LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachtenafhandeling reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
black beauty

klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door black beauty »

Ik denk niet dat het wat uitmaakt of je de geschillencommissie inschakelt of niet.
Na een briefwisseling met Neckermann heb ik na veel vijven en zessen een aanbod gekregen om 78 euro te ontvangen. Toen ik meldde dat dit niet voldoende was voor alle klachten die ik had, kreeg ik een 2e bod: nu in totaal 205 euro, ong. 15% van de reissom.

Dit was volgens mijn rechtsbijstandsverzekering ( die ik inschakelde om te bemiddelen) het maximale wat ik terug kon krijgen.
Heb dus niets verder kunnen doen met de klacht en moest ik blij zijn met een beetje vergoeding.
Het was best een dure reis, dus ik dacht dat het wel oke was. NIET dus. Heel jammer, maar ik zal nooit meer met Neckermann op reis gaan.
Geld kwijt en geen vakantie gehad![/b]

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door berendjan »

Wat was je klacht???

Gast

Re: klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hadden ook een klacht maar die is opgelost door Wehkamp.

black beauty

Re: klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door black beauty »

de klacht was opgesplitst in meerdere klachten: de kamer was veel te klein, je kon zo je bed inrollen en toilet was veel te klein. Met benen in de nek kon je zitten! Alles was vochtig, heerlijk als je dan naar bed moet, poetsen was heeel slecht, zwembad zonder water, eten niet gaar, hostess die niets deed, geen beloofd internet, geen bus naar strand zonder betaling ( was wel beloofd in folder), te leen gestelde sportspullen moesten al om 18.30 retour, geen animatie overdag. Ik zal maar stoppen: dit lijkt me even genoeg!!!

Gast

Re: klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door Gast »

Dan mag je niet mopperen met dit bedrag dat je terug hebt gekregen met deze klachten.
neckerman doet er tenminste nog wat mee en aan.
Je hebt genoeg organisaties waarbij je hooguit 5% van de reissom krijgt of een boekenbon, ook zijn er organisaties b.v Corendon die niets meer van zich laten horen. Dus alles bij elkaar hebben ze dit netjes opgelost.

sezofala

Re: klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door sezofala »

[Je hebt genoeg organisaties waarbij je hooguit 5% van de reissom krijgt of een boekenbon, ook zijn er organisaties b.v Corendon die niets meer van zich laten horen.]

Die 5 % of een boekenbon betekent niet dat je geen recht hebt op meer. Sterker nog, deze symbolische vergoedingen komen me voor als een schuldbekentenis. Als je niet tevreden bent kun je gewoon naar de geschillencommissie stappen, ook in het geval van Corendon. Reageren ze niet, dan wordt de uitspraak door ANVR nageleefd.[/quote]

Gast

Re: klachtenafhandeling reizen

Ongelezen bericht door Gast »

Ja daar heb je ook gelijk in, wilde alleen maar aangeven wat de meeste reisorganisaties doen en helaas laten de meeste mensen het hier bij zitten, ik spreek uit ervaring. Eigenlijk zou je dit niet moeten accepteren, maar vertel hoe kun je dit het beste aanpakken dan, want de meeste mensen weten dit niet eens.

Gesloten