LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medegedupeerden Triskel Travel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het feit dat hij niet aangesloten is bij ANVR of SGR ontslaat hem natuurlijk nooit van zijn verantwoordelijk. Dat zou wel een heel gemakkelijke zijn.

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

@-moneyman:
Een regeling dat hij E 50 per maand gaat aflossen lijkt wel wat op een verkapte vorm van een renteloze lening, waarbij je hem op zijn zeeblauwe ogen maar moet vertrouwen dat dit ook echt gaat gebeuren.
Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.....
Laatst gewijzigd door BL2 op 03 aug 2018 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Moneyman »

Natuurlijk was dat niet de bedoeling - maar het is soms beter dan niets...

stofzuigertje

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Aan de ketting?

Ik weet dat een 26 meters jacht met diepgang iets duurder is wat haven betreft dan mijn kleine doerak die zelfs half in de modderhoek mag....

En wat brengt een schip op?
Hoe is de leeftijd en onderhoud en is de schade goed hersteld of alleen maar dicht gemaakt een gat of zo?
En na de ketting is inkomsten €0,00 en kosten iets hoger!

Daarom is door laten vaker beter dan beslag leggen.
Deze ZZPer wil ook leven en moet ook eten en drinken.
En door storm en overmacht is soms de haven iets eerder of later bereikt dus je loopt hetzelfde risico wat ik vrijwel jaarlijks mee maakte.
Omvaren voor een sluis is ook voor mij enkele dagen en reparaties komen voor op iets oudere schepen....
Niet in te plannen en ik zou als ik het ook zo zou verhuren hetzelfde niet of zeer duur verzekerbare krijgen.
De verzekeringen voor boot , valt mee, maar de verhuur risico verzekeren is een ramp.
Zowel de boot als schipper moet aanwezig zijn en die zijn erg prijzig en of U dat wilt betalen?

Vooral geen beslag leggen en je moet maar afwachten wat het bij een verkoop opleverde!

Mijn kleine Doerak had bij erkende scheepsmakelaar ook ruim 5x hogere prijs dan ik een jaar later bij verkoop door belastingdienst betaalde!
Na verrekening liggeld bleef er voor de schuldeisers weinig over.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het blijft een lastige afweging, want van een kale kip valt niets te plukken. Het overmachtverhaal blijf ik heel zwak vinden. Geen vergunning voor varen met passagiers, klinkt als een basale fout.
Met 50 euro in de maand duurt het wel even. Hoeveel gedupeerde klanten zijn er? Om welke bedragen gaat het in totaal? En een al betaalde reis later inhalen: het daarvoor betaalde geld is al lang weg, waarvan betaalt de eigenaar dan alle kosten?
Als het bedrijf echt niet meer levensvatbaar zou blijken, door welke oorzaken dan ook, wordt het aantal gedupeerden alleen maar groter

TriskelTravel
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2018 16:41

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door TriskelTravel »

Als reactie op het eerste bericht in dit topic licht ik hieronder graag de visie van Triskel Travel toe, zodat een meer gebalanceerd beeld ontstaat.

Triskel Travel BV is een startende reisorganisator, opgericht in februari 2018 uit mijn passie voor zeilen en koken. Het zeilschip is geen eigendom. Het plan voor 2018 was het maken van een lange reis vanuit Kos, Griekenland, naar de Italiaanse westkust via Sicilië, Corsica en Sardinië. Het hele traject was verdeeld in 24 cruises van een week. Gasten zouden in ‘hun’ week dus een stuk meezeilen op deze lange tocht door de Middellandse Zee. Het boeken van de cruises ging via de website, waarbij klanten de algemene voorwaarden dienden te accepteren, voordat ze konden boeken. In de algemene voorwaarden stond duidelijk vermeld dat Triskel Travel niet is aangesloten bij een garantiefonds, omdat dat niet wettelijk verplicht is voor een type onderneming zoals Triskel Travel.

Bij het ankeren voor Corfu liep het schip vast op een rots die niet zichtbaar was en welke ook nergens op zeekaarten vermeld stond. Bij het lostrekken raakte het roer zodanig beschadigd dat een wekenlange reparatie noodzakelijk was. Daardoor ontstond een niet meer in te halen achterstand op het geplande vaarschema.

De oorzaak en de gevolgen zijn aan alle toekomstige gasten per e-mail duidelijk uitgelegd. Het is voor mij niet duidelijk waarom degene die dit topic heeft gestart schrijft dit bericht niet heeft ontvangen.

