LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lange wachten op uitbetaling Claims Vliegtuigmaatschappijen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Sjefvdven
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:55

Lange wachten op uitbetaling Claims Vliegtuigmaatschappijen

Ongelezen bericht door Sjefvdven »

In februari hebben wij met TUI gevlogen naar Gran Canaria. Deze vlucht was ernstig vertraagd (meer dan 8 uur). Nadat ik in eerste instantie zelf de claim bij TUI had ingediend en daar geen enkele response op ontving heb ik EUClaim ingeschakeld. In mei van dit jaar kregen zij de bevestiging dat TUI onze claim accepteerd (EUR 812,-). Inmiddels wacht ik al weer 5 maanden op uitbetaling. EUClaim stuurt enkel Second Payment Reminders (al 5 stuks). Heeft iemand ook dergelijke ervaringen? Enerzijds met TUI, anderzijds over de wijze waarop EUclaim in dit soort situaties acteert?

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Lange wachten op uitbetaling Claims Vliegtuigmaatschappijen

Ongelezen bericht door BL2 »

En wat zegt EUclaim over de ontstane situatie. Geen geld van TUI is immers ook geen inkomsten voor EUclaim.

lukoja
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2020 18:10

Re: Lange wachten op uitbetaling Claims Vliegtuigmaatschappijen

Ongelezen bericht door lukoja »

Wij zijn al 3 jaar bezig via euclaim met een claim tegen Air France. In juni 2019 kregen we te horen dat Air France akkoord ging met de claimen en tot uitbetaling zou overgaan. Inmiddels krijgen we bericht dat het nog wel eens 8 weken kan duren voor men tot uitbetaling over gaat. Kan dit zomaar dat je na acceptatie van een claim 9 maanden wacht met uitbetalen??

Gesloten