LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rentalcars.com

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
DrPaulieee
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2013 11:20

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door DrPaulieee »

Zojuist terug van vakantie in italie.
Ook wij hebben een auto gehuurd via rentalcars.com, ofja eautohuur.nl
Uiteindelijk is dat toch allemaal hetzelfde bedrijf.
Bij bellen met ze, zijn ze op en top vriendelijk, helpen je bij alles.
Maar zodra je de creditcard gegevens hebt gegeven, dan pas begint het.
Ze melden je aan voor verkeerde verzekeringen, en ook de info over de verzekeringen klopt niet, krijgt een auto die dus inderdaad niet op het vliegveld ligt, anders dat je gevraagd hebt, en ook de benzine regeling klopt helemaal niet.

Zodra je betaald hebt krijg je pas te horen bij welk bedrijf je huurt, en als je dan hoort dat dat Goldcar Rental blijkt te zijn, en je alle reviews op internet leest, gaan je alle rugharen overeind staan.

Ik ben achteraf wel tevreden over Goldcar rental, duidelijke info, auto met maar 1008km op de teller, en ook dezelfde klasse ik wist dat ik moest betalen voor een vol tot leeg benzine tank, die heb ik dan ook bijna leeg gereden, maar de info over de verzekering bij rentalcars viel me vies tegen.
Ik pak voortaan de verzekering bij het bedrijf zelf, zou ik ooit nog via rentalcars boeken, want die 40 euro gun ik rentalcars niet eens.
Dat ze je het adres van desbetreffent bedrijf op je bevestiging zetten klopt ook niet. dat heb ik zelf kunnen zoeken.

Goldcar rental in mijn ogen, met mijn bevindingen Top!
rentalcars, onder de maat!

mar1975
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:49

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door mar1975 »

Ik heb ook slechte ervaring met dit bedrijf. Gewoon niet aan beginnen dus, want ik ben absoluut geen zeikerd, maar ik heb een hekel aan oneerlijke bedrijven.

We hadden een auto gehuurd in Italië.. tegen een vriendelijke prijs. Hier al proberen ze je continu de extra verzekering van Eu 80,- door de strot te duwen. Anders heb je een eigen risico van Eu 1200,-.
Nu rij ik al heel wat jaartjes schadevrij, dus ik wil die dure verzekering niet.

Zo gezegd zo gedaan. geen dure verzekering.. De telefonist vertelt nog vrolijk dat je een tank benzine bij de auto meekrijgt..

Kom je daar aan (Goldcar).. hebben de mensen voor je al troubles met het ophalen van de auto en die daarna ook. Hierdoor ben je een UUR bezig om je auto op te halen... dat al die mensen problemen hadden beloofde al niet veel goeds.
Ondertussen staan ex en kinderen op het vliegveld te wachten, het is al laat, wordt donker, je moet nog op tijd inchecken bij je verblijf en de weg zien te vinden..

En ja hoor daar begint het gezeik. je denkt dat alles geregeld is, omdat je vooruit moest betalen en dat van je creditcard gehaald werd. Maar nu willen ze een borg voor dat eigen risico plus de benzine die je nog moet betalen. Een volle tank moet je betalen, maar je hoeft hem niet afgetankt terug te brengen. Klinkt nog redelijk op zich ..

Maar ja op mn creditcard heb ik niet even de bestedingsruimte van de Eu 1300,- die ze als borg wilden, na dat ze me weer die Eu80,- probeerde te ontfutselen voor die extra verzekering, want de auto's zijn splinternieuw en als er een krasje opkomt van 5cm dan kost je dat al Eu 500,-!
(waarom verhuren ze überhaupt splinternieuwe auto's , ik wil gewoon een betaalbare auto! gezinnetje, minimuminkomen, blij dat je paar daagjes eruit kan etc... )

In ieder geval ik bied haar aan om het van 2 creditcards af te halen dat moet wel lukken, maar néé dat mag niet hoor.. het moet van 1 kaart.. ik wil haar een andere kaart geven om het dan van te proberen, maar néé dat kan ook niet, want die andere kaart staat al in het systeem.. en pinnen dan? nee dat kan ik al helemaal vergeten..

