bericht door G7 »

Het klinkt misschien een beetje zuur Daisy41, maar volgende keer andersom zoeken en boeken. Eerst kijk je wat jou leuk lijkt en of het voor 3 personen is, dan ga je even op het internet kijken of het jou alsnog wat lijkt en eventueel dan afgaan op reaties van anderen. Dan kun je altijd nog boeken.

Ik denk niet dat je hier (zonder de coulance van je reisburo) vanaf kunt komen, zonder kosten. Maarja, je kunt het altijd proberen en anders die €76 betalen en naar wat anders kijken.

Als je voor je dochter van 10 is, is het soms ook de bedoeling om Disney te bezoeken? Kan ik je de bus/auto gids van OAD aanraden. In de buurt van het park kun je ook heel voordelig hotels boeken, die aan jou eisen voldoen en dan noem ik b.v. Hotel Campenille en Tulp Inn in Bussy St George. Metro aan de overkant richting het Park ( 2 haltes) en andere kant richting Parijsstad.

Succes ermee. :wink:

luis in de pels
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 sep 2006 12:49

Re: hotel geboekt eerst blij ....daarna kwam de domper

Ongelezen bericht door luis in de pels »

daisy41`
Je vertelt niet wanneer je geboekt hebt en wanneer je vertrekt.
Als je binnen 5 dagen geboekt hebt en niet binnen 6 weken vertrekt dan heb je een zgn optie-termijn van 5 dagen waarin je kosteloos kan opzeggen. Op coulance van D-reizen hoef je in het algemeen niet te rekenen als bovenstaande niet van toepassing is. Als je maar hard en veel gilt dat je de goedkoopste bent, denkt iedereen dat het zo is.
HET IS NIET ZO, ze zijn alleen maar een boekingsfabriek die omzet moet maken.

Gesloten