LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketprijzen advertenties KLM kloppen niet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
tverwendenest
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2019 15:18

Ticketprijzen advertenties KLM kloppen niet

Ongelezen bericht door tverwendenest »

KLM biedt ticketprijzen aan op hun site die onverkoopbaar blijken als je de boeking wilt afronden. Er is een verklaring voor maar de prijs is misleidend en wordt ook niet aangepast nadat ik hen er op attendeer. Wanneer je de boeking vervolgens telefonisch wilt doen blijkt de prijs zo'n € 60,-- duurder pp.
M.i. hoort KLM te leveren voor de prijs waarvoor men het aanbiedt. Net zoals de bakker en de supermarkt dat moeten.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ticketprijzen advertenties KLM kloppen niet

Ongelezen bericht door berndv »

tverwendenest schreef:
27 mei 2019 15:26
Er is een verklaring voor maar de prijs is misleidend en wordt ook niet aangepast nadat ik hen er op attendeer.
en die verklaring is? En om welke advertentie gaat het?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ticketprijzen advertenties KLM kloppen niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als ik naar de site van KLM ga staan er een paar aanbiedingen met deze tekst er onder:
“De vanaf-prijs geldt per persoon op basis van een retourreis voor 2 personen (+ €10 boekingskosten, €2,50 calamiteitenfonds en eventuele creditcardtoeslag). Prijzen kunnen variëren afhankelijk van beschikbaarheid van het tarief voor de vlucht en het hotel. De exacte totaalprijs ziet u bij het kiezen van de betaalmethode.”
Bron: https://www.klm.com/home/nl/nl

Er komen bij u dan nog andere kosten bij?

Gesloten