LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leuk hotel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

leuk hotel

Ongelezen bericht door dia »

Wie kent er echte leuke kindervrije hotels?Weet er wel een paar maar daar is niet veel te beleven.Wij willen een leuk hotel met lekker eten een mooi zwembad, een spa en niet 50 km van de bewoonde wereld.wij willen echt genieten van elkaar en leuke dingen doen.Liefst niet langer dan 6 a 7 uur vliegen.Moeilijk te vinden hoor dus alle tips zijn welkom.thkx

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door dhc »

Google op 'kindvrije hotels'.......

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Ja, en je wilt zeker zo min mogelijk tijd aan besteden om een kindvrije hotel te vinden aangezien je het zo nodig op de forum moet posten.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door crazyme »

dia schreef:Wie kent er echte leuke kindervrije hotels?Weet er wel een paar maar daar is niet veel te beleven.Wij willen een leuk hotel met lekker eten een mooi zwembad, een spa en niet 50 km van de bewoonde wereld.wij willen echt genieten van elkaar en leuke dingen doen.Liefst niet langer dan 6 a 7 uur vliegen.Moeilijk te vinden hoor dus alle tips zijn welkom.thkx
Definieer "leuke dingen doen"

Dan gaan wij een paar perfecte reisplannen voor jou samenstellen !

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door tenormin »

dia, je kan toch googelen wat je van plan bent? Zijn er zat hoor, maar dat zal je zelf ook wel weten, dat waarom makkelijk als het moeilijk kan. Kan je een heleboel verwijzingen geven maar dan komt de commercie om de hoek kijken. Veel pret op je k.l. vakantie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door tenormin »

Off Topic: Waarom loopt de klok van Radar een uur achter, weet iemand dat. :?: :?:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door Emmy75 »

tenormin schreef:Off Topic: Waarom loopt de klok van Radar een uur achter, weet iemand dat. :?: :?:
Mijn tijd loopt goed.
Om de goede tijd te zien, moet u in uw eigen instelling aangeven dat de zomertijd actief is.
Dit doet u door te klikken op gebruikerspaneel, dan op foruminstellingen.
Daar staat ergens "zomertijd is in gebruik" en moet u even ja aanklikken.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Kies gewoon voor een ****-zakenhotel als Marriott of Hilton. Gegarandeerd kindervrij en van alle gemakken voorzien en meestal nog een beter dan gemiddeld restaurant (in ieder geval altijd beter dan het doorsnee vakantiehotel). Vaak in de vakantieperiode nog verassend voordelig ook.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door tenormin »

Er word op deze site nogal eens het woord troll gebruikt. TS zit voor de computer dus daar is verstand van en van google heeft ze vast ook wel gehoord. Vind het een "vreemde" vraag. Antwoord over Marriot Hotel wel goed bedacht; of je daar nu in vakantiesfeer komt?

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door angel1978 »

tenormin schreef:Er word op deze site nogal eens het woord troll gebruikt. TS zit voor de computer dus daar is verstand van en van google heeft ze vast ook wel gehoord. Vind het een "vreemde" vraag.
Soms terecht, soms voorbarig.
Vaak helpt het even naar de historie van vragen en antwoorden te kijken van de TS ( indien aanwezig ).. In dit geval lijkt me dit geen geval van trolling..
Meer gewoon geen zin hebben zelf te zoeken en dan is het eenvoudiger anderen het werk te laten doen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door Jolijn »

Emmy75 schreef:
tenormin schreef:Off Topic: Waarom loopt de klok van Radar een uur achter, weet iemand dat. :?: :?:
Mijn tijd loopt goed.
Om de goede tijd te zien, moet u in uw eigen instelling aangeven dat de zomertijd actief is.
Dit doet u door te klikken op gebruikerspaneel, dan op foruminstellingen.
Daar staat ergens "zomertijd is in gebruik" en moet u even ja aanklikken.
Dit werkt als je ingelogd bent, zo niet, loopt het forum een uur achter.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Klopt Jolijn, maar toen de vraag gesteld was, was ze natuurlijk wel ingelogd.

Jas
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 feb 2011 21:58

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door Jas »

Hoi Dia,

Een paar van mijn favoriete ''kindervrije'' hotels zijn:

The Island, Gouves / Kreta. http://www.theislandhotel.gr/

Premier La Reve, Hurghada..

Dit zijn sorrt van couple only hotels met minimale leeftijd van 18 jaar... Geen ''vreemde'' omstandigheden hoor.. Lekker luxe, rustig en mooie hotels. Die op Kreta ligt verder wel erg levendig!

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: leuk hotel

Ongelezen bericht door dia »

Had al wel eens op google gekeken maar ofwel deed ik iets fout of anders weet ik het niet maar bij ieder hotel dat ik aanklikte kreeg ik geen verdere informatie en wij willen graag een kinvrij hotel,geen sekshotel.Een hemelsgroot verschil.In ieder geval zal ik verder zoeken.

Gesloten