LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stoelen KLM

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Bridge
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2020 22:41

Stoelen KLM

Ongelezen bericht door Bridge »

6 maart reis geboekt via Fox/ANWB.moest van te voren stoelen reserveren en direct betalen. Nu de reis is gecanceld wil ik mijn 100 euro van de KLM terug. Heb gebeld, gemaild, Whatsapp. Ze beloven alles maar doen niets. En tot overmaat beantwoorden ze geen mailtjes meer.ik heb een medewerkster aan de telf.gehad die mij verzekerde dat er niets meer in de weg stond voor uitbetaling.ze gaf me haar naam en haar pers.nr. Ik vroeg zijn er nog meer mensen met die naam? Niet met dubbele z op het eind. En dit was in juni. Maar geen reactie van de KLM. Nu ben ik verzekerd bij DAS.maar daar heb je een eigen risico van 100 euro. Dus daar schiet ik niet veel mee op.KLM beantwoord geen enkele mail meer. Hoe kan een maatschappij die in stand wordt gehouden door onze belasting geld diefstal plegen van div.belastingbetalers. (TROUWENS FOX/ANWB verdient een medaille. Voor aanvang van de reis werd mijn volledige reissom terug gestort. Zonder gezeur van vouchers. Dus het kan ook anders.wij zouden als gedupeerden samen de KLM moeten dagvaarden.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 aug 2020 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

Mk
Berichten: 989
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door Mk »

Al geprobeerd om het geld terug formulier op de site van klm in te vullen? Ik kreeg vandaag bericht dat de terugbetaling van de stoelreservering gedaan wordt (1,5 maand na de terugbetaling van de tickets....)

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door kokka »

Heb je je stoelen gereserveerd bij de klm of meteen bij fox/anwb?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bridge schreef:
16 aug 2020 14:38
Hoe kan een maatschappij die in stand wordt gehouden door onze belasting geld diefstal plegen van div.belastingbetalers. (TROUWENS FOX/ANWB verdient een medaille.
Het is geen diefstal en als je op deze wijze communiceerde naar de KLM dan snap ik wel dat de hardwerkende klantenservice medewerkers, die vrezen voor hun baan, je mail negeren.
Bridge schreef:
16 aug 2020 14:38
Dus het kan ook anders.wij zouden als gedupeerden samen de KLM moeten dagvaarden.
Beetje zinloos om samen te geen dagvaarden, alleen sta je net zo sterk. Al die andere hebben misschien geen recht en maken jouw dagvaarding enkel ongeloofwaardig.

Ja je hebt recht op geld terug, maar vergeet niet dat alle reisorganisaties te maken hebben met extreme drukte. Onlangs in het nieuws dat ze een organisatie van 500 telefoontjes per dag naar 5000 telefoontjes per ging.

Dus tel tot tien, haal diep adem en heb wat meer geduld. De KLM gaat je niet belazeren, ze hebben het gewoon extreem druk door een situatie waar ze totaal geen invloed op hebben.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik schat dat ze het nu minder druk hebben als toen Corona net uitbrak. Als dat niet zo is dam doen ze iets niet goed.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door Revoked »

alfatrion schreef:
16 aug 2020 23:59
Ik schat dat ze het nu minder druk hebben als toen Corona net uitbrak. Als dat niet zo is dam doen ze iets niet goed.
Kom ik gelijk ff terug met een eerder commentaar van me: 4000 man eruit, miljard staatssteun en twee CEO's die miljoenen aan "bonus" binnen graaien.
"Iets niet goed" is nogal een understatement.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door sjohie »

Revoked schreef:
17 aug 2020 02:48
alfatrion schreef:
16 aug 2020 23:59
Ik schat dat ze het nu minder druk hebben als toen Corona net uitbrak. Als dat niet zo is dam doen ze iets niet goed.
Kom ik gelijk ff terug met een eerder commentaar van me: 4000 man eruit, miljard staatssteun en twee CEO's die miljoenen aan "bonus" binnen graaien.
"Iets niet goed" is nogal een understatement.
Beetje kinderachtig, die bonussen zijn onderdeel van een door de OR goed gekeurd salaris- en beloningsbeleid, net zoals de salarissen van alle andere medewerkers. De specifieke verhoging van de bonus van Elbers was onderdeel van een tweejarig plan om het hele beloningsbeleid aan te passen bij de KLM, dus voor álle medewerkers. En al die medewerkers kunnen net zo veel, lees niks, doen aan deze crisis als de CEO. Verder krijgen de medewerkers over 2019 een leuke winstuitkering, in totaal tig miljoen meer dan die paar ton bonus van de CEO, en ik lees nergens dat ze dát in gaan leveren.

Ja hij is hoofdverantwoordelijke, en ja Elbers wordt er leuk voor betaald, maar ik begin me serieus te ergeren aan dit meten met twee maten, wat vakbonden en de meer linkse politieke partijen consequent doen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door Brahms »

Geen wonder dat de KLM niet aan uitbetalen toe komt als iedereen maar blijft bellen en mailen en dan ook nog telkens opnieuw antwoord verwacht.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Stoelen KLM

Ongelezen bericht door Radar »

Ik vind het maar een warrig en incoherent verhaal, en volgens mij zijn er onderhand minstens 2398472498 andere topics over vouchers en vliegtickets en geannuleerde vluchten, daar staan vast zinnige tips in. Ik knikker hier een slotje op. Groeten! Radar^SK

Gesloten