LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medegedupeerden Triskel Travel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Hans Verschuuren
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2018 09:48

Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Hans Verschuuren »

28 juli 2018 zouden we aan onze droomreis beginnen op een prachtig groot zeilschip New Horizons van Triskel Travel.
Kosten €1. 390,00 voor een weekje zeilen met z’n 2-en tussen Corsica en Sardinie.
Gezien de geschikte vluchten naar Corsica en terug van Sardinie en onze wens om nog wat langer te blijven,
boekten we er nog wat dagen omheen op beide eilanden. Vertrek 24 juli, retour 11 augustus.

Maandag 16 juli stuur ik Triskel Travel een whatsapp om te vragen of de baai om op te stappen nog ongewijzigd was omdat we daar
de avond ervoor n hotelletje hebben geboekt.
Ik kreeg een bericht dat ik een mail zou ontvangen. In deze mail meldde hij dat hij helemaal niet in Corsica kon komen omdat hij schade had gehad en nu bij Corfu zeilde... of wij naar Corfu konden komen.

Verder meldde hij op 14 juni een mail gestuurd te hebben.
Deze mail hebben
we nooit ontvangen ook niet in spam!

Onze vakantie viel net als zijn schip in t water. Hij bood ons n vliegticket aan naar Corfu met retour op 01 september??
We hebben wat boos en teleurgesteld op en neer gemaild maar Corfu was geen optie.
Ook omdat we dan de reis om onze gewenste zeiltocht heen moesten annuleren.
Daar hadden we natuurlijk ook al kosten gemaakt en een en ander gereserveerd.

Toen hebben we ons er bij neer gelegd, niet zeilen. Het schip was er niet en kon er ook niet komen op tijd.
Ik vroeg of hij het betaalde bedrag wilde terugstorten en kreeg het ongeloofelijke antwoord dat hij dat had besteed aan schade schip!

Weer emails over en weer en behalve een schip kon hij ook ons geld niet meer leveren. Overmacht noemt hij het.
Ja, als het schip kapot is, is dat idd overmacht.
Maar ons niets laten weten en niet verbaasd zijn dat we niet reageren is geen overmacht.
Ons geld gebruiken voor je eigen gemaakte schade is geen overmacht.
Dat is slecht ondernemerschap én riekt naar oplichting.

Hij beroept zich op een lege bankrekening, terwijl hij nu gewoon met gasten rondvaart.
Ik heb hem tenslotte een voorstel gedaan om het bedrag van de beloofde vliegticket per omgaande te storten en de rest in maandelijkse termijnen
van €250.

Hij reageert dat hij met andere gedupeerden een deal heeft van €50 per maand als zijn saldo toereikt en als ik dat niet wil hij wacht op mijn
brief van n advocaat en hij zich beroept op overmacht.

Nu dus snel wat extra B&B, autootje en overtocht geboekt wat al meer kost dan het gederfde bedrag.

Wij voelen ons teleurgesteld, boos én bestolen door deze meneer die op zijn website zich voordoet als een barmhartige sameritaan die mensen wil helpen.

Wij zoeken meer gedupeerden die er ongetwijfeld zijn om misschien samen Triskel Travel aansprakelijk te stellen.
Zelf zegt hij geen saldo op zijn zakelijke rekening te hebben, maar hij moet stoppen met deze manier van werken en niet nog meer klanten benadelen.

Hans Verschuuren

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Meer gedupeerde zoeken lijkt me niet zinvol. Je hebt 2 opties:

1. Regeling van EUR 50 accepteren
2. Via juridische procedure het geld innen.

Meer gedupeerde zorgt enkel dat u meer moet gaan innen wat als er weinig te halen is niet in uw voordeel werkt.

BL2
Berichten: 4832
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

Hans Verschuuren schreef:28 juli 2018 zouden we aan onze droomreis beginnen op een prachtig groot zeilschip New Horizons van Triskel Travel.
Kosten €1. 390,00 voor een weekje zeilen met z’n 2-en tussen Corsica en Sardinie.
Gezien de geschikte vluchten naar Corsica en terug van Sardinie en onze wens om nog wat langer te blijven,
boekten we er nog wat dagen omheen op beide eilanden. Vertrek 24 juli, retour 11 augustus.

Maandag 16 juli stuur ik Triskel Travel een whatsapp om te vragen of de baai om op te stappen nog ongewijzigd was omdat we daar
de avond ervoor n hotelletje hebben geboekt.
Ik kreeg een bericht dat ik een mail zou ontvangen. In deze mail meldde hij dat hij helemaal niet in Corsica kon komen omdat hij schade had gehad en nu bij Corfu zeilde... of wij naar Corfu konden komen.

