LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Michael_Kars
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2020 21:25

Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Ongelezen bericht door Michael_Kars »

In november 2019 hebben we een vliegreis naar Ijsland geboekt, via wat nu blijkt, Gotogate. Hier hebben we toen geen aandacht aan besteed, maar toen het Covid-19 om de hoek kwam kijken werd duidelijk wat voor een organisatie dit is...Het is mij slechts 2 maal gelukt om ze telefonisch te spreken. Dit gebeurde via een callcentre hier heel ver van daar. Sindsdien is elke vorm van direct telefonisch contact onmogelijk. Nadat onze vlucht door Iceland air is geannuleerd hebben we erg veel moeite moeten doen om ons geld terug te krijgen. Na diverse mailtjes hebben we vandaag dan beriicht gekregen dat we ( een deel) van ons geld terug krijgen. Het geld wat wij betaald hebben voor oa de bagage wordt vooralsnog niet terug betaald. Ondertussen ben ik ook eens gaan googelen naar Gotogate...Niks anders dan klachten en ellende.
Ik heb nogmaals getracht ze telefonisch te bereiken maar alle nummers die ik voorheen heb geprobeerd zijn niet bereikbaar.
Waar kan ik terecht voor een rechtstreeks contact/telnr om ook ons laatste deel van de betaling terug te krijgen immers Overeenkomstig Artikel 8, lid 1, onder a), van verordening nr. 261/2004 tot vaststelling van gemeenschappelijke regels inzake compensatie en bijstand aan luchtreizigers bij instapweigering en annulering of langdurige vertraging van vluchten (verordening inzake luchtreizigersrechten), moet de terugbetaling de volledige kosten omvatten van het ticket tegen de prijs waarvoor het is gekocht.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Ongelezen bericht door berndv »

Vervelende situatie, en ja, u heeft naar mijn mening recht op volledige restitutie. Maar helaas kunt u aan mijn mening geen rechten ontlenen. Als ik op internet kijk, zie ik dat Gotogate onderdeel is van Supersaver. Een zoekopdracht op dit forum geeft wel aardig wat resultaten, wellicht staat daar nog een contactnummer bij dat u kunt proberen:
search.php?keywords=supersaver

Lady1234
Berichten: 27095
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die medewerkers zullen ook wel allemaal thuiswerken. Misschien verstandiger schriftelijk contact op te nemen? Per mail?

Nijogeth
Berichten: 9964
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En ja, als je gaat googelen krijg je sowieso vooral klachten. Bij de meeste mensen zal het allemaal goed gaan en die doen meestal geen moeite een review te plaatsen.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Ongelezen bericht door Sira »

Michael_Kars schreef:
13 okt 2020 21:46
Dit gebeurde via een callcentre hier heel ver van daar.
Dat is niet echt iets bijzonders. De klantenservice van Bol.com werkt vanuit Portugal.

Neem contact op middels het contactformulier of bel ze op 020-2623623. Dit is overigens hetzelfde telefoonnummer als van Supersaver. Volgens de site zijn ze 24 uur per dag bereikbaar.

bennie02
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2018 12:15

Re: Reisaanbieder Gotogate onbereikbaar

Ongelezen bericht door bennie02 »

via gotogate bleek later?
kan u dan niet beter klagen waar u geboekt heb

Gesloten