LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie Prijsvrij

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
banastra
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2013 21:42

Vakantie Prijsvrij

Ongelezen bericht door banastra »

Ik had een vakantie geboekt voor 15 juni naar Grancanaria wegens de corona een voucher gekregen nu heb ik een nieuwe boeking gedaan naar Eugenia victoria op 30 sept 2020 nu kreeg ik van andere reisbureaus te horen dat Eugenia victoria is gesloten wegens verbouwing na herhaalde malen gemaild bellen enz geeft prijsvrij geen antwoord wat kan ik hier tegen doen en ik wil niet naar een ander hotel van ze vast bedankt voor jullie antwoord

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Vakantie Prijsvrij

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Als je belt hoe lang wacht je dan? Wanneer heb je gemaild? Alle reisorganisaties hebben het extreem druk door Corona. Onlangs was in een consumenten programma dat ze normaal 500 mails per dag kregen en nu 5000. Mensen denken, helaas verkeerd, dat meermaals mailen zorgt voor een sneller antwoord. Echter gaat mail op basis van het First in, Fist out princiepe, elke dubbele mail kost dus meer werk.

Gesloten