Het is dus geen auto meekrijgen of die Eu 80,- alsnog betalen. dus die Eu 80,- betaalt..

Kreeg wel een grotere auto mee als belooft dus dat was dan nog een pleister op de wonde, met airco.
Maar kinderen zaten overspannen en huilend op het vliegveld, omdat ze dachten dat mama niet meer terugkwam.. :(:(
naar begin van de vakantie dus.Ipv dat rentalcars zorgt dat ALLES voor vertrek goed geregeld is en je daar alleen je rijbewijs hoeft te laten zien, contract te tekenen en sleutel op te halen!!!!! is daar dus nog een heel gesteggel over allerlei dingen die betaald moeten worden! HEEL NAAR

Na de paar dagen die auto schadevrij teruggebracht.. dus zonde van die Eu 80,-... weggegooid geld..

en wat blijkt?? het restant van de benzine krijg je ook niet terug.
Dus je betaalt een volle tank en als je die niet oprijdt ben je die ook gewoon kwijt.

goedkoop=duurkoop geldt hier zeker. neem gewoon een betrouwbaar autohuurbedrijf, of nog beter.. ga lopen :P

estherlah
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 feb 2013 23:13

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door estherlah »

Heb je vantevoren de regeltjes wel gelezen bij het reserveren? Want de dingen die je hier benoemt zie je voor het reserveren namelijk overal gewoon netjes staan. Dit had je allemaal kunnen weten als je een goede voorbereiding had gehad.

Overigens moet je bij elk verhuurmaatschappij borg betalen. Dit heeft niks met Rentalcars te maken. Doen ze allemaal hoor.

b1ke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2010 12:08

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door b1ke »

Wij. Hadden helaas ook een zeer slechte ervaring met rentalcars.com

Bij het ophalen van de auto word je verplicht een extra verzekering te nemen of de borg word meer dan verdubbeld.

Klanten service is onbereikbaar, waarschijnlijk door de hoeveelheid klachten
Altijd leuk om te bellen met je nl mobiel vanuit italie naar engeland en dan meer dan 25 minuten in de wacht te staan waarna ze je doodleuk vertellen dat ze niks voor je kunnen doen.
En als advies geven om na ja vakantie maar een email te sturen.

En als je dan na je vakantie een email stuurt krijg je als reactie dat je te laat reageert.

henkru
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 dec 2005 20:02

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door henkru »

Auto geboekt via internet en dan komt het.
Auto was incl. verzekeringen, maar bij aankomst Girona geen Fiat Panda kan met bijbetaling grotere auto krijgen NIET doen want je krijgt dan een Seat Ibiza.
Dan vragen ze waar je naar toe gaat waarop ik zei naar Frankrijk net over de grens, jahoor!! extra verzekering van 6 euro per dag x 14 dagen =83,66 ec 21% BTW.
Het is Europa geen Afrikaans land kom op zeg!!
Dus voor mij geen Rentalcars meer want klagen helpt niet je krijgt geen geld retour.
Je komt na vertraging van het vliegtuig vermoeid aan dus je let dan net even niet goed op en nota in het Spaans-KASSA!!!

g_hueting
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2010 09:34

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door g_hueting »

Doe geen zaken met Rentalcars kan ik iedereen aanraden!
Aan de service na de huurperiode van rentalcars heb je weinig: mails worden niet of amper beantwoord. En als je telefonisch contact wil over een klacht dan kan dit alleen met een vage afdeling in het buitenland waar ze engels spreken.
Wij hebben ze nodig gehad omdat er onterecht een afschrijving is gedaan door het verhuurbedrijf oryx in kroatie. We hebben het drie maanden lang geprobeerd met mailings en bellen maar zijn niet tot het gewenste resultaat gekomen. Gelukkig kon de creditcard maatschappij dit achteraf wel snel afhandelen.
Voor mij: rentalcars NOOIT meer.

