LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing Transavia Boekingsbevestiging

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
P.E.1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2019 22:00

Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door P.E.1973 »

Tot mijn grote verbazing is het bij Transavia sinds Medio half Oktober niet mogelijk om een boekingsbevestiging via de mail te sturen !
Gelukkig heb ik op tijd alle Boekingsdetails geregistreerd zodat ik uiteindelijk wel kan inloggen.
Na App.contact alle vele malen geprobeerd een bevestiging van de mail te ontvangen, het resultaat 0.0
Hebben ze er geen ICT medewerkers of zijn deze vanuit Air-France al weg bezuinigd.

Jammer dat Online boeken mogelijk is maar een bevestigingsmail niet mogelijk is,
hoe bestaat die in het digitale tijdperk van 2019.
Hopelijk verloopt 2020 beter voor Transavia.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door berndv »

Wel raar. Een storing die ze schijnbaar dus al bijna 2 maand hebben en waar ik zo niets over kan vinden. Zelfs op hun eigen site melden ze er niets van:
https://www.transavia.com/nl-NL/veelges ... vestiging/
Ook kan ik nagenoeg geen soortgelijke klachten vinden. Dus ik vind het raar dat er een algemeen probleem zou zijn bij een grote vliegmaatschappij, al 2 maand lang en dat er blijkbaar geen klachten over zijn.

Erthanax
Berichten: 9659
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door Erthanax »

Heeft u misschien een typfoutje gemaakt in uw e-mailadres?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door renewouters »

Ik denk dat er wat anders aan de hand is. Ik heb sinds die tijd 2 boekingen gedaan bij Transavia en netjes bevestigingen gehad.

Arizonakid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Nonsens, sinds oktober zelf 3 boekingen gemaakt bij ze, en gewoon een mail binnen. Fout zal echt aan jou kant zitten.

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door pieterenien »

Onlangs een reservering gemaakt bij HV voor maart 2020 en de bevestiging kwam per omgaande per mail binnen. Storingsverhaal is dus niet correct.

Arizonakid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Jammer dat er, omdat TS het systeem niet begrijpt of een fout heeft gemaakt, nu weer een topic met valse informatie in de titel voor altijd vindbaar is. Kan een moderator dat niet aanpassen?

A.Wagenaar
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 sep 2017 21:44

Re: Storing Transavia Boekingsbevestiging

Ongelezen bericht door A.Wagenaar »

Het zou toch best kunnen, dat er geen boekingsbevestiging is geweest voor betreffende personen. Uiteraard kan de fout aan 2 kanten zitten. Ik kreeg ook eens email van andere mensen en toen zat er een programmerfout, na samenvoegen van 2 providers.

AW Heel lang gelden zelf automatiseerder.

Gesloten