LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Rebecca1979
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2011 10:35

Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Ongelezen bericht door Rebecca1979 »

Zijn er mensen die ervaring met RoomsXXL.nl hebben?
Werd via Trivago hier naar door gelinkt, waarna we een reservering gedaan hebben.

Alleen kan het hotel de reservering niet bevestigen. :evil:

Contact opgenomen met het Nederlandse nummer van RoomsXXL zelf en deze zegt er achteraan te gaan en ons hierover op de hoogte stellen.

Ook met Trivago hieroverr contact opgenomen en deze zegt dat hun site alleen met betrouwbare aanbieders samen werkt.

Ik ben benieuwd of er meer mensen hier ervaring mee hebben?

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Ongelezen bericht door BL2 »

Ben geen fan van Trivago...........

Rebecca1979
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2011 10:35

Re: Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Ongelezen bericht door Rebecca1979 »

Ik wil even laten weten dat de fout bij het hotel lag en niet bij RoomsXXL.

Eerst kregen we twee dagen vantevoren alsnog bevestiging van het hotel dat de reservering bevestigd was en toen mijn vriend daar aankwam, was er ineens geen reservering meer en moest hij alsnog voor zijn overnachting en ontbijt betalen.
Het hotel had verkeerde kamerprijzen doorgegeven en probeerde nu te doen of hun neus bloedde en er geen reservering bestond.

RoomsXXL heeft alles op alles gezet om het op te lossen met het hotel en ons op het hart gedrukt dat hij zich niet moest laten afschepen door het hotel.
Uiteindelijk met succes en is hij kunnen blijven en heeft het hotel de extra kosten voor de eerste nacht terug gestort.

Ook heeft Trivago ons goed ondersteund en aangeboden om te bemiddelen, mocht dit nog nodig zijn.

josh huijting
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2017 19:07

Re: Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Ongelezen bericht door josh huijting »

wij staan nu ook in Thailand en het hotel kent de boeking niet sterker nog ze xxlrooms niet.schijnt een andere eigenaar te hebben en de nieuwe eigenaar weet van niets. xxl rooms gaat het uitzoeken maar voorlopig een ander hotel genomen
josh huijting

josh huijting
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2017 19:07

Re: Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Ongelezen bericht door josh huijting »

Ik heb contact gehad met XXL Rooms en zij hebben het keurig en snel opgelost. We hebben zelf een ander hotel geboekt en zij hebben aangeven de veel hogere rekening te betalen en dat binnen 4 dagen met alle excuses erbij. Echt klasse

ejkuiper
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2018 19:09

Re: Iemand ervaring met RoomsXXL.nl?

Ongelezen bericht door ejkuiper »

Goedkoop werd duurkoop.
In februari had ik voordelig een kamer in Eurohotel Rotterdam geboekt en betaald via RoomsXXL i.v.m. een concert van 3 dagen. Toen ik in juli aankwam bij het hotel werd echter aan de balie gezegd, dat de boeking geannuleerd was. Als ik een kamer wilde moest ik het tegen een meer dan 100 Euro hoger tarief opnieuw betalen... Omdat het concert bijna begon had ik geen tijd iets anders te regelen en heb ik opnieuw betaald. Op de voucher van RoomsXXL stond alleen een contact tel nr. van Hotelbeds, een buitenlands nr, dat na 3 telefoontjes alleen voor hotels bedoeld bleek. Thuisgekomen heb ik contact opgenomen met RoomsXXL en dan krijg je 3 partijen die naar elkaar wijzen als schuldige. Kom daar maar eens uit. Na veel communicatie met de drie partijen, RoomsXXL, Eurohotel en Hotelbeds, heeft RoomsXXL 4 weken later het teveel betaalde bedrag terugbetaald. De door RoomXXL beloofde compensatie voor het ongemak werd niet betaald. Waar de fout zat in dit geheel werd niet duidelijk gemaakt door deze organisaties. Men gaf geen opening van zaken. Hetzelfde lot heeft nog meer gasten van Eurohotel en RoomsXXL getroffen, dus ik was niet de enige. Eurohotel was een hotel, dat nodig aan onderhoud toe is. Afgeleefde kamers, niet aangesloten lampen, en een kapot gegooid raam bij een medegast. Voortaan toch maar anders logies regelen, want dit geeft teveel onrust en gedoe.

Gesloten