iefke cochius
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2013 16:03

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door iefke cochius »

Ik heb nu drie maal geboekt bij rental cars. De eerste twee keer tevreden, maar nu kreeg ik bij booking in Milaan een naheffing van zo'n 85 euro. Op mijn vraag waar dat vandaan kwam, kreeg ik het antwoord, dat ze dat zouden uitzoeken, maar dat het 28 dagen zou kosten.
Na 6 weken wachten maar weer eens aan de bel getrokken. Het antwoord was dat de auto niet was volgetankt.
Dit was absoluut niet waar.
Maar na al die tijd had ik niet meer het bewijs dat ik dat wel gedaan heb.
Dus wees gewaarschuwd...bewaar alles en wees voorzichtig met Rental cars!

VANDENHA
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2011 23:26

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door VANDENHA »

Deventer 17 december,

Nog een slechte ervaring met Rentalcars.com:
In San Francisco een auto gehuurd via rentalcars bij budgetcars.
Van tevoren aan Rentalcars betaald. Bij Budgetcars de auto opgewaardeerd. Prima auto.
Bij het inleveren van de auto krijg ik een receipt van budgetcars met een totaalbedrag van $ 1300.
Wat meer dan ik aan rentalcars betaald had, maar dat was vanwege de grotere auto logisch. Ik nam aan, dat rentalcars het verschil met het oorspronkelijke bedrag wel van mijn creditkaart zou afschrijven. Wat schetst mijn verbazing: Budgetcars schrijft de hele $ 1300 af. Onmiddellijk rentalcars, via hun contactformulier, geïnformeerd, dat de autohuur 2 keer is afgeschreven. Betalingsbewijzen en receipts meegestuurd en gevraagd het oorspronkelijk aan rentalcars betaalde bedrag terug te boeken. Na een maand geen enkele reactie. Nu een mail gestuurd. Telefonisch krijg ik een paar dagen later bericht dat geld wordt teruggestort. Ik versta niet goed hoeveel, maar veronderstel het door mij gevraagde. Dat blijkt niet het geval. Opnieuw een mail verstuurd. Opnieuw een telefoontje. Ter plekke extra kosten afgesproken, dus minder terug. Ik protesteer en wijs op de rekening van budgetcars (inclusief upgrade!), maar zonder resultaat. Ik vraag de medewerker hun argumenten per mail naar mij toe te sturen. Tot nu toe zonder resultaat.
Mijn conclusie: Nooit meer boeken via rentalcars. Als er iets fout gaat, kun je het bij Rentalcars wel schudden.
d

1VOLKSWAGEN
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2013 19:04

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door 1VOLKSWAGEN »

ook wij hebben zeer slechte ervaringen met rental cars, zo erg zelfs dat we in 2 weken tijd met 4 autos hebben gereden,de andere 3 stopten ern na een paar dagen mee. dus niet boeken bij rental cars.
en achteraf klagen helpt ook niet.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door sjoegel »

Bedankt. Ik ga niets meer huren bij rental cars.

jimIam
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:54

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door jimIam »

Ren heel hard weg van deze absurde verhuur!!

Ik heb een auto gehuurd in Innsbruck. Bij aankomst, was er geen verhuurder en geen auto. Uiteraard direct gebeld met rentalcars.com. Deze heeft de verhuurder geprobeerd te bellen, maar die waren al naar huis!!
Vervolgens mag je het zelf uitzoeken, ze konden niets meer regelen.
Lastig als je daar 's avonds staat! Maar daar hebben ze geen boodschap aan.

De volgende dag wilde ik eventueel de auto wel ophalen (even een nacht in een hotel in Innsbruck is goedkoper dan de taxi naar het skigebied), maar er was de volgende dag geen auto beschikbaar. Waar mijn auto dan was??? Zo werkt het niet werd me verteld. Wel kon ik voor meer dan het dubbele een andere auto huren.

Bij terug komst ga je je geld proberen terug te krijgen. Dit duurt 4 dagen + 28 dagen voordat ze iets doen. En.... Er was geen bewijs dat ik gebeld had en voor rentalcars.com is de huur gewoon geweest. Ze behandelen het als afzeggen na 48 uur voor vertrek en je krijgt dus geen cent terug.

