Tui fly

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
RRach
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 feb 2013 14:53

Tui fly

Ongelezen bericht door RRach »

Tui heeft om onduidelijke reden onze gereserveerde vluchten geannuleerd. Sara van de klantenservice in België wou niet meedenken over omboeken of anderszins. Dat is al ernstig,
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Tui fly

Ongelezen bericht door juliomariner »

De afdeling van de hoge toren blazen zit op de 3e verdieping, uit de lift en dan Links.

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Tui fly

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Bij een losse vliegticket https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-ac ... rd-mag-dat

U kunt bij de luchtvaartmaatschappij een claim indienen vanwege de vertraging. Eventueel kan een claim organisatie u helpen.

Bij een pakketreis moet u contact opnemen met de reisbureau waar u de reis geboekt hebt.

Neem eventueel contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl voor verdere hulp of advies.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Tui fly

Ongelezen bericht door Dirkie »

RRach schreef:
13 nov 2022 18:32
Tui heeft om onduidelijke reden onze gereserveerde vluchten geannuleerd.
De reden maakt achteraf ook niet veel uit, feit is dat ze gannuleerd zijn en dat U dus nu niet weg kunt (althans dat neem ik aan want dat schrijft U verder niet
Sara van de klantenservice in België wou niet meedenken over omboeken of anderszins. Dat is al ernstig,
Waarom de klantenservice in België bellen (tenzij U daar geboekt heeft maar dan zou ik deze melding plaatsen op een Belgisch forum)
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…
Gezien het aantal klachten over TUI de laatste tijd vind ik dat persoonlijk best wel snel omdat U niet de enige bent :mrgreen:

16again
Berichten: 16081
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Tui fly

Ongelezen bericht door 16again »

Dirkie schreef:
14 nov 2022 13:56
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…
Gezien het aantal klachten over TUI de laatste tijd vind ik dat persoonlijk best wel snel omdat U niet de enige bent :mrgreen:
Daar denkt consuwijzer anders over. In eerdere link wordt max termijn van 7 dagen genoemd

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Tui fly

Ongelezen bericht door Dirkie »

16again schreef:
14 nov 2022 14:10
Dirkie schreef:
14 nov 2022 13:56
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…
Gezien het aantal klachten over TUI de laatste tijd vind ik dat persoonlijk best wel snel omdat U niet de enige bent :mrgreen:
Daar denkt consuwijzer anders over. In eerdere link wordt max termijn van 7 dagen genoemd
Vandaar dat ik 'persoonlijk' schreef. Ik heb dit zelf recentelijk ook meegemaakt maar dan met de KLM. Die betaalden netjes binnen 5 dagen alles terug.

R Nineb 1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2023 13:20

Re: Tui fly

Ongelezen bericht door R Nineb 1976 »

Slechte maatschappij ze hebben ons vliegtickets gewijzigd twee keer naar andere datum en daarna naar andere bestemmingen door dat moest ik mijn vlucht annuleren. Je komt heel moeilijk met contact met ze bijna drie uurtje aan de lijn pas word je geholpen.

Plaats reactie