LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ellviss
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2019 14:15

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door ellviss »

Over hulp gesproken:
Het Bel-me-niet register is bedoeld voor natuurlijke personen: hieronder vallen uiteraard personen, maar ook bedrijven zoals eenmanszaken en vennootschappen onder firma. Als je bent geregistreerd, mogen bedrijven je niet meer bellen voor een verkoopgesprek. Ook als jouw telefoonnummer in het Handelsregister staat, mogen telefonische verkopers je niet zomaar bellen als je in het bel-me-niet register staat.
Rechtspersonen

Heb je echter een bv, nv, vereniging, coöperatie of stichting, dan kun je je niet registreren met jouw zakelijke telefoonnummer in het Bel-me-niet register. Je bent dan namelijk rechtspersoon en dan kun je jouw nummer niet blokkeren voor telemarketinggesprekken.
Bron:
https://www.ikwordzzper.nl/zzp-kennisba ... ls-zzp-er/

De inschrijving in het Bel-me-niet Register kan maximaal twee weken duren. Ook mogen bedrijven een belbestand vier weken lang gebruiken. Daarna moeten telefoontjes dus definitief stoppen. Krijgt u vanaf zes weken na uw inschrijving nog telefoontjes, dan kunt u een klacht indienen. Bent u consument? Kijk voor meer informatie hierover op de website van ACM ConsuWijzer, www.consuwijzer.nl. Heeft u een eenmanszaak, VOF of maatschap? Dien dan een klacht in bij de Autoriteit Consument en Markt, www.acm.nl.

Bron:
https://www.bel-me-niet.nl/vragen/ik-st ... een-klacht

Elky
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2019 14:13

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door Elky »

Ook ik ben vandaag benaderd door deze instantie. Leuk aanbod zou je zeggen, 35% korting op vakanties incl. je hele familie en al het personeel. Wanneer het iets vrijblijvends is, is dat prima. Stuur maar een mail.
Maar nadat deze dame in het kort dit aanbod deed wilde ze de samenvatting gaan opnemen met mijn toestemming. Brrrr. . Mijn haren gingen hiervan overeind staan. Maar daar doe ik niet aan mee!
Dan kunnen ze misschien niet iets strafbaars doen zoals ik hier her en der lees, maar ik vind hier een raar luchtje aan zitten! Mijn advies; trap er niet in!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je een contract of overeenkomst toegestuurd krijgt, dan neem ik aan dat dat wel wat persoonlijke gegevens op zullen staan en dat het niet een nietszeggend anoniem bericht is. Terwijl je voor vrijblijvende informatie alleen maar het mailadres hoeft te hebben. Op het moment dat zo'n callcenter je om veel meer persoonlijke gegevens vraagt, dan weet je dus in feite al dat het niet om algemene informatie gaat maar om een contract of contactvoorstel.

voordesier
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2019 09:22

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door voordesier »

Zojuist gebeld door MKB op reis met anoniem nummer. Vorige week hebben ze ook al pogingen gedaan maar heb ik neergelegd toen er niet meteen gereageerd werd op mijn begroeting.

In eerste instantie wordt het verhaal verteld dat je een aanbieding krijgt voor korting op je reizen.
Pas bij het maken van de opname spreken ze over een mail die je krijgt ter bevestiging en dat je binnen de termijn moet reageren dat je je lidmaatschap niet wil.... dat woord wordt eerder in het hele gesprek niet gebruikt.
Was zo dom om in eerste instantie met die opname in te stemmen maar heb bij dat woordgebruik meteen aangegeven dat ik dat niet wilde, en bij herhaling van het verhaal nogmaals gezegd dat ik geen lidmaatschap wilde aangaan en dat ze me geen aanbod meer mochten sturen en dat ik wilde dat ze mijn gegevens (mailadres hebben ze gevraagd, de rest staat bij KvKinschrijving) moesten wissen.

Weer wat geleerd.... nu de mailbox in de gaten houden en hopen dat het hierbij blijft.

MevrouwDeBruijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2019 17:51

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door MevrouwDeBruijn »

Medio november 2019 werd ik gebeld op mijn mobiele nummer door een onduidelijk en snel sprekende meneer op een ongelegen moment. Hij bood me aan informatie te versturen van MKB Op Reis. Daarmee kon ik hoge korting krijgen op reizen als kleine zelfstandige. Er zou een bevestigingsmail worden gestuurd met het aanbod (een lidmaatschap). Deze is niet gekomen.... maar de factuur kwam er wel!
Gelijk gebeld. Even later had ik een soort printscreen van de verzonden mail. Ik had vóór 30 november moeten reageren. En nu zit ik er - volgens hen - voor 12 maanden aan vast; een abonnement waar ik zeker geen gebruik zal maken voor het bedrag van € 434,39. Kan dat zo maar? Geen dienst, wel betalen? Geen mail en dus geen kennis van kunnen nemen...? Nee, ook in mijn spambox zit geen mail!
Mijn vragen;
* mag dergelijke verkoop?
* moeten zij aantonen dat ik de mail heb ontvangen (ze hadden om leesbevestiging kunnen vragen)?
* mag een abonnement van 12 maanden?
* een factuur zonder diensten te verlenen?
Wat mij betreft maar aan de grote klok, dit soort initiatieven!

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

MevrouwDeBruijn schreef:
03 dec 2019 18:10
* mag dergelijke verkoop?
Waarom zou het niet mogen? U bent ondernemer en daar gelden andere regels.
MevrouwDeBruijn schreef:
03 dec 2019 18:10
* moeten zij aantonen dat ik de mail heb ontvangen (ze hadden om leesbevestiging kunnen vragen)?
Zij hebben bewijs dat ze een mail verstuurd hebben. Daarbij bent u mondeling akkoord gegaan.
MevrouwDeBruijn schreef:
03 dec 2019 18:10
* mag een abonnement van 12 maanden?
Waarom niet? Bij ondernemers mogen ze elk tijdsbestek nemen, zelfs 5 jaar.
MevrouwDeBruijn schreef:
03 dec 2019 18:10
* een factuur zonder diensten te verlenen?
Er staat toch iets tegenover?
MevrouwDeBruijn schreef:
03 dec 2019 18:10
Wat mij betreft maar aan de grote klok, dit soort initiatieven!
Hoe vaak moeten waarschuwingen nog de media ingegooid worden? Zoals benoemd, bij ondernemers gelden andere regels en wetten dan bij consumenten. De wetgever gaat er van uit dat een ondernemer nadenkt bij het aangaan van een overeenkomst. U bent mondeling akkoord gegaan en dat is al voldoende. Ook voor u dus een wijze les: elke ongevraagde verkoper werkt voor zijn salaris.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door kuklos »

MevrouwDeBruijn schreef:
03 dec 2019 18:10
En nu zit ik er - volgens hen - voor 12 maanden aan vast;
Dan kunnen ze ongetwijfeld de bandopname tonen waaruit blijkt dat jij ja hebt gezegd tegen het lidmaatschap. Oftewel, vraag die maar op. Betwist dat je ja hebt gezegd tegen een lidmaatschap en dat je bewijs wil zien dat je ja hebt gezegd.
Ze mogen geen mail sturen met daarin "als u niet reageert dan zit u vast aan een lidmaatschap" als je niet eerst akkoord bent gegaan met dat lidmaatschap.

sandertjuuu
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2019 09:03

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door sandertjuuu »

Ik snap dat een hoop mensen hier reageren dat het voorkomen had kunnen worden, echter zijn we daar niet mee geholpen.
Afgelopen week ben ook ik in het slinkse telefoontje getrapt. Via de telefoon word je niet duidelijk gemaakt wat precies de bedoeling is, het is dus een kwestie van nalatige informatie verstrekking. Na een hoop gekonkel bieden ze nu aan tegen een verlaagd bedrag het lidmaatschap af te kopen. Iemand ervaring met deze manier van aansmeren zonder complete informatie te hebben verteld?

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door yan »

En nu zit ik er - volgens hen - voor 12 maanden aan vast;
Dit zijn bekende "oplichtings" methodes.
Telefonisch zeggen ze dat het enkel informatie is en vervolgen zit u er volgens hen aan vast.

