VakantieDiscounter: omboeken lukt niet, geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
hassantajeddin
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2021 13:22

VakantieDiscounter: omboeken lukt niet, geld niet terug

Ongelezen bericht door hassantajeddin »

ik ben na 6 weken kon niet mijn reis om boeken naar endere datum. het reden slechte bereikbaarheid van klantenservice en smoesjes
. het gaat om De vakantieDicounter. ik heb vanaf 29-08-2021 met hun bezig geweest. meer dan 10 keer gebeld zonder dat ik hun kon bereiken en meer dan 20 mail . helaas mijn boeking niet veranderd en ik krijg mijn geld ook niet terug. ik kan veel beter uitleggen als de kans krijg. zij zijn in mijn ogen mogen niet in Nedreland zo mensen behandelen. jullie kunnen naar berichten van andere reizigers kijken. alleen 1 ster.
ik wil graag dat hun echt stoppen om mensen meer oplichten.want ik heb heel veel pijn en verdriet. ik schaam me tegen mijn vrouwe en dochter.
ik hoor heel graag van jullie.
met vriendelijke groeten,

H.Tajeddin

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: VakantieDiscounter: omboeken lukt niet, geld niet terug

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het niet bereikbaar zijn is niet goed.

Normaal is een boeking definitief. Het veranderen is een service.

Nu is de vraag of de omboeken van je reis rechtsgeldig is. Eventueel kan je naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... es/reizen/ voor een bindend uitspraak. Al heb ik te weinig informatie over of dit verstandig is.

Neem eerst contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: VakantieDiscounter: omboeken lukt niet, geld niet terug

Ongelezen bericht door Methusalah »

Op een of ander manier krijg ik twijfels bij het horen van 10x gebeld en 20 keer gemaild. Nu wil ik niet lullig doen en veroordelend zijn maar je Nederlands is niet al te best. Het kan misschien een kwestie zijn van dat ze niet begrijpen wat je bedoelt in je email (+emotie wat het vaak nog lastiger maakt).

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: VakantieDiscounter: omboeken lukt niet, geld niet terug

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

als wij hier na enige moeite de strekking van de mail kunnen begrijpen kan zo een organisatie dat ook....

bupaul
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 jul 2010 11:32

Re: VakantieDiscounter: omboeken lukt niet, geld niet terug

Ongelezen bericht door bupaul »

“door Methusalah » 18 okt 2021 17:07

Op een of ander manier krijg ik twijfels bij het horen van 10x gebeld en 20 keer gemaild. Nu wil ik niet lullig doen en veroordelend zijn maar je Nederlands is niet al te best. Het kan misschien een kwestie zijn van dat ze niet begrijpen wat je bedoelt in je email (+emotie wat het vaak nog lastiger maakt).”

Helaas doet u nu juist wat u niet wil doen.


Momenteel is de Vakantiediscounter niet bereikbaar.
Ook ik heb hier namelijk ervaring mee.
Een vraag gesteld in mei en pas 2 oktober een standaard antwoord.
Meerdere telefoontjes, Facebook, Twitter, mail. Nergens reageren ze op.

Bij telefonisch contact hang je rustig een uur in de wacht en krijg je niemand te spreken. Een bandje geeft aan dat het erg druk is en ze wel 300 telefoontjes per dag krijgen. Alleen wanneer je binnen vijf dagen vertrekt krijg je antwoord.
Aldus het bandje.
Zelf heb ik dat aan de hand gehad voor een vraag over het hotel. 1 dag voor vertrek kreeg ik eindelijk een reactie via mail die luidde dat ze niets kunnen doen omdat het te kort voor vertrek is.
Over de vraag zelf kwam geen antwoord.
Ik ben 3 oktober vertrokken voor een week vakantie en dus al weer terug. Mijn vraag stelde ik bij het hotel en het antwoord kwam direct.
Ik boek al jaren via hun en altijd binnen een paar dagen een reactie.
Ik denk dat door Corona ze veel medewerkers hebben laten gaan en die zijn helaas
niet terug.

Gesloten