LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] omboeking vlucht Transavia

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
albertdefouw
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2020 11:50

omboeking vlucht Transavia

Ongelezen bericht door albertdefouw »

Ik krijg een bericht van Transavia dat mijn geboekte vlucht is veranderd van tijd en plaats van vertrek. Ik moet eerst akkoord gaan hiermee en vervolgens heb ik dan de mogelijkheid om de boeking te veranderen. Ik wil echter mijn geld terug. Er wordt uitdrukkelijk vermeld dat er geen voucher of geld teruggegeven wordt.
Een vreemde gang van zaken, eerst akkoord gaan? dan verspeel je volgens mij het recht op teruggave van betaling. Een vriend van ons kreeg ook een verschuiving van tijd en plaats van vertrek, echter deze kreeg wel de mogelijkheid aangeboden van een voucher of teruggave. Dit lijkt op willekeur.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: omboeking vlucht Transavia

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hoe groot is de verandering van tijd? Kijk de voorwaarden eens na of die maatschappij dat mag doen.

albertdefouw
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2020 11:50

Re: omboeking vlucht Transavia

Ongelezen bericht door albertdefouw »

10 minuten, maar het gaat mij meer om plaats van vertrek. Nu is het Eindhoven i.p.v. Rotterdam. Dit is voor mij een stuk moeilijker te bereiken. De taxi is veel duurder en parkeren eigen auto voor 4 weken is erg kostbaar.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: omboeking vlucht Transavia

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij mogen ze dat gewoon doen. Neem de trein.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: omboeking vlucht Transavia

Ongelezen bericht door moederslink »

Schipholtaxi? Dan kunnen die kosten misschien tegen de parkeerkosten van 4 weken worden weggestreept . Én gemakkelijk!

Gesloten