LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In het ziekenhuis belandt tijdens vakantie, geen contact TUI

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sallymelchior
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2018 16:45

In het ziekenhuis belandt tijdens vakantie, geen contact TUI

Ongelezen bericht door sallymelchior »

Wanneer je bij TUI boekt en per ongeluk in het ziekenhuis belandt moet je niet rekenen op enige hulp. Ik heb na een anorisma 7 dagen op IC gelegen in Benidorm. Niet 1 x contact gehad met de hostess van tui. Ook nu weer in Nederland geen excuses.
Wij moesten een paar dagen later naar huis en werd er zelfs gezegd dan had TUI niets meer met je te maken. Na de datum van terugkeer was je geen klant meer
Ik zou dus zeker niet gaan overwinteren met deze touroperatie.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: In het ziekenhuis belandt tijdens vakantie, geen contact TUI

Ongelezen bericht door Lowieze »

sallymelchior schreef:Wanneer je bij TUI boekt en per ongeluk in het ziekenhuis belandt moet je niet rekenen op enige hulp. Ik heb na een anorisma 7 dagen op IC gelegen in Benidorm. Niet 1 x contact gehad met de hostess van tui. Ook nu weer in Nederland geen excuses.
Wij moesten een paar dagen later naar huis en werd er zelfs gezegd dan had TUI niets meer met je te maken. Na de datum van terugkeer was je geen klant meer
Ik zou dus zeker niet gaan overwinteren met deze touroperatie.
Een reisorganisatie hoeft geen hulp te verlenen als u in het ziekenhuis belandt, daar is een reisverzekering voor.
Het zou wel van enige sympathie getuigen als ze gevraagd hadden hoe het met u ging, maar ja, of u dat mag verwachten?
Zal er misschien vanaf hangen welke hostess u treft.

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: In het ziekenhuis belandt tijdens vakantie, geen contact TUI

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u medische problemen ondervindt tijdens uw vakantie in het buitenland, moet u contact opnemen met uw zorgverzekeraar en eventueel uw reisverzekering.

Beetje kil, maar de reisorganisatie staat hier buiten.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: In het ziekenhuis belandt tijdens vakantie, geen contact TUI

Ongelezen bericht door henk51 »

Net als eerder al geopperd wordt nummer van alarm centrale bellen die spreken de taal en regelen alles voor u.
Ik neem aan dat u wel een reisverzekering afgesloten had? Zo nee beetje dom verkeerde bezuiniging en voorkomt hoop elende.
Op uw zorgverzekeringspas staat ook een telefoonnummer.

groeten Henk

rvjapio
Berichten: 999
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: In het ziekenhuis belandt tijdens vakantie, geen contact TUI

Ongelezen bericht door rvjapio »

Een excuus van TUI? U bent flink abuis.

Gesloten