KLM geeft al drie dagen geen gehoor

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Patsi
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2021 11:02

KLM geeft al drie dagen geen gehoor

Ongelezen bericht door Patsi »

KLM annuleerde mijn vlucht naar de VS in mei 2021 en gaf vouchers uit voor vlucht- en stoelupgrades. Nu heb ik omgeboekt, maar hun partner Delta Airlines staat me niet toe om de Economy Comfort-stoel te boeken, maar rekende me 66 euro voor een stoel in de hoofdcabine. In mijn Flying Blue-account is de voucher gemarkeerd als gebruikt, maar Delta heeft deze niet geaccepteerd. er is ook een discrepantie met de waarde van de vouchers en na dagenlang proberen een antwoord van KLM te krijgen, wacht ik nog steeds op een whatsapp-agent. De servicelijn aan de telefoon duurt meer dan een uur om een ​​agent in India te beantwoorden en te spreken die niet in staat is het probleem op te lossen. Wat kan ik doen? Ik heb uren op WhatsApp gewacht en het enige dat mij is verteld is het standaardantwoord: 'Bedankt voor je bericht en geduld. Op dit moment staan ​​onze serviceniveaus onder hoge druk en daarom heb ik u niet eerder kunnen antwoorden. Mijn excuses hiervoor[' en stel voor dat als mijn vraag nog steeds relevant is, ik hun . raadpleeg Veel Gestelde Vragen. Mijn probleem doet zich daar niet voor en dus zit ik weer in de draaimolen en wacht ik 3 dagen tot iemand mij hierover aanspreekt. Het is geen enorm bedrag, maar voor een bejaarde gepensioneerde met een heel klein pensioen is het 15% van mijn maandinkomen en ik kan het me niet veroorloven om geld te verliezen. Wat kan ik doen?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: KLM geeft al drie dagen geen gehoor

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Een voucher bij KLM moet bij KLM ingeleverd worden.

Tevens, de meeste vouchers hebben een bepaalde waarde. Je mag voor dat bedrag een nieuwe ticket kopen, als het bedrag voor de nieuwe ticket duurder is moet je bijbetalen.


Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl. Hun kunnen kijken wat hier fout gaat en jou advies geven.

frankc1
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 okt 2021 19:06

Re: KLM geeft al drie dagen geen gehoor

Ongelezen bericht door frankc1 »

Ik kreeg enige maanden geleden ook niet op tijd antwoord via Whatsapp (duurde enkele weken) en de telefoonlijn had lange wachttijden.
Uiteindelijk ben ik naar de servicebalie van KLM op Schiphol gegaan; in mijn geval konden ze me helpen met mijn vraag omdat ze het zo konden opzoeken. Ik weet niet of ze u met uw meer gecompliceerde vraag ook kunnen helpen.
Als u in de buurt van Schiphol woont, zou u het kunnen proberen.

Gesloten