Prijsvrij lapt corona voucher regels aan zijn laars

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sitanonchai2012
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 sep 2012 10:19

Prijsvrij lapt corona voucher regels aan zijn laars

Ongelezen bericht door sitanonchai2012 »

Prijsvrij komt voucher afspraken niet na.

Oktober 2019 een pakketreis geboekt bij Prijsvrij voor een vakantie in Mei 2020. 24 maart 2020 een voucher ontvangen ivm annulering van de reis door het coronavirus. In oktober heb ik prijsvrij verzocht de voucher uit te keren daar ik geen nieuwe reis ga boeken.

Na verschillende keren op en neer te emailen kregen we te horen dat je pas na een half jaar na het uitgeven van de voucher je geld terug zou ontvangen.
Na een half jaar wachten hebben wij wederom contact opgenomen met prijsvrij om aan te geven dat wij ons geld terug wilde. We hebben toen een link gekregen waar we aan konden geven dat we ons geld terug wilden.

Afgelopen vrijdag mail ontvangen van prijsvrij dat het geld voor de vervaldatum op de rekening zou staan. De vervaldatum is 27 maart 2021 aangezien de voucher tot 27 maart geldig is en niet tot en met 27 maart. Dit was dus gisteren. Tot op heden nog niks ontvangen. Als dit nou om een bedrag van een paar honderd euro zou gaan zouden we ons niet zo druk maken maar dit gaat om meer dan duizend euro.
Navraag op welke rekening bedrag terug gestort was konden ze geen antwoord op geven.

Wel nu dure reklame maken op TV met vermelding "geld terug garantie" maar voucher uitbetalen zit er niet in. In mijn ogen 'n flut bedrijf.

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Prijsvrij lapt corona voucher regels aan zijn laars

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Meestal wordt het op het zelfde rekening gestort dan dat je hebt betaald.

Grote kans dat je het vandaag heb gekregen. Anders zal je je rechtsbijstandverzekering om hulp moeten vragen, of een deurwaarder in moeten schakelen.

Helma Buelens
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2021 18:09

Re: Prijsvrij lapt corona voucher regels aan zijn laars

Ongelezen bericht door Helma Buelens »

Wij hebben in maart 2020 een voucher can 1800 euro ontvangen voor onze geannuleerde reis naar Gran Canaria. Na 15 mailtjes en diverse.telefoontjes hebben we tot op heden geen reactie of geld ontvangen van prijsvrij. Volgens de site moet je zgn rustig afwachten tot je aan de beurt bent. Wel schrijven ze erbij dat je je voucher moet gebruiken als je deze zomer met hen wil vliegen/ op vakantie wil. Ik wil ons geld terug.😡

Gesloten