LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kras reizen niet zo prijsvriendelijk.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Kras reizen niet zo prijsvriendelijk.

Ongelezen bericht door Juist ja »

hans2311 schreef:Kras mag an gaan tonen dat t-klasse bestaat bij Cathay Pacific. . . . . .
Dat is niet zo heel moeilijk; is ongetwijfeld contractueel vastgelegd, verkoop voorwaarden van Cathay Pacific zelf overigens.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kras reizen niet zo prijsvriendelijk.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

sprookje schreef:Emmy waarom reageer jij op hans zijn post,hij heeft toch niet gezegd dat jou woorden bijna lettelijk de woorden van kras waren.
Ik weet ook wel dat hij niet heeft gezegd dat ik het was, hij zei immers "iemand". Soms wordt ik gewoon een beetje kriegelig van de verdachtmakingen als iemand weer eens een antwoord krijgt wat hem/haar niet zint. We lezen dit zo vaak op het forum en de forumbewoners krijgen dit maar al te vaak veelal totaal ongefundeerd om de oren geslingerd en ja dan kan ik nogal korzelig reageren.
sprookje schreef:Als het echt bijna hetzelfde is zou ik toch ook even doordenken en de wenkbrauwen fronsen hoor.Raar!
Als het echt bijna hetzelfde is, is dat ook opmerkelijk en dan kan men 2 gedachten hebben:
- persoon werkt daar of
- ik heb ongelijk.
Dat laatste is natuurlijk schier onmogelijk dus moet het eerste van toepassing zijn. :? Het is ook een bekend gegeven dat velen de 'schuld' niet bij zichzelf zoeken en "iedereen heeft 't gedaan maar niet ik". Daar zijn voorbeelden zat van te vinden op dit forum.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Kras reizen niet zo prijsvriendelijk.

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

@Ts, hoe is het nou afgelopen met deze zaak?? Het is intussen een beetje stil geworden namelijk. Ik ben wel benieuwd of TS nou wel gelijk krijgt van Kras.

Travelmonkey
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 feb 2012 15:36

Re: Kras reizen niet zo prijsvriendelijk.

Ongelezen bericht door Travelmonkey »

Ik wil hier toch graag nog even op reageren, want zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met Kras. Dit ook naar aanleiding van de douche. Blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde ervaring met deze reisorganisatie. Ik ben zelf reeds 4 keer met Kras op vakantie geweest en het was altijd naar tevredenheid (zie ook één van mijn beoordelingen op Kras op deze site: http://www.rondreis.nl/reisorganisaties/kras-reizen/).

Ik ben ook benieuwd hoe het is afgelopen met de Topicstarter.

hans2311
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 sep 2010 08:42

Re: Kras reizen niet zo prijsvriendelijk.

Ongelezen bericht door hans2311 »

Nou laat ik dan maar aan alle nieuwsgierigheid een einde maken. De procedure is en wordt en zal niet worden ook opgestart en wel vanwege het feit dat destijds van 1 stap in de boekingsprocedure geen schermafdruk gemaakt is. Dat was de mogelijkheid tot upgrade. Vermoedelijk een fout in de site destijds maar toch. Daarnaast heb en had ik geen slechte ervaringen. Alleen het onderscheid in de economy class waarvoor je dan kennelijk extra moet betalen en waarvan Cathay Pacific onomwonden stelt dat er geen verschil is in de prijs van een stoel in deze klasse noch voor mij noch voor een touroperator stuit mij tegen de borst en het lijkt erop alsof op deze wijze een extra kostenpost voor de reiziger wordt geschapen en winst oplevert. Nu vind ik winst maken niet zo erg alleen als het op een dergelijke manier zou gaan wel.

Gesloten