Simpelweg sturen dat er geen overeenkomst is en ze u verder niet meer moeten lastig vallen (en daarbij vooral niet te beleefd blijven) werkt meestal prima.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

sandertjuuu schreef:
04 dec 2019 09:11
Afgelopen week ben ook ik in het slinkse telefoontje getrapt. Via de telefoon word je niet duidelijk gemaakt wat precies de bedoeling is, het is dus een kwestie van nalatige informatie verstrekking. Na een hoop gekonkel bieden ze nu aan tegen een verlaagd bedrag het lidmaatschap af te kopen. Iemand ervaring met deze manier van aansmeren zonder complete informatie te hebben verteld?
Als ondernemer wordt je geacht eerst onderzoek t doen alvorens je iets afsluit. Als het dan onduidelijk is moet u dus eerst om meer informatie vragen. Nog beter is gewoon de verbinding verbreken.
Als u telefonisch ja zegt tegen een aanbieding, dan zit u er als ondernemer aan vast.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door kweenie »

sandertjuuu schreef:
04 dec 2019 09:11

Afgelopen week ben ook ik in het slinkse telefoontje getrapt. Via de telefoon word je niet duidelijk gemaakt wat precies de bedoeling is, het is dus een kwestie van nalatige informatie verstrekking.
Als niet duidelijk is wat de bedoeling is, dan moet je vooral nergens mee akkoord gaan. Eigenlijk is dat een zeer basale regel die voor particulieren, maar toch zeker voor ondernemers geldt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door berndv »

sandertjuuu schreef:
04 dec 2019 09:11
Via de telefoon word je niet duidelijk gemaakt wat precies de bedoeling is, het is dus een kwestie van nalatige informatie verstrekking.
Schijnbaar is de informatie van uw kant wel voldoende geweest om voor hen een contract te maken. Geen idee hoe dit gesprek verder verlopen is, maar het lijkt er op dat zij niet volledige info gegeven hebben, maar kennelijk hadden ze dus wel informatie van u, in ieder geval zoveel om de personalia op een contract mee in te vullen.

Het is heel vervelend, maar helaas genieten ondernemers een andere bescherming dan particulieren bij het aangaan van deze overeenkomsten.
sandertjuuu schreef:
04 dec 2019 09:11
Ik snap dat een hoop mensen hier reageren dat het voorkomen had kunnen worden, echter zijn we daar niet mee geholpen.
Ik vraag me ook af welke hulp je zoekt. Het gaat om een B2B overeenkomst. Als u van mening bent dat de overeenkomst onrechtmatig tot stand is gekomen, en u kunt dat bewijzen, kunt u het contract laten ontbinden bij de rechter.

Mathias40
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2019 15:06

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door Mathias40 »

Beste mensen,

Ik heb dit forum net gelezen. Ik heb al 10 jr mijn eigen zaak, en ze hebben mij ook te pakken, dat kan iedereen gebeuren. Niet alleen starters dus.

Verwerp alles, hang op, ga er niet op in! Ze blijven je stalken. Het zijn pure oplichters! Bij mij zijn ze aan het verkeerde adres!
Doe idd aangifte met het nummer 2019371440 te Arnhem. Het bedrijf in Hengelo is zeker de boosdoener hier in deze case.

De autoriteit consument en markt (acm.nl) meldt dat er pas een geldig contract is op het moment dat er een schriftelijke instemming is gesloten. Er staat letterlijk op hun website dat 'een mondeling ja geven dat op band wordt opgenomen' geen schriftelijke instemming is, dus geen geldig contract.

De tactiek van MKB Reizen dusdanig tactisch en slinks dat men denkt dat men instemt met het toezenden van het contract of zelfs alleen informatie per mail. Niet op instemming van het sluiten van de overeenkomst zelf.

Ze blijven je dus lastigvallen met sms, mail, post, telefoon, etc. Bij mij ook. Dat is hun tactiek, zodat je er 'moe' van wordt zeg maar. Gewoon nergens op in gaan. Laat het je niet beïnvloeden!
Wanneer je hen zelf uit de tent probeert te lokken, zul je merken dat ze gaan dreigen en onbeschoft worden. Loze praatjes zijn het. Daarmee laten ze merken dat het geen echt bedrijf is, en vallen ze door de mand. Uitbesteden aan een incassobureau doen ze ook niet. Anders hadden ze dat allang gedaan in mijn geval. Deden ze dat maar, dan kon je ten minste praten met iemand die er verstand van heeft, en dan kwamen ze er al snel achter dat ze geen case hebben.