Juridisch gezien is er sprake van overmacht. Toch heb ik iedereen, uit coulance, het voorstel gedaan om de reis te verplaatsen naar Corfu of naar een later tijdstip. In dat aanbod zat ook een tegoedbon voor de vergoeding van de kosten voor, onder andere, gewijzigde vluchten.

Voor een aantal mensen was het verplaatsen van de cruise helaas geen optie. Aan hen heb ik voorgesteld om de betaalde reissom in termijnen terug te betalen. Overigens was Triskel Travel volgens de betalingsregeling in de algemene voorwaarden ook hiertoe niet verplicht. Inmiddels hebben alle gasten een voorstel ontvangen.

Omdat Triskel Travel een startende onderneming is, is de financiële buffer nog niet voldoende om iedereen de reissom in één keer terug te betalen. Er zijn namelijk ook de gewone bedrijfs-. promotie- en exploitatiekosten die doorlopen. Ook om de termijnbetalingen te kunnen volhouden, moet er echter wel geld worden verdiend. En dat geld kan alleen maar afkomstig zijn van nieuwe gasten.

Dan naar degene die dit topic heeft gestart. Vanuit Triskel Travel heb ik hem vier voorstellen gedaan:

1. Een ander startpunt van zijn cruise, waarbij Triskel Travel de nieuwe vliegtickets betaalt. Dat is niet geaccepteerd.
2. Een andere startdatum van zijn cruise, waarbij Triskel Travel tegoedbonnen afgeeft voor nieuwe vliegtickets. Dat is ook niet geaccepteerd.
3. Een betalingsregeling van minimaal 50 euro per maand en indien mogelijk meer, om de reissom terug te betalen. Dat is geweigerd. Desondanks heeft Triskel Travel een eerste bedrag overgemaakt als blijk van goede wil. Ook dit voorstel is daarna afgewezen.
4. Een verdubbeling van het maandelijkse termijnbedrag. Ook dit voorstel is afgewezen.

De nu gegenereerde publiciteit kan potentiële nieuwe klanten aan het twijfelen brengen. Daarmee gooit de auteur die dit topic is gestart niet alleen zijn eigen glazen in, maar ook die van anderen. De auteur dreigt pas te zullen stoppen met negatieve berichtgeving zodra Triskel Travel zijn betaalde reissom heeft geretourneerd.

Zoals aangegeven is er momenteel onvoldoende financiële buffer om op korte termijn aan die eis tegemoet te komen. Maar zelfs al was die buffer er voor deze auteur wel, dan is het oneerlijk om hieraan toe te geven tegenover die mensen die wel het geduld en het vertrouwen hebben dat Triskel Travel de terugbetaling zal afhandelen zoals beloofd.

Nu de situatie ook van de zijde van Triskel Travel is belicht, is er voor mij geen noodzaak meer om te reageren op toekomstige berichten in dit forum. Wie meer informatie wil, nodig ik van harte uit om Triskel Travel via de contactpagina op de website te benaderen.

mewhendriks
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jul 2018 14:24

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door mewhendriks »

@ triskel travel.

Dank voor de uitgebreide toelichting op het annuleren van de reis door het defect aan het schip.
Graag ook uw uitgebreide toelichting op het 2 dagen voor vertrek annuleren van de reis d.d. 12 mei jl. wat niets met een defect van het schip te maken had.
Sindsdien wachten mijn klanten nog steeds op hun zuur verdiende centjes, reissommen en geboekte vluchten.... Ik lees overal dat er betalingsvoorstellen zijn gedaan. Behalve bij uw klanten (en mijn klanten) van één van de eerste reizen welke u zou maken. Toevallig dat mijn klanten na de nodige media aandacht . deze week een voorstel van u hebben ontvangen terwijl u al aantal maanden niet reageert op emails e.d.

Graag uw uitleg en perceptie van "GEDULD".
Begrijpt u alstublieft dat ook IK een belang heb bij mijn klanten aan wie ik uw reis heb aanbevolen....? Dit debacle ligt al ruim 2 maanden als een zware steen op mijn maag!
Laatst gewijzigd door mewhendriks op 03 aug 2018 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Beste TriskelTravel, het is te prijzen dat u hier uw kant van het verhaal vertelt. Dat is altijd goed.
Hoe zit het echter met de ontbrekende vergunning in Griekenland, waar iemand melding van heeft gemaakt? Klopt dat, of is dat kwaadsprekerij?

