LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Jolmer1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2020 23:25

Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door Jolmer1 »

In april 2017 zouden mijn vrouw en dochter naar het buitenland vliegen. De vliegtickets waren gekocht via Gate1/Tix. Eén dag voor vertrek moesten wij de tickets annuleren, omdat mijn moeder op de Intensive Care belandde. Volgens Gate1/Tix zouden wij na aftrek van annuleringskosten een bedrag van €756 terugkrijgen. We zouden wat geduld moeten hebben volgens [Tekst verwijderd] van Gate1/Tix.nl. Natuurlijk hebben wij meermalen gevraagd waar het geld bleef. [Tekst verwijderd] zou de status van onze aanvraag ‘nauwlettend’ in de gaten houden. Inmiddels zijn we 3 jaar verder. Geduld is op. Kan Radar wat betekenen?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2020 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door mahadma »

Dit forum kan echt niets voor u doen, U kunt wel een email naar de redactie sturen, misschien dat dat enig effect heeft. Persoonlijk denk ik dat u te lang gewacht heeft en dat verjaring misschien wel om de hoek komt kijken ............

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Jolmer1 schreef:
21 mar 2020 23:47
In april 2017 zouden mijn vrouw en dochter naar het buitenland vliegen. De vliegtickets waren gekocht via Gate1/Tix. Eén dag voor vertrek moesten wij de tickets annuleren, omdat mijn moeder op de Intensive Care belandde. Volgens Gate1/Tix zouden wij na aftrek van annuleringskosten een bedrag van €756 terugkrijgen. We zouden wat geduld moeten hebben volgens mevrouw Lisa Dijckstra van Gate1/Tix.nl. Natuurlijk hebben wij meermalen gevraagd waar het geld bleef. Mevrouw Dijckstra zou de status van onze aanvraag ‘nauwlettend’ in de gaten houden. Inmiddels zijn we 3 jaar verder. Geduld is op. Kan Radar wat betekenen?
Had u dan een annuleringsverzekering bij Gate1/Tix? Want zover ik zie is het gewoon een aanbieder van reizen en bieden ze zelf geen verzekeringen aan. U krijgt uiteraard enkel geld terug wanneer u een annuleringsverzekering had.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Gate 1 gaat dat niet terugbetalen, tenzij je een annuleringsverzekering had afgesloten bij ze.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Arizonakid schreef:
22 mar 2020 20:28
Gate 1 gaat dat niet terugbetalen, tenzij je een annuleringsverzekering had afgesloten bij ze.
Bedankt voor het reageren voor het reageren, dit antwoord stond er toch al?

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Gate1/Tix heeft na 3 jaar geannuleerd ticket nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door Arizonakid »

sylvesterb schreef:
22 mar 2020 21:49
Arizonakid schreef:
22 mar 2020 20:28
Gate 1 gaat dat niet terugbetalen, tenzij je een annuleringsverzekering had afgesloten bij ze.
Bedankt voor het reageren voor het reageren, dit antwoord stond er toch al?
Bedankt voor het volkomen zinloze daar op wijzen.
Ik lees de vraag en geef een antwoord, sorry hoor als het niet naar uw zin is.
Maar nogmaals, supernuttige bijdrage, tof, bedankt!

Gesloten