LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online inchecken Ryanair lukt niet, toeslag betalen op luchthaven

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Online inchecken Ryanair lukt niet, toeslag betalen op luchthaven

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

48 uren!
Ja, als je 31 augustus probeerde voor 1 september in de loggen..... er staat daar een zeer kleine server en die is vaker overbelast!
Daarmee verdienen ze erg veel geld dus gaan het zeker niet verbeteren.
Doe het niet in middag of avond, maar in de nacht of ochtend voor 10.00 uur is mijn ervaring!

En geannuleerde, die geven fout melding dus even controleren of Cancel is....
Mijn ervaring is dat tussen 10.00 uur en 22.00 uur er vrijwel dagelijks een Inlog file is bij deze firma!
Van 22.00 tot 10.00 uur nauwelijks problemen, maar in weekend soms van 02.00 uur tot 9.00 uur.

Ook sluit 2 uren voor de mogelijkheid dus ga 48 uren eerder de eerste poging doen en bij problemen elk half uur proberen.
Ik heb wegens geen andere keuze helaas nu 17x met Ryanair gevlogen en 0x betaald!

Tevens nog de koffers, die maten en gewichten zijn aangepast dus ik moest kleinere hebben!
Vooraf even kijken want vorige keer waren die iets ruimer!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Online inchecken Ryanair lukt niet, toeslag betalen op luchthaven

Ongelezen bericht door renewouters »

Erthanax schreef:
20 mei 2019 19:09
Ik meen me te herinneren dat Hork O'Leary inderdaad heeft voorgesteld om zonder stewards/stewardessen te vliegen.
Tsja, als klanten zo weinig mogelijk willen betalen moet je wel creatief worden. Of verwacht je KLM service voor Ryanair prijzen?

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Online inchecken Ryanair lukt niet, toeslag betalen op luchthaven

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nee, ik verwacht helemaal niets van een bedrijf dat zijn werknemers uitknijpt en tegen elkaar probeert uit te spelen. Ik vlieg nooit met Ryanair. Zoals op het forum wel gezegd wordt: principes kosten geld.

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Online inchecken Ryanair lukt niet, toeslag betalen op luchthaven

Ongelezen bericht door BL2 »

Als Easy Jet fan vermijdt ik Ryanair tijd. Ik zal daar nooit nooit bij boeken.

Zis61
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2019 22:49

Re: Online inchecken Ryanair lukt niet, toeslag betalen op luchthaven

Ongelezen bericht door Zis61 »

Ik zat fout....
Ik heb geboekt via tix.nl en de vlucht was van Ryanair. Je moet dan niet via je eigen account inchecken maar als “nieuwe klant” met het e-mailadres van tix.nl
Beter lezen dus!

Eind goed, al goed!
We hebben

Gesloten