Geloof me er zijn veel betere verhuurders, dit grapje heeft me heel veel geld gekost.
Overigens heb ik uiteindelijk via de ICS cards mijn geld terug gekregen, maar ook zij gaan een onderzoek doen en het zou kunnen dat ze alsnog innen!!

Echt volstrekt idioot!

Kortom NOOIT HUREN HIER en iedereen vertellen hoe waardeloos dit bedrijf is.

Feli214
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2014 19:27

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door Feli214 »

Nu we het toch over de huur ervaringen hebben met Thrifty car rental. Ik heb er ook nog een van afgelopen november 2013.

Ik was in Dubai en had via mijn hotel een auto gehuurd bij Thrifty Dubai Hilton Jumeirah (12 nov jl). Alles leek perfect (helaas was dit niet zo). Een medewerker van het bedrijf kwam de auto brengen naar het hotel (10 uur sochtends), maar we hadden samen met hem en iemand van het hotel de afspraak gemaakt dat we de auto pas om 12 uur hoefde in te leveren (14 nov jl.). De auto was perfect! We hadden op het laatste moment nog een GPS erbij genomen..wel zo handig daar..

In ieder geval..de 14e waren we in de ochtend een beetje traag, maar aangezien we om 12 uur de auto moesten inleveren bij het hotel hadden we geen tijd meer om te tanken. We hadden namelijk 2 keuzes..of de auto tanken tot aan het streepje waar die eerst was en te laat komen en dan nog een dag huur betalen. Of de auto niet tanken en die extra tankkosten voor lief nemen, maar beter dan een dag huur erbij.

Wij kozen voor het laatste en waren om 11.57 u in het hotel. Om 12.30 uur was er nog steeds geen medewerker van Thrifty Car Rental te bekennen dus wij lieten iemand van het hotel bellen naar Thrifty. Ze zeiden dat ze eraan zouden komen, maar inmiddels werd het alweer 13 uur en t was onze een a laatste dag in Dubai dus wij wilden ook wel weg. Om 13 uur werd er nog een keer gebeld naar Thrifty en je raadt het al..ze kwamen eraan zeiden ze. Half uur daarna waren ze er nog niet, en na 1,5 uur waren wij het zat. Gaven de huur (660 AED) aan diegene van het hotel. Sleutels en GPS ook en wij konden genieten van onze een a laatste dag.

In de avond krijg ik een email van thrifty met de rekening. 600 AED was er volgens hun betaald. Ik dacht nou ja maakt niet uit want ik heb toch die 60 AED gegeven voor de GPS dus dat komt wel goed. FOUT! In tegenstelling de ellende kon gaan beginnen.

Inmiddels is het 3 januari 2014 en ik heb vandaag nog naar het hoofdkantoor in Amerika gebeld. Wat ging er mis? Het volgende: De GPS was volgens hun toch niet afgeschreven dus werd er nog een keer 60 AED afgeschreven (oftewel 4 dagen gps betalen terwijl we de auto maar 2 dagen hadden), half november werd er 280 AED van mn creditcard acccount gereserveerd. En waarom? Voor nog een dag extra huur omdat ik volgens hun de auto te laat had ingeleverd!!! Na 3 weken werd het bedrag verwijderd, maar helaas kwam er begin december weer een reservering van 280 AED voor een dag extra huur. Ik weer mailen met diegene van het hotel en hij contact gezocht met Thrifty. Ze zeiden: ja we maken het binnen 10 dagen over. 25 december werd via de ING alle creditcard rekeningen betaald en ja daar zat ook de 280 AED van Thrifty erbij. Ik heb inmiddels al 2x gebeld naar het hoofdkantoor, mails gestuurd naar de vestiging in Dubai, maar helaas heb ik mijn geld nog steeds niet terug.


