LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Er zijn ook positieve verhalen over Neckermann en annuleren

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Berrie

Er zijn ook positieve verhalen over Neckermann en annuleren

Ongelezen bericht door Berrie »

Ik boek altijd via internet bij Neckermann. Als frequente vakantieganger (6x per jaar) heb ik wel wat zijsprongetjes gemaakt naar andere touroperators maar Neckermann bevalt toch het best. Altijd de werkelijke prijs op het scherm en niet nog eens al die toeslagen erop. De boeking is ook altijd definitief en goed. Maar ja...dat is mijn ervaring.

Op vrijdag 10 oktober 2003 boekte ik een reis voor mij en mijn toen 17 jarige puberzoon, 3 weken All Inclusive naar Mexico, vertrek 5 weken later. Drie dagen later, maandag 13 oktober kreeg mijn zoon na een jaar thuis te hebben gezeten (niet naar school willen en niet willen werken...grrrr) een baan. Ik kneep um wel even want die reis was al geboekt. Dus heb ik de maandag daarna zijn werkgever gebeld en gevraagd of het een probleem was als.......dat was dus een probleem.

Neckermann gebeld om 11.00 uur en de situatie eerlijk uitgelegd. Het meisje dat ik sprak zei dat ze het zou voorleggen aan haar supervisor en me terug zou bellen tussen 12 en 13 uur. Om een paar minuten over twaalf ging de telefoon al. Het zweet stond op mijn rug. Allereerst werd ik gefeliciteerd met de baan van mijn zoon. Daarna werd me gezegd dat Neckermann de reis kostenloos zou annuleren en ons veel geluk wenste na dat rottige jaar. Ik had niet eens een annuleringsverzekering afgesloten!

Als dat geen warme douche is?

gaste

Re: Er zijn ook positieve verhalen over Neckermann en annuleren

Ongelezen bericht door gaste »

Bij de anvr-reisorganisaties geldt een optie-termijn van 5 dagen bij een boeking tot een maand voor vertrek. .Annuleer je binnen die 5 dagen heb je dus geen kosten.

Berrie

Re: Er zijn ook positieve verhalen over Neckermann en annuleren

Ongelezen bericht door Berrie »

Kan zijn.....feit is dat het inmiddels 20 oktober was, dag 11 dus.

Gesloten