LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Vacation Store

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

The Vacation Store

Ongelezen bericht door Gast »

Gisteren werd mijn moeder gebeld door een hele aardige mevrouw van The Vacation Store met de vraag of ze een paar vragen wilde beantwoorden over vakanties. Niets vermoedend gaf mijn moeder vriendelijk antwoord terug. Doordat ze antwoord had gegeven had ze een gratis een weekverblijf voor het hele gezin gewonnen in één van hun toplocaties in o.a. Spanje en de Canarische Eilanden. Het enige wat ze moest doen is is langskomen in Breda (Takkebijsters 67) om een presentatie van 90 minuten bij te wonen onder het genot van een kopje koffie of thee. Tien minuten na het gesprek kreeg ze netjes een bevestiging van de afspraak via de fax. Wij als nuchteren Brabanders geloven zo iets natuurlijk niet en willen eerst zekerheid. Na een beetje onderzoek kwam ik gelukkig uit op deze site waar het wel duidelijk werd dat het om time sharing gaat.

Wij gaan uiteraard niet in op de geweldige aanbieding in! Mensen wees aub op je houde voor zoiets!

RADAR BEDANKT!!!!!

Daphne

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Daphne »

Ik ben inmiddels ook gebeld met hetzelfde verhaal. Lekker negeren die mafkezen, ik word sowieso doodziek van al die ongewenste telefoontjes!

"Onze" Vacation Store was overigens op Schiphol maar na jouw berichtje hier op tros radar heb ik reiskosten kunnen besparen

resp001524121

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door resp001524121 »

Wij waren op tenerife en zijn ook door zulke mensen aangeklamp, er werd gezegt dat het ongeveer 90 minuten zou duren, we hebben er bijna 3 uur gezeten, eerst werd ons verteld ( onder genot van een koud drankje) dat dit niets met time-sharing te maken had maar met vakanties aanbieden via internet, na veel vragen te beantwoorden te hebben kwamen we der achter dat dit inderdaad ging om vakanties aan iemand aan te bieden via internetn te boeken, maar met de achterliggende gedachte een dure vakantie voor beduidend minder geld, de inleg was 150 euro in de maand 3 jaar lang (kun je een mooie vakantie voor houden) we hebben dit natuurlijk niet gedaan onder het mom dat we dit niet konden veroorloven er werd nog gezegt of we geen 100 euro per maand konden missen, ons antwoord was negatief, we zaten in een soort van overdekt terras waar nog ongeveer 30 mensen zaten, op het einde werd ons 2 t-shirts en een reis aangeboden in een 4 sterrren hotel (gratis) het enigste wat we moesten doen was thuis een klein formulier in te vullen en we kregen dan een bevestiging thuis gestuurd of dat hotel nog beschikbaar was, maar der was iets raars aan de hand op die site, er stonden nog reizen op van 2003 terwijl het toch juni 2004 was en alles was in het engels nu kan ik dat wel lezen maar toch zijn er veel mensen die dat niet kunnen, het papiertje ligt nu in de prullenmand en van dat bedrijf heb ik tot aan nu toe niets meer gehoord.

mvg Robert

hans50

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door hans50 »

Ook wij werden recent gebeld door een vriendelijke juffrouw die mijn vrouw vertelde op basis van gegevens van onze vakantie vorig jaar oktober naar Lanzarote te hebben gekozen om deze prijs aan ons te kunnen overhandigen.
Zij vertrouwde het in eerste instantie niet en vroeg of er niet ergens een addertje onder het gras zit. Reclame maken is mooi, maar zo maar diverse families reizen weggeven doet zelfs Sinterklaas niet...
De vriendelijke mevrouw vertelde ons onze email in de gaten te houden voor de bevestiging. Gisteravond belde zij (of haar collega) weer. Nogmaals hebben we gevraagd of er niet echt een adder ergens ligt. Zij verzekerde ons dat dat niet zo was. Het enige wat we zouden moeten tekenen was de voucher voor de vakantie. En of we ons vanavond op Triport 1 tegenover het Hilton hotel op Schiphol wilden melden. Het zou een jubileum van een Engels reisbureau zijn, ter gelegenheid waarvan zij deze cadeus uitdelen.
Al surfend op internet (omdat we het toch niet vertrouwden) kwamen we op jullie artikel van oktober 2002. Zij hebben dus misschien een adempauze ingelast en zijn het weer aan het proberen...
Uiteraard gaan we niet naar de bijeenkomst. Een kopje koffie met iets erbij kan ik ook zelf verzorgen.. liggende gelden hebben we niet en voor vakantie(s) lenen is al helemaal uit den boze voor ons.....

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Radar »

Als u Vacation store in de zoekfunctie typt ziet u dat hier al een thread over is. Daar kunt u meer informatie vinden en de discussie voortzetten.

met vriendelijke groet
Radar internetredactie

Gesloten