Dus een tip voor iedereen die een auto wilt huren in Dubai. Bespaar jezelf ellende en ga alsjeblieft niet bij Thrifty Dubai Hilton Jumeirah een auto huren, want ik heb er tot op de dag van vandaag spijt van en wacht nog steeds op mijn 60 AED en 280 AED die ze al bijna 2 maanden geleden beloofden terug over te maken.

wspike
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2014 21:44

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door wspike »

Prepaid alles netjes betaald via webside van rentalcars.com (waarbij continental car rental als uitvoerder). Bij aankomst in Dublin, moest er plots een extra borg van 1200 EUR betaald worden. Daar ik de pincode van de creditkaart niet wist (daar ik in NL altijd normale betaalpas gebruikt) werd er geen auto verstrekt. De borg contact betalen mocht niet. Een ander alternatief was er niet. Naar UK gebeld waar rentalcars.com gehuisvest is. Daar werd enkel gefocussed op het cancellen van de booking, zodat men het grootste deel van de betaling kan houden zonder een dienst te leveren (conform hun eigen voorwaarden). Bovendien loog de medewerker van rentalcars.com dat er in heel Ierland geen autohuur mogelijk is zonder een borg te doen met je credit kaart. Het advies was de bus te nemen, de buit is immers verdiend door rentalcars.com (of continental car rental).

Vervolgens aan de desk bij Budget car rental (op Dublin vliegveld) zonder credit kaart wel vriendelijk geholpen, voor hetzelfde bedrag als de rentalcars.com boeking, zonder gebruik en gezeur om een creditkaart of gezeur om een borg van 1200 EUR. Hulde aan de Budget car rental company.

Mijn advies vergeet het woord service als je denkt aan "rentalcars.com" en boek direct bij een car rental company.

Daemenbrouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2014 20:57

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door Daemenbrouwer »

Oktober 2013, auto gehuurd in palma de mallorca. Na een week netjes terug ingeleverd , thuis aangekomen is de borg van 600 euro er daadwerkelijk afgehaald en zijn we al bijna 6 maanden bezig via mail, telefoontjes, ons geld terug te krijgen. Het vreet energie en tijd om je eigen geld 600 euro! bij deze oplichters CARTRAWLER terug te krijgen.
Als iemand tips heeft, .. Graag..
Marita

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door Kado »

Ondanks alle negatieve berichten toch besloten om via Rentalcars te huren. Wij hebben voor drie weken een Ford Mustang cabrio a 31,- Euro per dag in Florida geboekt. Een gok maar alle tips van dit forum in achtnemend hoop ik dat het goed gaat. Boeken ging soepel, alleen een tweede bestuurder kan alleen ter plaatse geregeld worden.

-Eigen Tom Tom en zitverhoger mee.
-Credit card waarmee geboekt is mee, limiet verhoogt en pin code getest.
-Europees rijbewijs mee.
-Vluchtnumer doorgegeven. (voorkomt no-show kosten bij vertraging)
-Voornemen om lokaal geen extra producten af te nemen.(banden verzekering, 2de bestuurder, road assist etc etc)

We gaan het Woensdag meemaken en zullen onze bevindingen later op dit forum delen.

v.d.Heyden
Berichten: 737
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Kado schreef:Ondanks alle negatieve berichten toch besloten om via Rentalcars te huren. Wij hebben voor drie weken een Ford Mustang cabrio a 31,- Euro per dag in Florida geboekt. Een gok maar alle tips van dit forum in achtnemend hoop ik dat het goed gaat. Boeken ging soepel, alleen een tweede bestuurder kan alleen ter plaatse geregeld worden.

