LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reisorganisatie SolEspana

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
luava
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2005 20:47

Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door luava »

Op de site van SolEspana zagen wij dat je daar een aantal in verhouding zeer goedkope appartementen en hotels kunt boeken. Deze organisatie vermeld (nog) geen lid te zijn van de ANVR/SGR, maar de site e.d. zien er verder wel 'betrouwbaar' uit (voor zover je dat daaraan kunt afzien). Het scheelt echter tientallen Euro's (of soms meer) met andere internetaanbieders.

Onze vraag:
Wie heeft ervaring met deze reisorganisatie en kan ons vertellen of ze betrouwbaar zijn en leveren wat ze beloven?

Gast

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook even gekeken en las dat ze bezig zijn met het lidmaatschap van de SGR. Wacht daar anders even op, zou ik zeggen!

Inderdaad, als je zelf rechtstreeks bij hen boekt, is die ANVR niet zo belangrijk. Die SGR wel!

Gast

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Gast »

geen lid te zijn van de ANVR/SGR
Linke soep!!!

Gast

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Gast »

Niet doen dus!!!!!!!!
Het is een nieuwkomer en die moet eerst nog maar eens zien te bewijzen dat ie z'n hoofd boven water kan houden in deze toch wel moeilijke tijden. Door onder de prijzen van anderen te gaan zitten is je bedrijf nog niet een betrouwbaar bedrijf hoor. Staat je toch niet blind op de prijs!! Goedkoop kan in dit geval wel eens duurkoop worden. Ga op zeker en betaal iets meer, heb je straks een fijne vakantie!

hassanna
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2006 20:16

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door hassanna »

Hoi,

Ik las dat jij ook benieuwd was naar de betrouwbaarheid van dit burau. Ik wil dus ook bij hun boeken en ben dus benieuwd of jij inmiddels ervaring heb met dit burau, zo ja: is het betrouwbaar?

vriendelijke groet,

hassanna.

frankjon
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 sep 2005 21:10

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door frankjon »

dit jaar geboekt bij solespana, torromolinos en salou beide 1 week
als dit een nieuwkomer is dan wil ik weleens zien als ze wat langer bestaan, perfect geregeld allemaal, papieren keurig op tijd, vragen werden correct beantwoord. Solespana voor mij een van de betere een organisatie als Vrij Uit kan hier nog een puntje aan zuigen

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door DJD »

Waarom zou je bij van die reisburo's boeken? Je kunt toch zelf bij een luchtvaartmaatschappij een ticket kopen, en een los hotel boeken. Heb ik ook gedaan, bij de KLM een los ticket naar hongkong gekocht en zelf een leuk hotel boeken.

hassanna
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2006 20:16

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door hassanna »

Hoi Frankjon,

Bedankt voor je reactie,

Ik heb direct geboekt!

groetjes, hassanna.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Zarine »

Ik ken ze, prima organisatie met een hart voor 'de zaak'.

Natuurlijk is het niet hebben van een SGR lidmaatschap een risico, maar aangezien u alleen de accommodatie via ze boekt zijn het relatief lage reissommen.

r.l.
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2006 13:18

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door r.l. »

Voor het eerst dit jaar geboekt bij Solespana. De prijzen die je in het hoogseizoen betaald zijn nog goedkoper dan dat je in het hotel zelf boekt. De service die zij verlenen is prima. Ga binnenkort weer bij Solespana boeken ben dik tevreden.
:lol: :lol: :)

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Wankytan »

Ik heb eens even zitten vergelijken en het is helemaal niet goedkoop.

Met Neckermann naar Mallorca, Magaluf vier sterren hotel all inclusive €483, p/p vertrek 3 september 8 dagen. Inclusief vliegen.

Met Solespana naar Mallorca, Magaluf, vier sterren hotel all inclusive €455, p/p vertrek 3 september 8 dagen. Exclusief vliegen.

Ik zou wel eens willen weten wat jullie dan geboekt hebben?

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Zarine »

Ik vermoed dat Neckermann garantiekamers/vluchten aan het dumpen is. Vergelijken loont altijd!

Prettige vakantie toegewenst

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Wankytan »

Dit zijn de normale prijzen bij Neckermann, geen aanbiedingen.

Enne ik heb geen aandelen ofzo hoor bij Neckermann hahahah. :lol:

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Wankytan »

Even onhoog voor Tengelsje.

Tjula
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2007 12:34

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door Tjula »

Vorig jaar met solsepana geboekt, ging perfect!
geen klachten gehad.

Goede reisorganisatie!

formule1
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2008 20:58

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door formule1 »

Ben net 3 weken terug uit Benidorm waar wij een hotel geboekt hadden via SolEspana en alles was tot in de puntjes geregeld.
Omschrijving van het hotel klopte en het hotel was uitstekend.
Je moet alleen zelf je vervoer regelen.

Volgende keer zullen wij zeker weer via SolEspana boeken.

John Pipers
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008 16:38

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door John Pipers »

hallo
ik ga al enkele jaren diverse keren per jaar met solespana op vakantie, ik weet niet hoe u erbij komt dat dit bedrijf nieuw is.maar buiten dat. Ik kan het iedereen aanbevelen, ik heb nog nooit zo een goede service gehad van een andere organisatie. een extra pluspunt is de persoonlijke benadering van solespana, wij hopen weer snel met hun te vertrekken.


John en Ria Pipers

rs567
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2009 14:26

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door rs567 »

op 10 augustus 2009 is solespana failliet verklaart. Veel succes aan iedereen die hier geboekt heeft, omdat deze organisatie geen SGR lid was.

angelita
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2009 14:45

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door angelita »

Ik en mijn vriendin hadden ook geboekt via sol españa!!!
wij kwamen gister aan hier in het zonnige spanje en kregen toen ook tehoren dat onze reis geanuleerd was. nu hebben we toch voor een week bij het hotel kunnen boeken maar dat waren wel weer extra kosten.
heeft iemand enig idee wat we kunnen ondernemen om een vergoeding voor onze kosten te krijgen, of waar we verhaal kunnen halen?

rs567
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2009 14:26

Re: Reisorganisatie SolEspana

Ongelezen bericht door rs567 »

Je kunt contact opnemen met de curator. Die moet je verder kunnen informeren.
De Curator kan je via Google vinden door op solespana te zoeken.

Gesloten