LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit meer Interhome

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
frederic261177
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2019 21:31

Nooit meer Interhome

Ongelezen bericht door frederic261177 »

Slechtste service ooit en geen vergoeding
Als trouwe klant wordt alvast klacht ingediend bij test-aankoop met bijkomende argumenten.

De keyholder heeft toegegeven dat in de maanden april/mei het appartement onder water lag na hevige regens.

Onze kinderen hebben 5 dagen bij vrienden gelogeerd op een 15 km. van San Sano.

Het feit dat dit appartment al sinds 2016 wordt verhuurd zonder enig probleem betwijfel ik ten zeerste. Zie review van de Hongaarse familie in juni 2019.

Alternatief werd pas 5 dagen later aangeboden (te nemen of te laten). Afgelegen appartement op 1 uur rijden van het dichtsbijzijnde dorp. We hebben daar trouwens met een Deense familie kennisgemaakt die ook door Interhomen herplaatst was na een gelijkaardig ervaring.

Deze accomodatie had nooit verhuurd mogen worden enkel al om sanitaire redenen. naast mijn negatieve review neem ik alvast de tijd om onze ervaring met Interhome te delen via alle mogelijke kanalen

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nooit meer Interhome

Ongelezen bericht door berndv »

Ik hoop dat u uw klacht naar interhome beter formuleert dan het bericht dat u hier plaatst. HIer is niet echt een touw aan vast te knopen. Misschien is het handiger om uw verhaal volledig te vermelden en niet in enkele zinnen. Meer in de vorm van wat wanneer is gebeurt, waarom is het gebeurt, wat is er gemeld en wat was de reactie.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Nooit meer Interhome

Ongelezen bericht door Jablan »

Copy.Paste. Robotachtige tekst.

Gesloten