fonsflons schreef: ↑25 dec 2019 13:59
Ik denk ook dat als in de beginpost de oplossing inclusief uitkomst beschreven was een gemiddelde forum lezer er iets van had kunnen leren. Nu werd het een soort van puzzel / experiment met als vermoeden dat men de verkeerde weg in zou slaan. Wat tot grote vreugde ook gebeurde en 9 pagina's discussie opleverde (te verwachten.)
Het nut ontgaat mij hiervan. Als het de bedoeling was dat anderen hiervan konden leren dan is de gekozen manier erg ineffectief.
Ik vond de gekozen manier heel sterk, eigenlijk briljant.
Ik vind het dan ook best teleurstellend dat het ijdele hoop lijkt te zijn (maar hoop doet leven!) dat er lessen getrokken worden en dat dat een positieve impuls is voor toekomstige topics.
Dat ligt niet aan de OP. [deel bericht verwijderd, reden: op de man spelen]
Er moest zelfs worden gedaan alsof het de bedoeling van TS was om een 'truc' uit te halen, waarin anderen dan zouden intrappen, en waarop TS dan triomfantelijk zijn gelijk haalde. Was u dat die die suggestie deed, dat dat het vooropgezette plan was van TS?
Als iemand een integere openingspost verdraait, opzichtig het gemaakte punt mist, om maar niet te hoeven toegeven dat ie zelf verkeerde conclusies trok, dan vind ik dat volkomen misplaatst.