LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS klantenservice

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Margerite

NS klantenservice

Ongelezen bericht door Margerite »

Op 12 augustus jl. ontving ik een bericht van NS, dat ik mijn voordeelurenkaart zou hebben opgezegd.
Aangezien ik dit zeker niet had gedaan, heb ik daarop direkt telefonisch contact met hen gezocht. Na een half uur en vele eurocenten later kreeg ik iemand aan de lijn. Er bleek sprake te zijn van een vergissing Mijn man had de zijne nl. opgezegd en in de administratie was abusievelijk tevens mijn kaart ook maar beëindigd.
Er werd mij verzekerd, dat een en ander weer was hersteld. Op mijn opmerking of een en ander nu echt in orde was, dit ingegeven door eerdere slechte ervaringen, werd mij op zeer onbeschofte wijze te verstaan gegeven dat ik mij niet druk hoefde te maken en dat het echt wel goed geregeld zou worden.

Je kon er op wachten dat het weer fout ging want ik ontving eind November geen nieuwe kaart. Herhaaldelijk heb ik geprobeerd om hen telefonische te bereiken. Helaas was dit onmogelijk en bovendien kostte het wachten onverantwoord veel geld via het 0900 nummer!!
Aangezien men ook geen e-mailadres heeft heb ik een brief gestuurd in de hoop nu eindelijk mijn voordeelurenkaart te mogen ontvangen.

Medio december nog maar eens een brief, nu naar de afdeling klachten, maar tot opheden geen reactie en dus ook geen voordeelurenkaart.

Gesloten