LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Easyjet drama, geld kwijt

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Tiko2014
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2016 21:09

Klantenservice Easyjet drama, geld kwijt

Ongelezen bericht door Tiko2014 »

Vanaf het eerste moment dat de lockdown in is gegaan heb ik al problemen met Easyjet. Wij vliegen frequent naar Belfast vanwege familie daar. Ik zit nu met een voucher die alleen telefonisch in te wisselen is en vluchten die niet heen en terug beiden om te boeken zijn. Ondanks lagere prijs van de nieuwe vluchten krijg ik de melding flight underpaid. Heb voor de terugreis een nieuw ticket moeten kopen terwijl er nu nog een terugvlucht open staat die niet gebruikt wordt. Kortom ruim 500 euro kwijt doordat het online systeem niet werkt, mail en messenger niet beantwoord worden of een standaard bericht (geloof facebook niet, de berichten daar over hulp van Easyjet is fake!). Telefonisch tig keer in de wacht gehangen maar na 50 minuten wordt je er vanzelf uitgegooid. Wat een frustratie en zonde van het geld! Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Klantenservice Easyjet drama, geld kwijt

Ongelezen bericht door Brahms »

Prima ervaringen gehad met annuleren van 2 vluchten in april. Netjes geld terug na 9 weken. Wel even opletten want "geld terug" is wat verborgen op de site.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Klantenservice Easyjet drama, geld kwijt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Gebruik een Creditcard!

Dan is bij niet geleverd wat verkocht is het geld binnen enkele dagen retour, en geen gezeur per telefoon en Vouchers!

Gesloten