LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reisagent Turkije

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Reisagent Turkije

Ongelezen bericht door Har06 »

Een reisagent in Turkije biedt aan en verzorgt onder de naam van zijn touroperator excursies, welke dezelfde touroperator ook via hun site aanbiedt, alleen ter plekke rekent de reisagent plm 10 a 15 % meer dan de site van de touroperator aangeeft. ( kwestie van eigen schuld dikke bult dus :) ).

Een van die excursies voerde ons ongevraagd en tegen de zin van alle deelnemers een dikke 2 uur langs verkooppunten voor horloges/sieraden en van lederwaren, de prijzen ervoor waren zeer hoog € 1e prijzen en langs een zg lunch van 15/20 minuten, de boottocht van een 1 uur werd ingekort tot een half uur.

Kan een reisagent van een operator dit zomaar doen ?, de touroperator verwijst naar hun betreffende reisagent (die was uiteraard niet bij de excursie), de aanwezige gids werkte het programma van die reisagent af.

Ik vraag me af waar de verantwoordelijkheden van de touroperator en hun reisagent liggen, coulance vragen wij niet.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Reisagent Turkije

Ongelezen bericht door G7 »

Laat me raden Har06. Jij bent met Corendon op reis geweest ? Jij, die al zoveel ervaring met hen en met Turkije heeft, trapt daar nog in ? Kan het bijna niet geloven. Volgende keer gewoon weer bij die kantoortjes langs de weg of boulevard boeken. Krijg je hetzelfde...alleen... voor veel minder geld. Verder wel een mooie vakantie gehad ? :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Reisagent Turkije

Ongelezen bericht door Har06 »

G7 schreef:Laat me raden Har06. Jij bent met Corendon op reis geweest ? Jij, die al zoveel ervaring met hen en met Turkije heeft, trapt daar nog in ? Kan het bijna niet geloven. Volgende keer gewoon weer bij die kantoortjes langs de weg of boulevard boeken. Krijg je hetzelfde...alleen... voor veel minder geld. Verder wel een mooie vakantie gehad ? :lol:
Er zijn meer operators dan Corendon :)
Sja ik ben erin getrapt na 10 jarige ervaring in Turkije, de tickets kraampjes waren nog dicht.
Prima vakantie gehad, aso bruin :wink: , veel gezien veel gewandeld.
Jammer dat de operator de excursies afschuift op hun agent, vlg mij hebben die agenten een kleerkast vol met allerlei costumes van de voorkomende operators :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Reisagent Turkije

Ongelezen bericht door Har06 »

De touroperator heeft een coulance waardebon te besteden bij een mogelijke volgende boeking, chapeau :wink:

Gesloten