LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op bij treinreiswinkel.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Sab1
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2015 14:09

Let op bij treinreiswinkel.nl

Ongelezen bericht door Sab1 »

Ik heb online bij de treinreiswinkel in Leiden een treinreis naar Venetië geboekt. Bij het boeken verliep de communicatie met de treinreiswinkel al erg stroef. Er is geen duidelijke informatie over prijsspecificaties, alleen een factuur. De prijs voor een kind bleek later verhoogt te zijn naar volwassenenprijs. De treinkaartjes kwamen niet overeen met de route die ik moest rijden en pasten niet bij de zitplaats reserveringen zodat we moesten staan en we moesten €60 in de trein bij betalen. We hadden een tweepersoonskamer met ontbijt geboekt. Leek eenpersoonskamer met bank zonder ontbijt. We moesten dus in het hotel weer betalen. Treinreiswinkel suggereert ook een volledig ander niveau hotelkamers. Foto impressies komen niet overeen met werkelijkheid. Het is echt niet te geloven. Heeft iemand ervaring of de treinreiswinkel wel of niet bedragen terug betaald, zoals extrakosten?

stofzuigertje

Re: Let op bij treinreiswinkel.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Waarom iets boeken bij slecht werkende site?
en vooral hier informeren is beter dan klagen over hun fouten....

Dus vooraf informeren of gewoon elders boeken als je twijfelde...

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Let op bij treinreiswinkel.nl

Ongelezen bericht door Juist ja »

Dit verbaast mij want ik ken treinreiswinkel (heb er in het verleden een treinreis naar Groot-Brittannië geboekt) en zowel de boeking als de reis zijn uitstekend bevallen. En nee, ik werk er niet......*zucht*

Gesloten