LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supersaver verwijdert mijn boeking in plaats van naam aan te passen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Froukje Ayal
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2019 12:24

Supersaver verwijdert mijn boeking in plaats van naam aan te passen

Ongelezen bericht door Froukje Ayal »

Ik ben opgelicht door Supersaver. Ik heb een ticket geboekt, waarbij er een letter verkeerd was in mijn naam. De vliegmaatschappij gebeld en ze zeiden dat ik t aan moest passen, anders zou ik mogelijk niet door de security komen. Super saver gebeld. Ik had nog een week de tijd. Dat heb ik geweten....Lange wachttijden. Slecht sprekende indiase mensen. Yes, meeeem, you have to pay 78 euro for the change. Ik heb dat maar overgemaakt. Dagen lang gebeld en geen veranderd reisdocument. Tot een dag voor vertrek vliegmaatschappij gebeld en wat blijkt mijn naam staat er niet meer bij, is verwijderd. Ik was genoodzaakt een nieuw ticket te kopen voor 500 euro. En daarnaast dus voor niets 78 euro betaald. Ik heb net met ze bebeld, ze zeggen dat ze de verandering hebben gemaild. Ja een bevestiging van mijn betaling, dat is geen reisdocument! Ze zeggen dat ze niets voor me kunnen doen. Zulke praktijken moeten worden gestopt vind ik.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mei 2019 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

alfatrion
Berichten: 21904
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Supersaver verwijdert mijn boeking in plaats van naam aan te passen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je hebt in ieder geval een vordering op ze.

Gesloten