Slechte service bij Slangenreizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Desty

Slechte service bij Slangenreizen

Ongelezen bericht door Desty » 31 jul 2019 13:52

Slechte service slangen reizen. Ik heb een busreis geboekt bij slangenreizen. Ik Heb Opstapplaats Amsterdam gekozen omdat ik in Amsterdam woon. Nu 1 week voor vertrek ontvang ik een mail dat ik dat mijn opstapplaats is gewijzigd. Ik moet opstappen in Utrecht. Ik heb gebeld met klantenservice. Helaas kon de opstapplaats niet gewijzigd worden want Amsterdam is vol. Datum kon ook niet wijzigen want dat kan alleen 2 weken voor vertrek. ReisKosten die ik maak, kan ik declareren na terugkomst.

Dat er pas 1 week voor vertrek pas te horen krijgt wat opstapplaats wordt. Zodat je niet meer kan wijzigen vind ik absurd

moederslink

Re: Slechte service bij Slangenreizen

Ongelezen bericht door moederslink » 31 jul 2019 14:13

Desty schreef:
31 jul 2019 13:52
Slechte service slangen reizen. Ik heb een busreis geboekt bij slangenreizen. Ik Heb Opstapplaats Amsterdam gekozen omdat ik in Amsterdam woon. Nu 1 week voor vertrek ontvang ik een mail dat ik dat mijn opstapplaats is gewijzigd. Ik moet opstappen in Utrecht. Ik heb gebeld met klantenservice. Helaas kon de opstapplaats niet gewijzigd worden want Amsterdam is vol. Datum kon ook niet wijzigen want dat kan alleen 2 weken voor vertrek. ReisKosten die ik maak, kan ik declareren na terugkomst.

Dat er pas 1 week voor vertrek pas te horen krijgt wat opstapplaats wordt. Zodat je niet meer kan wijzigen vind ik absurd
Waarom vindt u dit nu weer slechte service???
U krijgt keurig 1 week van te voren een wijziging in de opstapplaats en u mag de reiskosten van A.dam naar Utrecht declaren .
A.dam is vol , klaar .
Er zullen er ongetwijfeld meerderen zijn die nu in Utrecht moeten opstappen.
Geniet van uw vakantie en accepteer dit kleine ongemak .

Kees2850

Ongelezen bericht door Kees2850 » 31 jul 2019 14:19

@desty hoe lang geleden hebt u de reis geboekt? Was toen Amsterdam nog niet vol?

En 1 week vantevoren een wijziging doorkrijgen met ook nog reiskosten vergoed klinkt mij als heel normaal en billijk in de oren en zeker niet absurd.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 31 jul 2019 14:22

Onze vlucht werd gewijzigd van in de middag naar de zeer vroege ochtend, daardoor 80 euro taxikosten. Wij konden niets declareren maar waren blij dat we op vakantie gingen.

Amsterdam naar Utrecht is half uurtje met de trein, je hoeft niet op te stappen in Köln ofzo !
Tip: organiseer voortaan zelf je reis, dan ben je niet afhankelijk van andere.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 31 jul 2019 14:36

Waarschijnlijk heeft men 2 halve bussen bij elkaar gezet omdat dit goedkoper is en ook nog eens milieuvriendelijker. Na al dat gezever over het klimaat van de laatste jaren zou men hier gewoon een applaus voor moeten krijgen van iedereen die zich daar druk om maakte.

Har45

Ongelezen bericht door Har45 » 31 jul 2019 14:41

Desty schreef:
31 jul 2019 13:52

De organisatie doet precies wat er in de algemene voorwaarden staat .

Opstapplaatsen- en tijden
Bij elke reis wordt een apart opstapschema aangemaakt, hierbij kan gebruik gemaakt worden van een wisselpunt.
Bij groepen vanaf 10 personen kunt u in overleg een extra opstapplaats creëren, let op: dit is afhankelijk van de rij- en rusttijdenwet en de beschikbaarheid. U kunt dit aangeven op het boekingsformulier.
Opstapplaatsen- en tijden zijn onder voorbehoud en kunnen wijzigen/vervallen indien er geen beschikbaarheid is. U wordt dan doorverwezen naar de dichtstbijzijnde beschikbare opstapplaats. In de week voor vertrek ontvangt u een e-mail met hierin de definitieve opstapplaats en –tijd, door op de vermelde link te klikken geeft u aan dat u hiervan op de hoogte bent. Het is de verantwoordelijkheid van de reiziger zelf om hiervan op de hoogte te zijn.
Bij een wijziging van opstapplaats, vanuit de reisorganisatie, kunt u bij meerdaagse reizen aanspraak maken op een kilometervergoeding á €0,19 per kilometer met een maximum van €15,- per boeking. Deze kunt u aanvragen na afloop van de reis.
Bij het eigen vervoer naar de opstapplaats, geldt dat de planning en eventuele parkeerkosten altijd voor eigen rekening en risico zijn.

Bron: https://www.slangenreizen.nl/voorwaarden/

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 31 jul 2019 14:45

Ik mis de woorden 'oplichting' en 'wanprestatie'. Dat scheelt alweer.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 31 jul 2019 14:51

Wel eerlijk gecommuniceerd. Kan menig reisbureau zich een voorbeeld aan nemen. Pluspunten verdient.

Charlotte68

Ongelezen bericht door Charlotte68 » 31 jul 2019 14:53

Vreselijk, het zal je maar over komen. :mrgreen:

MauHe

Ongelezen bericht door MauHe » 02 aug 2019 12:30

Hoezo "Amsterdam is vol"? Het maakt toch in principe niets uit hoeveel mensen op een opstapplaats instappen? Een bus kan vol zijn, een opstapplaats niet. Het zou wel kunnen dat u de enige bent die daar opstapt en dat ze niet willen omrijden. Vreemde reden om van opstapplaats te wisselen.

Plaats reactie