LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Singlereis met njoy

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Karin16
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2018 15:10

Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door Karin16 »

Ik zou begin juli 8 dagen met een singlereis naar Porto gaan. De reis is geboekt via singlereizen bij njoy. Op de site stonden bij mijn boeking al 2 mannen en 4 vrouwen geboekt. De volgende 2 weken kwamen daar 1 man en 1 vrouw bij. Op schiphol bleken we met 4 vrouwen te reizen. Dit kan natuurlijk maar de volgende ochtend vertelde onze gastvrouw en eigenaresse van njoy reizen dat er verder geen boekingen waren: de andere profielen waren nep en wij hadden de pech dit te merken door het mooie weer in Nederland. Geen excuses van haar kant. Terwijl wij haar 1 dag voor vertrek nog gesproken hadden.
Is dit een normaal iets? Dat er nep profielen gebruikt worden om mensen te verleiden om maar te boeken?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maar was de vakantie verder wel leuk? Ik zou daar niet meer over na willen denken.

BL2
Berichten: 4832
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door BL2 »

Karin16 schreef:Ik zou begin juli 8 dagen met een singlereis naar Porto gaan. De reis is geboekt via singlereizen bij njoy. Op de site stonden bij mijn boeking al 2 mannen en 4 vrouwen geboekt. De volgende 2 weken kwamen daar 1 man en 1 vrouw bij. Op schiphol bleken we met 4 vrouwen te reizen. Dit kan natuurlijk maar de volgende ochtend vertelde onze gastvrouw en eigenaresse van njoy reizen dat er verder geen boekingen waren: de andere profielen waren nep en wij hadden de pech dit te merken door het mooie weer in Nederland. Geen excuses van haar kant. Terwijl wij haar 1 dag voor vertrek nog gesproken hadden.
Is dit een normaal iets? Dat er nep profielen gebruikt worden om mensen te verleiden om maar te boeken?
Lijkt mij supergezellig met 4 vrouwen op stap. Verder ga je toch in eerste plaats voor jezelf op vakantie.
Als de groep uit één persoon bestond was het zeker erg saai, maar zelfs dat zou kunnen.
Geniet van je vakantie, maar je hebt natuurlijk wel gelijk, proffesioneel komt het niet over.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door mahadma »

U wilde een single reis, de club bestaat dan uit totaal 4 personen, u zit elkaar dan zeker niet in de weg.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door moederslink »

Karin16 schreef:........Is dit een normaal iets? Dat er nep profielen gebruikt worden om mensen te verleiden om maar te boeken?
U dacht met 3 mannen en 5 vrouwen te zullen reizen , het bleken 4 vrouwen in totaal te zijn.
Dan heb je het of misschien juist gezellig of het is misschien juist 3x niks.
Met mannen erbij is de sfeer sowieso wel echt anders. :wink: En ik vind dat zelf zelfs prettiger.

Ik vind het raar om met " nepprofielen " te werken, nooit van gehoord ook in dit verband , bij het aanbieden van singlereizen .
En of dat mag? Geen idee eerlijk gezegd.
Jammer , maar ik hoop dat u het evengoed wel leuk heeft gehad!

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dacht u dan meteen “aan de man te komen” tijdens dat reisje?

Karin16
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2018 15:10

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door Karin16 »

Wbt het “ aan de man komen” : beetje zielige opmerking.
Het gaat om het feit dat er een onjuiste voorstelling van zaken is gegeven en dat je blijkbaar bij boeken van een reis met vertrekgarantie de reisorganisatie moet bellen of er wel andere personen meegaan.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Karin16 schreef:Wbt het “ aan de man komen” : beetje zielige opmerking.
Het gaat om het feit dat er een onjuiste voorstelling van zaken is gegeven en dat je blijkbaar bij boeken van een reis met vertrekgarantie de reisorganisatie moet bellen of er wel andere personen meegaan.
Vertrekgarantie betekent toch zeker dat de reis sws doorgaat? Maakt het dan uit hoeveel man meegaat, zolang je maar gezelschap hebt?

Dat nepprofielen ding vind ik maar een raar verhaal. Evengoed zijn er echte boekingen waar mensen alsnog niet mee gaan door allerlei redenen. Het resultaat is het zelfde: minder gezelschap.

riddert
Berichten: 2128
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Singlereis met njoy

Ongelezen bericht door riddert »

Was het wel een leuke vakantie?

Gesloten