Verder meldde hij op 14 juni een mail gestuurd te hebben.
Deze mail hebben
we nooit ontvangen ook niet in spam!

Onze vakantie viel net als zijn schip in t water. Hij bood ons n vliegticket aan naar Corfu met retour op 01 september??
We hebben wat boos en teleurgesteld op en neer gemaild maar Corfu was geen optie.
Ook omdat we dan de reis om onze gewenste zeiltocht heen moesten annuleren.
Daar hadden we natuurlijk ook al kosten gemaakt en een en ander gereserveerd.

Toen hebben we ons er bij neer gelegd, niet zeilen. Het schip was er niet en kon er ook niet komen op tijd.
Ik vroeg of hij het betaalde bedrag wilde terugstorten en kreeg het ongeloofelijke antwoord dat hij dat had besteed aan schade schip!

Weer emails over en weer en behalve een schip kon hij ook ons geld niet meer leveren. Overmacht noemt hij het.
Ja, als het schip kapot is, is dat idd overmacht.
Maar ons niets laten weten en niet verbaasd zijn dat we niet reageren is geen overmacht.
Ons geld gebruiken voor je eigen gemaakte schade is geen overmacht.
Dat is slecht ondernemerschap én riekt naar oplichting.

Hij beroept zich op een lege bankrekening, terwijl hij nu gewoon met gasten rondvaart.
Ik heb hem tenslotte een voorstel gedaan om het bedrag van de beloofde vliegticket per omgaande te storten en de rest in maandelijkse termijnen
van €250.

Hij reageert dat hij met andere gedupeerden een deal heeft van €50 per maand als zijn saldo toereikt en als ik dat niet wil hij wacht op mijn
brief van n advocaat en hij zich beroept op overmacht.

Nu dus snel wat extra B&B, autootje en overtocht geboekt wat al meer kost dan het gederfde bedrag.

Wij voelen ons teleurgesteld, boos én bestolen door deze meneer die op zijn website zich voordoet als een barmhartige sameritaan die mensen wil helpen.

Wij zoeken meer gedupeerden die er ongetwijfeld zijn om misschien samen Triskel Travel aansprakelijk te stellen.
Zelf zegt hij geen saldo op zijn zakelijke rekening te hebben, maar hij moet stoppen met deze manier van werken en niet nog meer klanten benadelen.

Hans Verschuuren
Natuurlijk geen regeling van E 50,- accepteren. Daar komt nooit iets van terecht.
Het reisbedrag vorderen door een termijn van 14 schriftelijk te stellen. Niet betaald, de vordering uit handen geven aan een incassoburo.
Met een groot en duur zeilschip in bezit is er (hopelijk) vermogen genoeg.
Is deze reisorganisatie nog ergens bij aangesloten ?

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Regggy »

Geen ANVR of SGR lid. Dit had je nooit moeten boeken.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

De "reder" beroept zich op overmacht. Wat betreft de onvoorziene schade aan zijn jacht is dat misschien zo. Dat hij onvoldoende geld in kas heeft en geen risicoverzekering, is volgens mij geen overmacht. Hij moet u ten minste de reissom terugbetalen (er is immers niet geleverd) en mogelijk ook nog de extra kosten die u hebt moeten maken om een andere, vergelijkbare vakantie te boeken.
De reissom alleen al is 1390 euro, dat is de moeite waard. Als ik u was zou ik het advies van BL2 volgen.
Het is nog een geluk bij een ongeluk dat de reder in Middelburg is gevestigd.

Hans Verschuuren
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2018 09:48

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Hans Verschuuren »

Via messenger binnengekomen ;

Dag , ik zag zojuist een bericht van jou op de FB pagina van triskel travel. Ook mijn vriendin en ik zijn de dupe van hem. Hij zegt gewoon dat het geld op is..........wij wilden niet meer mee omdat hij zijn reisdoel steeds wijzigt waardoor wij geen vertrouwen meer hadden. Begrijp ik het goed dat jouw reis helemaal niet doorgaat? Groetjes, E.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Laat dat jacht maar rap aan de ketting leggen.

