LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Borus
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 apr 2009 17:16

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door Borus »

Zeg Joju ...
En als je nou met die China Southern KLM vliegt, krijg je dan ook punten?
Andersom als het ware zal ik maar zeggen

KLM pas - vlieg China Southern = KLM punten
en nu ...
China Southern pas - vlieg KLM = China Southern punten?

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door joju »

Natuurlijk kun je als codeshare en willekeurig welke airline de punten op je pearl kaart bij laten schrijven. Deze week met KLM naar Berlijn gevlogen super goedkoop, en met mijn pearl goldkaart elite plus zo hup de lounge in.

KLM klant
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2009 14:16

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door KLM klant »

LET OP: wat betreft eerder vermelde tip om goedkoper te kunnen vliegen, door vanaf Dusseldorf of Brussel via Amsterdam naar je eindbestemming te vliegen en op de terugweg in Amsterdam uit te stappen.

Wij hebben afgelopen week hetzelfde gedaan, na bij KLM customer service center geinformeerd te hebben of dit toegestaan was, en kwamen op de terugweg voor de verrassing te staan dat we 250,- per persoon moesten betalen om onze bagage in Amsterdam in ontvangst te kunnen nemen (zie nieuw forum bericht dat ik zojuist heb geplaatst met de titel 'KLM verstrekt onvolledige informatie, kosten voor klant'.)

Kijk dus uit wanneer je een vraag stelt bij KLM customer service center of een van de balies op Schiphol, want ook qua communicatie is KLM niet meer reliable.

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door joju »

Dat heb ik op 30 mei reeds geplaatst. Ik werd geacht een bijbetaling van 450 euris te doen. Het is echt jammer dat deze maatschappij door oneboorlijke leiding en medewerking van sommige personeelsleden verkwanseld gaat worden. Jammer maar helaas, deze week via Parijs naar berlijn gevlogen, nu het genoegen van de moeder Airfrance mee kunnen maken, en de bewegwijzering op Charles de Gaulle? Wat een barre ellende

pietrietveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2009 13:45

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door pietrietveld »

Per 1 juli met pensioen en kom laat ik mijn award miles eens inwisselen en samen met mijn echtgenoot op reis gaan. Ik zou nog de tijd hebben tot juli 2010 dus ruim op tijd. Blijkt nu dat men eenzijdig de voorwaarden heeft aangepast en ik dus ruim 130.000 award miles kwijt ben! Het moet een 1 april grap zijn dus maar eens een berichtje naar KLM gestuurd. Geen antwoord op mijn vraag maar een uitleg over hun algemene voorwaarden. De wereld vergaat niet door deze actie van KLM maar het is en blijft schandalig om dit eenzijdig te doen. Dus voortaan maar met een andere maatschpaapij vliegen.

smb
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:00

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door smb »

In het verleden lukte het zelden miles te besteden. Ook al was ik een trouwe platinum klant.
Heb voor honderden euro's verbeld en gewijzigd. Klachtbrieven geschreven en daar hooghartige computerbrieven als antwoord op gekregen.
Eindelijk konden we de laatste 2 jaar onze miles besteden. Zelfs BC lukte zomaar dit jaar.
Maar de punten zijn nog steeds niet op en omdat ik de laatste 18 maanden alleen maar award tickets boekte bij de KLM, vervallen nu per 1 december alle milespunten.
Kennelijk gelden de voorwaarden van tenminste 1 vlucht per 18 maanden niet als je award tickets boekt.
KLM is trouwe klanten niet waard!
Heb nu 3 tickets bij andere maatschappijen geboekt. Bij China Airlines kun je bij de volgende boeking al je punten al omwisselen.

rayflexcom
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 19:03

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door rayflexcom »

Sorry voor het omhoog halen van dit oude topic.

Ik kwam nog zo'n 5.000 miles tekort voor een enkele vlucht Suriname. 25.000 had je er nodig. (zo'n 4 weken geleden nog gechecked). Ik dacht, laat ik deze keer ook via KLM boeken, dan kan ik binnenkort een enkele reis boeken naar Suriname en zo een keer goedkoop op vakantie.

Ik log net in op de site, de punten zijn goed bijgeschreven. Kost een enkele vlucht PMB ineens 50.000 (het dubbele!!!) ipv 25.000. Wat een b...llentent zeg....

Sorry, moet even mijn frustratie kwijt...

rayflexcom
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 19:03

Re: KLM-NIET MEER "RELIABLE"

Ongelezen bericht door rayflexcom »

Oh,

ik ben schijnbaar niet de enige....

http://www.gekopklanten.nl/ongerubricee ... ereikbaar/

Pfff....

Gesloten