Ze hebben mij een tape per mail toegezonden, daarin is mijn stem goed te horen, echter is er geknipt in deze tape! Dat is nooit te bewijzen, maar ik weet wat ik gezegd heb. Iedereen, zelfs een klein kind, kan tegenwoordig zo'n tape bewerken via een app. Daarom is dit ook niet rechtsgeldig.

Maar wat te doen dan?
Vooral niet betalen, en verspreid de malafide activiteiten van dit bedrijf, zodat andere mensen geen slachtoffer kunnen worden!
Doe ook aangifte, voor wat het waard is! Baad het niet, dan schaad het niet.
of
Wie wil er een groep vormen om dit bedrijf te stoppen?

chiemke
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2019 11:40

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door chiemke »

Ik ben vandaag ook hierover gebeld. En heb toegestemd om me hierover informatie te sturen via mail. Na een dik uur gewacht te hebben had ik nog geen mail binnen. (ook niet in spam/reclame) . Toen via Google er achtergekomen dat hier meer aan de hand was. En kwam ik uit bij dit topic.

Toen besloten direct een mail te sturen zodat ik me zelf in kan dekken wanneer er mogelijk een factuur over 7 dagen thuis ligt.

Met de boodschap dat ik GEEN lidmaatschap wil hebben. En dat wanneer ik hier geen reactie op zou krijgen de mail "mogelijk in de spam folder is gekomen" .......

Tot mijn verbazing kreeg ik zonet een bericht dat de inschrijving is geannuleerd. Dus ik heb het lidmaatschap kunnen annuleren, weet niet wat voor lidmaatschap want heb hier dus nooit informatie over gehad.


Nu me aangemeld voor het bel me niet register om dit soort mensen in de toekomst te kunnen vermijden.
Was voor mij een goede les, en hoop dat het hierbij blijft.

Kefinskie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2019 11:48

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door Kefinskie »

Hey mensen,

Vier dagen geleden belde ze me ook. Tot mijn spijt ben ik hierop in gegaan....
Ik heb nog geen informatieve e-mail van ze ontvangen, ook controleer ik mn ongewenste e-mail.

Maar als ik het goed heb, dien ik pas hun factuur te betalen als ik niet binnen 7 kalenderdagen opzeg?
Alvast bedankt.

Aquamarina
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2019 18:02

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door Aquamarina »

Hallo allemaal,

Mij is vandaag de onverwachte factuur toegezonden en wat ben ik blij dit forum te vinden met meer informatie. Duidelijk oplichterij, waarvan ik niet had gedacht dat ik daar in zou trappen.

In het gesprek heb enkel ja gezegd tegen het sturen van een infomail en voor mijn bevestiging heb ik nog uitdrukkelijk gevraagd of ik nergens aan vast zat met het geven van een "ja" . De jongeman (met accent) bevestigde dat dit niet het geval was. Het zou alleen gaan om een mail met meer informatie waarop ik binnen 7 dagen zou kunnen reageren mocht ik op de aanbieding willen ingaan. De verstrekte informatie was allesbehalve volledig en ik zie hoe het gesprek buitengewoon manipuleren was voor het eigenlijke doel.

Deze mail is bij mij ook in de spambox beland en bivakkeerde daar tot vandaag. Er was mij verteld dat ik de mail aan mij voorbij kon laten gaan indien ik verder geen interesse had. Daarom verder ook niet gezocht naar een mail na het telefoongesprek.

De eerste reactie op mijn mail terug wordt beantwoord met:
"U had een bedenktijd van 7 kalenderdagen. De bedenktijd is inmiddels verlopen. Zodoende heeft u een factuur ontvangen voor het lidmaatschap.Indien u wenst kunnen wij u de bandopname waarin u dit zelf bevestigd toezenden.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd "

Ik weiger te betalen en vraag me af wat het beste is om nu te doen. Simpelweg alle verdere berichten negeren?
Mocht het helpen aangifte doen, dan hoor ik het graag. Dit bedrijf mag zo snel mogelijk gestopt worden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door berndv »

Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Ik weiger te betalen en vraag me af wat het beste is om nu te doen. Simpelweg alle verdere berichten negeren?
Niet betalen is een begin. Simpelweg negeren is niet slim, dat is uw kop in het zand steken. U kunt er op gokken natuurlijk, als het bedrijf van mening is dat er een overeenkomst ligt, dan zullen ze het voor de rechter laten komen en zal die er over beslissen.
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Indien u wenst kunnen wij u de bandopname waarin u dit zelf bevestigd toezenden.
Dit zou ik in ieder geval doen, mocht het tot een rechtszaak komen, zal deze opname zeer waarschijnlijk wel als bewijsmateriaal gelden. Zo weet u in ieder geval met welke kaarten de tegenstander speelt.
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Mocht het helpen aangifte doen, dan hoor ik het graag.
aangifte van misleiding zou kunnen, maar ik zou, behalve het opvragen van de voicelog, het initiatief lekker bij hen laten liggen. Zij claimen iets van u tegoed te hebben, niet andersom, als zij iets willen, lekker aan hun overlaten.
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Dit bedrijf mag zo snel mogelijk gestopt worden.
Dat zou mooi zijn, de gehele markt van telefonische verkoop, maar zo lang er voor hen nog brood te verdienen valt, houdt het op.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik vraag me alleen af waarom u, als u dan wel informatie wilt hebben, de mail met informatie niet leest?

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mathias40 schreef:
06 dec 2019 16:08
De autoriteit consument en markt (acm.nl) meldt dat er pas een geldig contract is op het moment dat er een schriftelijke instemming is gesloten. Er staat letterlijk op hun website dat 'een mondeling ja geven dat op band wordt opgenomen' geen schriftelijke instemming is, dus geen geldig contract.
Heeft u de ACM wel verteld dat u een ondernemer bent? Bij consumenten geldt inderdaad een tekenplicht. Maar een ondernemer is geen consumenten, daar gelden andere regels.
De wet gaat er van uit dat een ondernemer nadenkt voordat er een overeenkomst gesloten wordt. Consumenten krijgen na het aangaan van de overeenkomst vaak wel een bedenktijd.

Aquamarina
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2019 18:02

Re: MKB Reizen en MKB Op Reis lijken betaalde lidmaatschap op te leggen

Ongelezen bericht door Aquamarina »

berndv schreef:
17 dec 2019 11:28
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Ik weiger te betalen en vraag me af wat het beste is om nu te doen. Simpelweg alle verdere berichten negeren?
Niet betalen is een begin. Simpelweg negeren is niet slim, dat is uw kop in het zand steken. U kunt er op gokken natuurlijk, als het bedrijf van mening is dat er een overeenkomst ligt, dan zullen ze het voor de rechter laten komen en zal die er over beslissen.
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Indien u wenst kunnen wij u de bandopname waarin u dit zelf bevestigd toezenden.
Dit zou ik in ieder geval doen, mocht het tot een rechtszaak komen, zal deze opname zeer waarschijnlijk wel als bewijsmateriaal gelden. Zo weet u in ieder geval met welke kaarten de tegenstander speelt.
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Mocht het helpen aangifte doen, dan hoor ik het graag.
aangifte van misleiding zou kunnen, maar ik zou, behalve het opvragen van de voicelog, het initiatief lekker bij hen laten liggen. Zij claimen iets van u tegoed te hebben, niet andersom, als zij iets willen, lekker aan hun overlaten.
Aquamarina schreef:
16 dec 2019 18:35
Dit bedrijf mag zo snel mogelijk gestopt worden.
Dat zou mooi zijn, de gehele markt van telefonische verkoop, maar zo lang er voor hen nog brood te verdienen valt, houdt het op.
Bedankt voor alle feedback! Inmiddels heb ik de bandopname toegezonden gekregen waarop de verkoper heel snel en onduidelijk de voorwaarden van een lidmaatschap mede deelt. Niet duidelijk en zichzelf tegensprekend naar wat er eerder in het gesprek is verteld (wat natuurlijk niet is opgenomen). Heb duidelijk laten weten dat ik niet volledig en helder geïnformeerd ben. Nu maar even laten zijn en zien welk initiatief er vanuit hen komt inderdaad. Mochten er meer zelfde ervaringen zijn in communicatie met MKB op reis, hoor ik het graag. Bedankt voor het meedenken!

Gesloten