BL2
Berichten: 4832
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

Hans Verschuuren schreef:Via messenger binnengekomen ;

Dag , ik zag zojuist een bericht van jou op de FB pagina van triskel travel. Ook mijn vriendin en ik zijn de dupe van hem. Hij zegt gewoon dat het geld op is..........wij wilden niet meer mee omdat hij zijn reisdoel steeds wijzigt waardoor wij geen vertrouwen meer hadden. Begrijp ik het goed dat jouw reis helemaal niet doorgaat? Groetjes, E.
Andermans bericht hier op het forum doorplaatsen lijkt me niet zo netjes.
Je hebt er ook niets aan, je zult je eigen strijd moeten voeren om je eigen geld terug te krijgen.
"E" heeft overigens ook een ander soort uitdaging, immers wil annuleren omdat hij/zij de reis niet meer leuk vinden.
Denk niet dat dat volgens de voorwaarden zomaar kan...

mewhendriks
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jul 2018 14:24

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door mewhendriks »

Dringend verzoek ontvangen om mijn post te verwijderen. 4 gedupeerden wachtten op terugbetaling van een aanbetaling of een gehele reissom en vluchten van een geannuleerde yoga zeilvakantie welke in mei zou plaatsvinden...
Geen voorstel of betalingstermijn ontvangen... Hij reageert dat hij met andere gedupeerden een deal heeft van €50 per maand als zijn saldo toereikt.
Ons niet bekend,

Dus bij deze verzoek aan de REDERIJ op korte termijn tot terugbetaling over te gaan!

Hou mijn hart vast als ik zie om hoeveel gedupeerde gasten het gaat......
Laatst gewijzigd door mewhendriks op 02 aug 2018 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Jos Luypaers
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2018 14:34

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Jos Luypaers »

Ook mijn partner en ik hebben bij Triskel Travel een cruise geboekt en de mail van 14 juni wél gehad die anderen zeggen niet te hebben gekregen.
Inderdaad, de gang van zaken is uitermate vervelend, lastig en teleurstellend voor alle betrokkenen. Ook wij hadden ons erg verheugd op deze zeilervaring.
Laat ons ook wel wezen; dit zijn nu eenmaal de risico's wanneer je boekt bij een kleine ondernemer in plaats van een grote touroperator. (Zie een eerdere reactie).

Ik reageer nooit op dit soort forums. Nu om twee redenen echter wél:
Allereerst omdat ik spreek vanuit een iets andere ervaring; ik ken de eigenaar van Triskel Travel namelijk al een aantal jaren. In deze tijd heb ik hem ervaren als een betrouwbaar, eerlijk en gewoon fijn mens. Ik geloof hem dan ook in zijn weergave van feiten en wanneer hij zegt ervoor te willen zorgen dat we allemaal uiteindelijk de betaalde reissom terug krijgen.
Logisch dat hij daar ook nieuwe boekingen / omzet voor nodig heeft.

Ten tweede omdat hij in zijn communicatie ook meteen heeft aangegeven dat de gedane boekingen gewoon blijven bestaan en cruises desgewenst op een ander moment alsnog kunnen worden ingehaald. Gemaakte extra kosten wil hij in dat geval in de vorm van vouchers ook nog vergoeden.

Omdat ik niet weet waar vakantieplannen mijn partner en mij de komende tijd gaan brengen, heb ik gekozen voor restitutie van de reissom en ben ik hiervoor een betalingsregeling met hem aangegaan.

In ons aller belang - 'van een kale kip pluk je immers geen veren' - stel ik andere gedupeerden voor om hetzelfde te doen.
Ik geloof in het 'product' en de bezieling hierin van Triskel Travel en zijn eigenaar. Wanneer we hem nu echter door juridisch getouwtrek niet in staat stellen zijn business weer op te bouwen (en van daaruit het genereren van omzet), is het naar mijn mening sowieso einde verhaal v.w.b. onze vorderingen.

Hans Verschuuren
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2018 09:48

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Hans Verschuuren »

@jos luypaers
Symphatiek dat u voor je kennis/relatie in de bres springt.

Wij hebben géén mail ontvangen, ook geen copie/replay op de ‘verstuurde’ mail.
Een onuitvoerbaar voorstel en de melding in de 1ste mail dat we geen geld terug krijgen.

Na wat heen en weer voorstellen komen we niet verder en ben ik via dit forum en nog wat andere kanalen op zoek gegaan naar mede gedupeerden. Want anders dan u stelt heb ik helemaal geen vetrouwen in deze ‘kleine ondernemer’.

