Last minute Vakantie geboekt, geen bevestiging

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Myrthe23
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2023 15:51

Last minute Vakantie geboekt, geen bevestiging

Ongelezen bericht door Myrthe23 »

3 dagen geleden heb ik een vakantie via d-reizen geboekt naar Kaapverdië. Vertrek over 9 dagen, pakketreis met vlucht en hotel. Meteen betaald, echter na boeking melding dat ze de boeking gaan nakijken en ik snel bericht krijg. Dus nog geen boekings bevestiging gehad.

Nu 3 dagen verder, kan klantenservice nog steeds niks voor mij betekenen. De aanvraag ligt bij touroperator en ze kunnen niet vertellen hoe dat ervoor staat en ook geen contact opnemen met dat bureau. Ze weten ook niet wanneer ik wel bericht krijg. Het kan zijn dat de reis doorgaat, het kan zijn dat ze met een andere voorstel komen en het kan zijn dat alles geannuleerd wordt.

Iemand ervaring hiermee? Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Annuleren en wat anders boeken, of een bevestiging krijgen.

Kan ik iets doen?

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Last minute Vakantie geboekt, geen bevestiging

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Slechte service. Echter kunt u alleen afwachten.

Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: Last minute Vakantie geboekt, geen bevestiging

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Eis onmiddellijke terugbetaling als je 3 dagen voor vertrek nog geen bevestiging hebt gehad. Anders verzeil je in een situatie van geneuzel over dat het niet aan hen ligt, of minder interessante alternatieven.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Last minute Vakantie geboekt, geen bevestiging

Ongelezen bericht door moederslink »

Myrthe23 schreef:
12 jan 2023 16:10
3 dagen geleden heb ik een vakantie via d-reizen geboekt naar Kaapverdië. Vertrek over 9 dagen, pakketreis met vlucht en hotel. (...)
Morgen zijn die 9 dagen voorbij. Vertrek je morgen ? 🤔

rwolters
Berichten: 1542
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Last minute Vakantie geboekt, geen bevestiging

Ongelezen bericht door rwolters »

Ruim een week sinds Myrthe hier was. Waarschijnlijk al gewoon opgelost. Storm in een glas water.

Plaats reactie