-Eigen Tom Tom en zitverhoger mee.
-Credit card waarmee geboekt is mee, limiet verhoogt en pin code getest.
-Europees rijbewijs mee.
-Vluchtnumer doorgegeven. (voorkomt no-show kosten bij vertraging)
-Voornemen om lokaal geen extra producten af te nemen.(banden verzekering, 2de bestuurder, road assist etc etc)

We gaan het Woensdag meemaken en zullen onze bevindingen later op dit forum delen.
Veel succes. In ieder geval genieten van de vakantie in de States.

v.d.Heyden

schrijvert
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2014 17:58

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door schrijvert »

Kado schreef:Ondanks alle negatieve berichten toch besloten om via Rentalcars te huren. Wij hebben voor drie weken een Ford Mustang cabrio a 31,- Euro per dag in Florida geboekt. Een gok maar alle tips van dit forum in achtnemend hoop ik dat het goed gaat. Boeken ging soepel, alleen een tweede bestuurder kan alleen ter plaatse geregeld worden.

-Eigen Tom Tom en zitverhoger mee.
-Credit card waarmee geboekt is mee, limiet verhoogt en pin code getest.
-Europees rijbewijs mee.
-Vluchtnumer doorgegeven. (voorkomt no-show kosten bij vertraging)
-Voornemen om lokaal geen extra producten af te nemen.(banden verzekering, 2de bestuurder, road assist etc etc)

We gaan het Woensdag meemaken en zullen onze bevindingen later op dit forum delen.
Beste Kado,

Ik zou graag weten hoe het bevallen is. Ook wij hebben namelijk bij rentalcars.nl besteld en ben achteraf eigenlijk pas op dit forum terecht gekomen omdat ik de prijs niet vertrouwde. Voor een reis in Canada een Dodge charger gehuurd voor 350€ bij Alamo. Wat mij opviel was dat eenzelfde boeking direct bij alamo, voor dezelfde klasse (Ford Fusion) ons 950€ zou kosten. Hier was wel inbegrepen een one-way dropoff fee van 300 Canadese Dollar. Dit rechtvaardigt het verschil echter niet. Is het dan zoveel goedkoper om het via een bemiddelaar te doen?

Ook heb ik nog een meer algemene vraag, de hoofdboeker is ouder dan 25 maar ik, als extra bestuurder, ben 23 en vraag me af hoe de kosten berekent worden. Is dit 10CAD per dag voor de extra bestuurder en 25 CAD per dag voor de leeftijdscategerie 21-25? Dus wordt het hoogstwaarschijnlijk 35 CAD per dag?

Alvast bedankt!

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door Kado »

beste Schrijvert,

Ik heb de eind afrekening nog niet gezien maar tot nu toe niets dan lof. Budget vroeg geen extra kosten voor de tweede bestuurder. Ik lever morgen de auto in.. Later een meer vollediger review.

schrijvert
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2014 17:58

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door schrijvert »

Ah oke, nog op vakantie dus ;). Goed om te horen dat alles goed is gegaan! Ik zal het zondag zien, voornamelijk benieuwd naar welke auto we gaan ontvangen. Via rentalcars een dodge charger aangegeven, besteld bij verhuurder Alamo. Op de site van Alamo maken ze echter geen melding van dodge chargers in het assortiment (Canada, Toronto). Dezelfde klasse daar is een Ford Fusion, ook prima natuurlijk :lol:

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: rentalcars.com

Ongelezen bericht door Kado »

Net de eindafrekening gekregen. Moesten nog 22 euro toll na betalen. Voor 3 weeken en 4000 km helemaal prima dus. Samenvattend heeft rentalcars.com en Budget ons voor 32 euro per dag een 1 jaar oude, schone, 305 PK sterke Ford Mustang convertible geleverd. Zelfs een tweede bestuurder was gratis. Ook koste het niets extra om de auto 500km verderop in te leveren. Helemaal tevereden met de muscle car en de service.

Enige minpunt was dat Budjet ons niet had uitgelegd dat je de onbemande tol poorten buiten het vliegveld alleen met muntgeld kan betalen. We hadden wel dollars gepind maar nog geen muntjes op zak. Gedwongen dus zonder te betalen door te rijden waardoor er allerlei sirenes en flitsers afgingen. Voelt toch niet lekker...

Gewoon boeken dus bij rentalcars.com!! Mij zien ze daar weer terug. Veel klachten lijken zich op knoflook landen en onbekende verhuurmaatschapijen te betrekken. Wees daar wat voorzichtiger.

Gesloten