Deze ondernemer adverteert met een professionele website, met VERTREKGARANTIE en geeft geenszins de indruk met een geleend/gehuurd schip te varen, omdat eigen schip is gezonken.
Al meerdere ‘incidenten’ met gedupeerden te hebben gehad.
Volgens andere gedupeerden In Griekenland aan land gelegd van wege vergunning probleempjes, een yoga ondernemer haar klanten geen reis gegeven én geen geld terug.
Het zijn zo maar een paar incidentjes die we te horen krijgen. Als hij dan meldt dat we geduld moeten hebben omdat hij meer dan 100 ‘gevalletjes’ moet oplossen, moeten we dan vertrouwen hebben in deze ondernemer dat we ons geld terug krijgen?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Hans Verschuuren schreef: Het zijn zo maar een paar incidentjes die we te horen krijgen. Als hij dan meldt dat we geduld moeten hebben omdat hij meer dan 100 ‘gevalletjes’ moet oplossen, moeten we dan vertrouwen hebben in deze ondernemer dat we ons geld terug krijgen?
Dat is altijd de vraag of je dit vertrouwen moet hebben, echter van een kale kip kun je niet plukken en als je geen regeling treft dan is de vraag of je na een faillissement überhaupt nog iets terug ziet van je betaling, wel ben je dan de kosten voor de aanvraag van het faillissement kwijt.

Dit is een keuze die jezelf moet maken en meerdere gedupeerde verzamelen is veelal niet echt in je eigen voordeel. Het klinkt altijd leuk maar er is hier geen sprake van oplichting, maar van overmacht.

Overmacht betekend niet dat hij niet hoeft te betalen, maar gezien hij gewoon reageert en een regeling wilt treffen is de vraag of je andere verder wilt duperen door de kale kip failliet te laten verklaren. Dit zijn keuzes en deze zijn lastig.

mewhendriks
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jul 2018 14:24

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door mewhendriks »

Na tussenkomst van Rechtsbijstand heeft één van de gedupeerden een voorstel tot gedeeltelijke terugbetaling ontvangen. De andere 3 gedupeerden hebben taal nog teken vernomen. Dit betreft de geannuleerde reis van 12 mei jl.

Graag ontvang ik de tip van bovenstaande Triskel Travel sympathisanten hoe ik het vertrouwen in die club terug kan krijgen en kan borgen?

Frans van het Schip
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2018 11:45

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Frans van het Schip »

Omdat we veertig jaar getrouwd waren, hebben we bij Triskel Travel het 25 meter lange zeiljacht van het bedrijf gecharterd voor een cruise met onze kinderen, kleinkinderen en een paar goede vrienden. We zouden van Gaeta in Italië naar Ostia zeilen. Tot we de mail over de averij ontvingen. En we later hoorden dat onze vakantie alleen kon doorgaan, als we naar Corfu zouden komen. Dat leverde fors hogere kosten op, omdat we al geboekte en betaalde retourvluchten voor tien(!) personen naar Rome moesten annuleren.

Uiteindelijk hebben we rond Corfu een fantastische reis gemaakt: heerlijk eten, rust, prima bedden, en dat alles op een prachtige tweemaster.

Door de extra kosten voor de geannuleerde vluchten zijn ook wij dus ‘medegedupeerden’, maar er is een verschil: wij vóélen ons niet gedupeerd. Dat komt natuurlijk mede doordat onze vakantie wel is doorgegaan, wat voor veel anderen niet geldt. Dat maakt het heel vervelend, sneu en teleurstellend. Heel begrijpelijk. Wat ik vervolgens niet begrijp is dat er kennelijk alleen begrip is voor de eigen teleurstelling. Immers, ook de eigenaar van Triskel Travel heeft rond de averij en de nasleep daarvan het nodige voor zijn kiezen gekregen.

Dan de harde feiten. Juridisch is er absoluut sprake van overmacht en dat sluit de aansprakelijkheid van Triskel Travel uit. Dat betekent dat elke vorm van compensatie voor geboekte en betaalde cruises gezien moet worden als coulance van de eigenaar.

Dat de betaalde reissommen niet ineens kunnen worden terugbetaald, heeft met twee dingen te maken. Ten eerste hebben we allemaal geboekt bij een kleine onderneming die nu eenmaal minder financiële middelen heeft dan een grote touroperator. Ten tweede is Triskel Travel niet aangesloten bij ANVR en SGR. Beide omstandigheden konden we allemaal weten bij boeking. Desondanks hebben we het risico genomen. Dat is óns risico, niet dat van Triskel Travel.

De conclusie: accepteer elke aangeboden compensatie, omdat die voortkomt uit het – juridisch onterechte – schuldgevoel van de schipper. Ik ken hem al zo’n jaar of vijftien vanuit verschillende rollen: als zakenpartner, afnemer en leverancier. Hij heeft mij nooit teleurgesteld voor wat betreft het nakomen van afspraken. Ook nu zal dat niet gebeuren. Daarvoor is hij teveel mens.

