Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Baka Wimma
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2021 11:05

Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door Baka Wimma »

Wie heeft er ook problemen met het krijgen van een boarding pass in de periode 3 tot 24 oktober 2021 bij Ryanair ondervonden?
Ryanair onbereikbaar met het gevolg 55 euro betalen op het vliegveld.
Terugvragen van de gemaakte kosten is dusdanig gecompliceerd, dat ik bijna afhaak.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Welkom bij Ryanair die voor alles een toeslag weet te verzinnen. Als je niet bent online bent incheckt dan moet je 55 euro betalen. Jij bent verantwoordelijk dat deze proces goed doorloopt.

Ik denk niet dat er een mogelijkheid is om je geld terug te krijgen. Je kunt altijd navraag doen bij www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies

dmv
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 sep 2016 19:42

Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door dmv »

Heenreis Italie 17okt,terugreis 22okt, geen enkel probleem met boarding pass. Wat is het probleem waar u tegenaan loopt? Voegt u alle coviddocumenten toe?

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Ik heb echt al heel vaak met Ryanair gevlogen en nog nooit een probleem hiermee gehad. Dit in tegenstelling tot de veel duurdere "premium" airlines, van wie de IT-systemen aanzienlijk slechter zijn.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Seinhuis schreef:
26 okt 2021 18:26
Welkom bij Ryanair die voor alles een toeslag weet te verzinnen. Als je niet bent online bent incheckt dan moet je 55 euro betalen. Jij bent verantwoordelijk dat deze proces goed doorloopt.
Logisch toch? Hun businessmodel is om al het vet uit het proces te snijden, en daardoor zijn de prijzen lekker laag. En ze zijn er mee de grootste in Europa geworden. Dat was niet gelukt als het slecht zou werken.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Seinhuis schreef:
26 okt 2021 18:26
Welkom bij Ryanair die voor alles een toeslag weet te verzinnen. Als je niet bent online bent incheckt dan moet je 55 euro betalen. Jij bent verantwoordelijk dat deze proces goed doorloopt.
En door deze processen bieden de laagste prijzen, je betaald voor wat je gebruikt.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ryanair: problemen met krijgen van een boarding pass

Ongelezen bericht door Jablan »

Zo'n opmerking roept bij mij een associatie op. Vliegtuig in duikvlucht omlaag. Voor de zuurstof en maskers toeslag, voor het reddingsvest een toeslag, enz.

Gesloten