Dat u te goeder trouw bent geloof ik wel, en dat u een passie hebt voor zeilen en koken geloof ik ook. Maar heeft u ook een passie voor ondernemen? U schrijft
TriskelTravel schreef: Het plan voor 2018 was het maken van een lange reis vanuit Kos, Griekenland, naar de Italiaanse westkust via Sicilië, Corsica en Sardinië. Het hele traject was verdeeld in 24 cruises van een week. Gasten zouden in ‘hun’ week dus een stuk meezeilen op deze lange tocht door de Middellandse Zee.
Als ik heel eerlijk ben, wekt dat bij mij niet de indruk van een hecht doortimmerd ondernemingsplan, maar op een idee om een dure eigen wens, het maken van een lange vaartocht, een beetje betaalbaar te houden.

Heeft u bij het maken van uw plannen alle risico's wel goed ingeschat? Een bedrijf starten zonder voldoende reserves is geen overmacht.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door tttlocke »

Zo zie ja maar weer: bij ondernemerschap in de reiswereld komt meer kijken dan 'een passie voor zeilen en koken'. Het is ronduit bizar om als ondernemer te verwachten dat, als het even tegenzit, de gedupeerde klanten hun medeleven en medelijden moeten tonen en maar af moeten zien van hun rechten. Dát ondermijnt het vertrouwen in de onderneming, een ondernemer die verantwoordelijkheid afwijst en de zieligheidskaart uitspeelt.
Een onderneming die amper gestart is, maar zo te zien al op de rand van het faillissement staat.
TriskelTravel schreef:De nu gegenereerde publiciteit kan potentiële nieuwe klanten aan het twijfelen brengen.
Dat is meer dan terecht.
TriskelTravel schreef:Voor een aantal mensen was het verplaatsen van de cruise helaas geen optie. Aan hen heb ik voorgesteld om de betaalde reissom in termijnen terug te betalen. Overigens was Triskel Travel volgens de betalingsregeling in de algemene voorwaarden ook hiertoe niet verplicht
Nou wordt het interessant.
De website van Triskel Travel schrijft: '...
Although we strive to avoid cancellations, sometimes they are unavoidable and we must reserve the right to do so. We will notify you of any cancellations as soon as possible before departure and you will have the choice to: ...
...
...
...
accept the cancellation and receive a full and quick refund of all monies you have paid to us.
Unfortunately we will not be liable for failure to perform its obligations stated in the booking terms or pay any compensation if such failure is as a result of “force majeure”. For the purpose of these booking terms, “force majeure” will be deemed to mean any event we as the supplier of the service could not avoid or foresee, such as nuclear disasters, civil strife, terrorist activity, industrial dispute, fire, flood, earthquake, storm, hurricane or other similar natural disasters out of our control.'

Triskel Travel zegt dus eigenlijk: 'als er een incident plaatsvindt dat wij als 'overmacht' kwalificeren, dan gaat uw reis niet door, en kunt u fluiten naar de betaalde reissom. Wij zijn niet verplicht u de reissom terug te betalen. Als u geluk hebt, dan doen wij u een voorstel voor een terugbetaling in termijnen, maar u hebt recht op niets.'

Ik zou er in ieder geval niet mee in zee gaan. Dit risico is te groot.
Amateurs.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik krijg de indruk dat alleen Frank van het Schip met zijn gezelschap een vaartocht gemaakt heeft. De rest heeft alleen maar betaald.

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

Maar deze Frans met familie was dan ook een goede kennis en zakenpartner, die kreeg natuurlijk een beetje een VIP behandeling in ruil voor een goed verslag op dit forum.

De kans dat Triskel Travel alsnog failliet gaat lijkt behoorlijk groot.
Alle inkomsten zijn al uitgegeven, en het schip is gehuurd, waarbij er maandelijks toch wel een flink bedrag voor betaald moet worden......

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zijn dergelijke algemene voorwaarden niet onredelijk bezwarend?
De website ziet er prima uit natuurlijk, maar de uitleg en de voorwaarden stralen inderdaad amateuristische knulligheid uit.
En voor wie mocht denken dat ik geen begrip heb voor ondernemers in de reisbranche: een goede kennis en haar man zijn ervaren zeezeilers die met hun eigen jacht ook betaalde tochten doen; een zeer goede vriend organiseerd al vele jaren culturele groepsreizen. Zij hebben hun zaken wel goed geregeld.
Laatst gewijzigd door Erthanax op 03 aug 2018 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans Verschuuren
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2018 09:48

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Hans Verschuuren »

@triskeltravel

even reageren op de 'aanbiedingen' van Triskel Travel.