En tenslotte een advies: een cruise met Triskel Travel is een prachtige belevenis. Kies dus, als je situatie dat toelaat, voor het aanbod om je vakantie op een later tijdstip in te halen. Ik weet uit ervaring dat je achteraf heel blij zult zijn met je keuze.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Overmacht? Ik betwijfel ten zeerste of dat juridisch zo duidelijk is als u stelt. Averij kan overmacht zijn, maar ook onzorgvuldigheid. Het ontbreken van vergunningen of een goede bedrijfsverzekering is beslist geen overmacht.

Als ik de diverse reacties lees, krijg ik de indruk dat de eigenaar bezig is het ene gat met het andere te dichten, door betalingen van klanten te gebruiken om andere kosten te voldoen, of om de kosten te dekken van reizen die hij nu uitvoert met andere klanten.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Of vrienden en bekenden een lovende reactie te laten schrijven, zodat de “schade” van klagende klanten, zonder reis en zonder geld terug, beperkt blijft.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is Frans van het schip de eigenaar van het schip? Klinkt wel zo.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Laat maar beslag leggen op zijn schip zolang het er nog is.

BL2
Berichten: 4832
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door BL2 »

Frans van het Schip schreef:Omdat we veertig jaar getrouwd waren, hebben we bij Triskel Travel het 25 meter lange zeiljacht van het bedrijf gecharterd voor een cruise met onze kinderen, kleinkinderen en een paar goede vrienden. We zouden van Gaeta in Italië naar Ostia zeilen. Tot we de mail over de averij ontvingen. En we later hoorden dat onze vakantie alleen kon doorgaan, als we naar Corfu zouden komen. Dat leverde fors hogere kosten op, omdat we al geboekte en betaalde retourvluchten voor tien(!) personen naar Rome moesten annuleren.

Uiteindelijk hebben we rond Corfu een fantastische reis gemaakt: heerlijk eten, rust, prima bedden, en dat alles op een prachtige tweemaster.

Door de extra kosten voor de geannuleerde vluchten zijn ook wij dus ‘medegedupeerden’, maar er is een verschil: wij vóélen ons niet gedupeerd. Dat komt natuurlijk mede doordat onze vakantie wel is doorgegaan, wat voor veel anderen niet geldt. Dat maakt het heel vervelend, sneu en teleurstellend. Heel begrijpelijk. Wat ik vervolgens niet begrijp is dat er kennelijk alleen begrip is voor de eigen teleurstelling. Immers, ook de eigenaar van Triskel Travel heeft rond de averij en de nasleep daarvan het nodige voor zijn kiezen gekregen.

Dan de harde feiten. Juridisch is er absoluut sprake van overmacht en dat sluit de aansprakelijkheid van Triskel Travel uit. Dat betekent dat elke vorm van compensatie voor geboekte en betaalde cruises gezien moet worden als coulance van de eigenaar.

Dat de betaalde reissommen niet ineens kunnen worden terugbetaald, heeft met twee dingen te maken. Ten eerste hebben we allemaal geboekt bij een kleine onderneming die nu eenmaal minder financiële middelen heeft dan een grote touroperator. Ten tweede is Triskel Travel niet aangesloten bij ANVR en SGR. Beide omstandigheden konden we allemaal weten bij boeking. Desondanks hebben we het risico genomen. Dat is óns risico, niet dat van Triskel Travel.

De conclusie: accepteer elke aangeboden compensatie, omdat die voortkomt uit het – juridisch onterechte – schuldgevoel van de schipper. Ik ken hem al zo’n jaar of vijftien vanuit verschillende rollen: als zakenpartner, afnemer en leverancier. Hij heeft mij nooit teleurgesteld voor wat betreft het nakomen van afspraken. Ook nu zal dat niet gebeuren. Daarvoor is hij teveel mens.

En tenslotte een advies: een cruise met Triskel Travel is een prachtige belevenis. Kies dus, als je situatie dat toelaat, voor het aanbod om je vakantie op een later tijdstip in te halen. Ik weet uit ervaring dat je achteraf heel blij zult zijn met je keuze.
Ik denk niet dat een vriend en zakenpartner de persoon is welke bepaald hoe getroffenen alhier, welke hun vakantie niet zien doorgaan, moeten handelen richting ondernemer Triskel Travel. Of deze juridisch aansprakelijk is zou ik, indien gedupeerde, graag bepaald zien door een daartoe bevoegde instantie.
Het schrijven van een zo goede reactie (en reclame) door een kennis werkt in mijn ogen wat averechts.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Medegedupeerden Triskel Travel

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ook al is de reactie wellicht gekleurd, de inschatting en gegeven overwegingen zijn gewoon erg goed.

Gesloten