LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medegedupeerden Triskel Travel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Hans Verschuuren
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2018 09:48

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Hans Verschuuren »

Wij zijn benieuwd wie van de vele gedupeerden nu daadwerkelijk geld hebben terug gekregen van Triskel Travel. Wij in ieder geval na diverse aanmaningen niet! Wordt vervolgd.

Ook verbazingwekkend hoe deze reisorganisatie op Zoover zo’n hoge score krijgt. Overigens heeft deze reisbeoordelaar Zoover niet de moeite genomen om onze ervaring te delen. Of is je reis laten betalen en geen reis leveren gewoon geen ervaring?

We zullen dit laten checken bij Zoover.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

Hans, het lijkt me interresant voor je of jezelf het geld hebt terug gekregen, immers elke geboekte reis is individueel, dus staan geheel los van elkaar.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ze hebben in ieder geval nog altijd een gelikte website.

Namsiuh
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2018 20:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Namsiuh »

Triskel Travel is uit de lucht, de website bestaat niet meer......MAAR sinds vorige week is Wibe/Adam Voyages weer online en wat denk je? Hij gaat gewoon verder met het verkopen van de zeilcruises voor Fred/Triskel Travel.

Wibe verkocht zijn schip om van zijn pensioen te kunnen genieten, maar deed een wonderlijke deal met Fred.
Hij verkocht het schip met de deal de reizen aan zijn opgebouwde klantenkring te verkopen waarbij de ene helft voor het schip werd betaald en de andere helft op afbetaling zou worden voldaan.
Daarbij vond Wibe het niet nodig om zijn klanten daarover in te lichten.....ik hoor het hem nog zeggen: Marijke er verandert helemaal niets, ik haal alleen het schip weg uit Turkije en je moet nu zelf de vlucht boeken.
Zeg maar welke routes je wilt boeken, je kent mij toch en hebt eerder goede ervaringen bij mij gehad?
En dat klopte inderdaard en daar vertouwde ik dan ook op, maar hij schaadde mijn vertrouwen door dat te verzwijgen, Ik had anders nooit geen 2 cruises geboekt als ik van tevoren wist dat er een nieuwe eigenaar was, die een ander idee heeft van een 5* hotel op het water.

Wibe heeft mij zelf verteld (waarvan ik bewijs heb ik op messenger en mail) dat hij zeer teleurgesteld was in Fred, omdat hij de 1e week dit zelf had ervaren door mee te varen, er werd niet schoon gemaakt, het eten was ver onder de maat, liet het grote zeil ondanks Wibe’s waarschuwingen kapot waaien.

Tja en dan kom je niets vermoedend aan boord en zie je de nieuwe kapitein (die later de nieuwe eigenaar blijkt te zijn) die er een puinhoop van maakt en geen vergunning blijkt te hebben om passagiers aan boord te hebben, waarvan kosten boete € 25.000 en vervolgens (buiten de dure inbouwapparatuur, nieuwe dieselmotor, 2 kleine catamarans) ook nog het schip op de klippen laat lopen, waardoor 2 maanden op de kant, kosten slepen, dok, reparatie € 20.000.
Dan ben je als ondernemer lekker bezig 😏 1 maand in werking en ipv geld verdienen bijna een halve ton achterstand en nog de helft restschuld aankoop schip!
Toch slordig dat je dan willens en wetens nog reizen blijft verkopen op je eigen site Triskel Travel (Adam Voyages zette dat stop) terwijl dat schip 2 maanden op de kant lag en alleen maar geld kostte ipv het geld opbracht. ik keek m’n ogen uit 😳 toen ik hierboven (van voorstanders van Fred) las dat er werd gesproken over overmacht!?!!

Conclusie: Wibe/Adam Voyages moet zijn geld dus nog steeds ontvangen voor het ooit geweldige schip Floris dus zit er niks anders op, de zeilcruises voor Fred’s New Horizons te blijven verkopen wil hij er ooit nog een cent van terugzien.
Fred zit in Rome en vanuit daar gaan de zeilcruises, Rome en Napels....ik wens een ieder een behouden vaart 🤔

Vertrouwen in Wibe heb ik intussen verloren, ooit gaf ik hem de ruimte het netjes af te handelen waardoor ik ‘vergat’ mijn annuleringverzekering aan te spreken. Tenslotte zei hij mij keer op keer, betaal Fred niets...hij heeft een wanprestatie geleverd. Maar ja.....zoals de meeste politici, blijkt ook Wibe/D’66 uit de Flevopolder niet te vertrouwen. Gelukkig heeft mijn rechtsbijstand mij de kosten vergoed.

Vertrouwen in Fred, had ik na een paar dagen aan boord al verloren, op zich een aardige maar sneue man die het goed bedoelt maar zakelijk gezien een ongeleid projectiel en grote fantast is.
Zakelijk krijg ik nog steeds verhalen te horen van mensen die hem kennen, ik zal ze jullie besparen 🤔😏

Voor de andere gedupeerden hoop ik dat ze ooit nog iets gaan terugzien van hun zuurverdiende centen.

Gelukkig zijn er nog NL aanbieders die wel een leuke zeilcruise kunnen verzorgen, zie swssailing en ventussailing. Ik wens iedereen een fijne vakantie toe voor de aankomende zomer 🤗👍 groet, Marijke

Gesloten