1. Een ander startpunt van zijn cruise, waarbij Triskel Travel de nieuwe vliegtickets betaalt. Dat is niet geaccepteerd.
- Vliegtickets van juli heen en 02 september terug. ( Triskel Travel denkt in ander termijnen vakantie en reisperiodes) Buiten dat hadden we in Corsica al hotels, auto en vliegticket geboekt. En vanaf retour natuurlijk Sardinië terugvluchten + B&B's en autootje gehuurd. Dat zouden we dan wel even moeten annuleren 6 dagen tevoren.


2. Een andere startdatum van zijn cruise, waarbij Triskel Travel tegoedbonnen afgeeft voor nieuwe vliegtickets. Dat is ook niet geaccepteerd.

- Hoe ziet Triskel Travel dat? We hebben 2 1/2 week vakantie opgenomen om deze reis te maken..... en moeten weer gewoon werken om onder andere onze vakantie te kunnen betalen. Buiten dat, hebben we niet veel vertrouwen meer in een vervangende cruise. Benieuwd hoeveel daadwerkelijke cruises er wel zijn doorgegaan.

3. Een betalingsregeling van minimaal 50 euro per maand en indien mogelijk meer, om de reissom terug te betalen. Dat is geweigerd. Desondanks heeft Triskel Travel een eerste bedrag overgemaakt als blijk van goede wil. Ook dit voorstel is daarna afgewezen
.
-Dit is pas aangeboden nadat we begonnen te klagen. Triskel Travel heeft ons eerst gemaild dat we nergens recht op hadden.

4. Een verdubbeling van het maandelijkse termijnbedrag. Ook dit voorstel is afgewezen.

-Dit is voorgesteld nadat we op social media medegedupeerden zochten en we daarvoor ook dit forum zijn gestart.
Als we stopte met dit forum én topic verwijderde én Facebook melding eraf haalde, dán was Triskel Travel bereid om € 100 per maand te betalen.
Nu ineens wij wel en anderen die stil zijn niet.

- De email van 14 juni blijft ook een 'puntje'. Misschien is de email verstuurd? Maar Ik heb 'm niet ontvangen en ook niet in spam gehad... Er is ook later nooit een kopie van de werkelijk verzonden mail aan ons! Met een afzender en een datum.....
- Ook een klein puntje is dat we 12 juni hebben betaald.... was toen al niet bekend dat Triskel Travel helemaal niet aan haar VERTREKGARANTIE kon voldoen?

Ga maar lekker in de slachtoffer rol zitten Triskel Travel, volgens mij zijn wij en velen klanten van jullie de slachtoffers.

Zoom
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:50

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Zoom »

Ik vind de uitleg van Triskel Travel erg zwak, die komt niet over als een ondernemer, maar meer iemand die lekker lang wil gaan varen en de kosten wil zien te dekken door gasten mee te nemen, zonder stil te staan bij consequenties van eventuele calamiteiten.

Ook is het verhaal van diegene die met 10 personen wel is gaan varen een bijzonder berhaal en daar wil ook nog graag op reageren,
in al uw pogingen binnen uw verhaal om triskel travel positief
neer te zetten, bevestigt u alleen maar dat deze onderneming discutabel en
onbetrouwbaar is. U spreekt over uw averij en dat u naar Corfu moest komen,
maar u zegt ook van Gaeta naar Ostia, maar de reis waar het in dit forum
over gaat is van Corsica naar Sardinie. Dus of het schip is wel heel
ondeugdelijk want er is vaker “averij” of Triskel Travel is gewoon
onbetrouwbaar.
Daarbij is uw stelling over het wijzigen van de tickets ook “heel apart”,
averij aan het schip weet je pas kort vantevoren, zoals ook de starter van
dit topic het 2 dagen vantevoren te horen kreeg en het onmogelijk was
gedane reserveringen te annuleren omdat men gebonden is aan vakantie periodes
En u lukt het voor een groep van 10 personen!
Daarnaast zou het erg apart zijn als u hier negatief zou schrijven over
iemand die zowel uw zakenpartner, afnemer, als leverancier is (sowieso al
een heel bijzondere zakelijke relatie) en vul ik daardoor nu zelf in dat
u andere belangen heeft bij uw schrijven hier.

De conclusie: u zegt dat hij ook nu zijn afspraken zal nakomen, omdat hij
teveel mens is. Misschien kunt u dan als mediator optreden want u krijgt
het dus voor elkaar dat alle afspraken gewoon nagekomen zijn, want na de
verhalen lezend van de gedupeerde hier bent u dus bijzonder en een
uitzondering en die kwaliteiten zouden goed van pas kunnen komen hier

En tenslotte een advies: u zegt eigenlijk: Suck it up, hij is niet aangesloten bij
ANVR en SGR. Dus eigen schuld, dikke bult. Ook zegt u, dat u het RISICO wel
genomen heeft, dus zo betrouwbaar vind u deze persoon zelf dus eigenlijk
ook niet.
Dus triskel travel is een no-go zone, de waarschijnlijkheid dat gedupeerde
hier op dit forum hun geld terug krijgen is klein, maar er mag alles aan
gedaan worden dat er niet meer gedupeerden zullen volgen.

Hollandshoutje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2018 14:29

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Hollandshoutje »

Wij zijn net terug van een week meezeilen in Griekenland op de boot The new Horizons met Triskel Travel. Ook onze reis zou in eerste instantie op 28 juli op Corsica starten. Op 14 juni kregen wij een mail van Triskel Travel over de schade die de boot had opgelopen. Met daarbij het voorstel naar Corfu te komen.

Ook wij waren teleurgesteld en ook boos. Dit is niet wat je wilt. De bedoeling van deze vakantie was om tot rust te komen en ineens gooit er iets roet in het eten.
Wij hadden de vliegtickets al geboekt en een aantal hotels, die niet Annuleerbaar waren. Wat nu?
Wij hebben het eerst eens een poosje laten bezinken en contact gezocht. Na wat heen en weer gemail werd ons gedeeltelijke compensatie van onze reeds gemaakte kosten aangeboden. Dit werd in mindering gebracht op het restantbedrag wat wij nog moesten betalen.
Wij hebben alles op een rijtje gezet en besloten om te gaan. De extra kosten waren sowieso weg, of wij nu wel of niet gingen.
En....... wij hebben een fantastische week gehad! Door een aantal annuleringen en omboekingen waren wij de enige gasten op de boot met en tweekoppige bemanning en later nog een stagiaire .
Het leven aan boord was goed. Voor ons natje en droogje werd gezorgd, goede maaltijden en fantastische plekken om te zwemmen en te snorkelen.Met als hoogtepunt wel de BBQ op een verlaten strandje in een mooie baai, waar wij bij terugkomst op de boot op onze rug liggend naar de sterren hebben gekeken. Bijna elke nacht op het dek geslapen, wat een mooie belevenis is.
Vandaag werden wij als extra service naar het vliegveld gebracht waar wij onze huurauto opgehaald hebben om nog 5 dagen het zuiden van Corfu te verkennen.

Wij zijn blij dat wij de beslissing hebben genomen toch te gaan. In ons geval was er sprake van de cruijffiaansw uitspraak “ieder nadeel heb z’n voordeel”

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Fijn dat u toch een geslaagde vakantie heeft gehad. Was dat wat u een voordeel noemt?
Het nadeel is dat u niet naar de streek van uw keuze bent geweest en dat extra kosten hebt gehad door de annuleringen die slechts gedeeltelijk werden vergoed. Hoeveel meer was u uiteindelijk kwijt dan oorspronkelijk overeengekomen?
Wel sympathiek dat u hier geheel spontaan uw ervaring deelt.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Door een aantal annuleringen en omboekingen waren wij de enige gasten op de boot”.

En dan nog een barbecue en extra service. Ik zou haast gaan boeken.

En wat kostten die geannuleerde hotels? En wat kostte het omboeken van de vliegtickets?

mewhendriks
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jul 2018 14:24

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door mewhendriks »

Fijn dat er tevreden gasten aan boord gestapt zijn. Dat stemt mij positief want dan is er weer CASH FLOW.

@ Triskel Travel graag mijn klanten van de reis van 12 mei jl. reissommen en vluchten met spoed terug betalen!

beeperhorrie
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 mar 2017 20:35

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door beeperhorrie »

Het valt mij op dat het taalgebruik en zinsbouwstructuren van Frans van het Schip, Triskel Travel en Hollandshoutje wel heel erg veel op elkaar lijken.
Ook erg opvallend is dat de reactie van Hollandshoutje precies de hier getelde problemen bevestigd, die inmiddels niet meer te ontkennen lijken, maar deze daarna ook nagenoeg volledig bagatelliseert. En dan ook nog eens precies nadat de argumenten en verhalen van 'de goede vriend' en Triskel Travel zelf bijna volledig zijn neergesabeld met geldende argumenten. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het IPadres vanwaar deze drie reacties zijn afgekomen.

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

beeperhorrie schreef:Het valt mij op dat het taalgebruik en zinsbouwstructuren van Frans van het Schip, Triskel Travel en Hollandshoutje wel heel erg veel op elkaar lijken.
Geef eens wat voorbeeldjes, zie ze niet.....

Gesloten