LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Ekelschotd
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2005 10:18

Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Ekelschotd »

Gisteren ben ik benaderd door Vakantiekaart.nl. Een kaart die je 5% korting geeft als je een vakantie boekt via hun.
Kreeg de kaart aangeboden voor 15 euro die normaal 25 euro kost en is geldig tot 1 september.

Nu vroeg ik me af of meerdere mensen ook benaderd zijn voor deze kaart of hier reeds gebruik van gemaakt hebben. Ik vond het bijzonder om te horen namelijk.

voor meer informatie kijk even op hun website
http://www.vakantiekaart.nl/

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

Diverse reisburo's zijn bereid om u een leuke korting te geven als u een aardige boeking maakt, zonder dat u (tegen betaling) lid hoeft te worden van de een of ander club! Gewoon even vragen bij uw reisburo!

madelonV

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door madelonV »

ik heb laatst zo'n kaartje aangeschaft. Na twee weken heb ik een reis geboekt via hun.

Helemaal top. Reis was voor 4 personen en heb meteen 250 euro bespaart. Ik heb de kaart er al voor tien jaar uit!

Groetjes, madelon

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

Er zit hier een addertje onder het gras, waarom zou iemand u een plezier willen doen (korting geven). Hier gaat vandaag of morgen iets mee fout, ben benieuwd.

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

zag m niet bij de anvr-lijst staan, vakantiekaart, misschien onder een andere naam?
Sgr: ook niet, ook onder een andere naam?

sadhna

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door sadhna »

Ik ben door vakantiekaart gebeld als "speciaal geselecteerde". De kaart kost mij 4,95 tot 1 sept. en mij is verteld dat ik 50% korting krijg en dat deze korting ook geldt, voor alleen een hotelboeking. Volgens de site kloppen beide gegevens niet.Ik hoop dat ik er nog af kan. Eens, maar nooit weer.

Sadhna

karin Druten

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door karin Druten »

Ik heb toch maar ff 136 euro bespaart omdat ik lid ben van VAkantiekaart. Dat is toch wel de moeite waard niet dan!?!?

Karin

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

Nu fijn Karin. Een hele fijne en zonnige vakantie dan!

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 Mrt 2005 01:18 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Diverse reisburo's zijn bereid om u een leuke korting te geven als u een aardige boeking maakt, zonder dat u (tegen betaling) lid hoeft te worden van de een of ander club! Gewoon even vragen bij uw reisburo!
1. Kom op met die namen, plaats en telf. van die reisbureau's. Wil ik ook wel.
2. Wat is een aardige boeking? (Ik vind bijv. bijna 500 euro p.p., 8 dagen appartement al een aardig bedrag)
Ik wacht met spanning af.

kbb

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door kbb »

ik werk zelf bij een reisburo en als wij op alle "aardige boekingen" een "leuke" korting gaan geven kan ik binnen een maand een andere baan gaan zoeken. Dit geldt zeker voor de zelfstandige reisburo's. Lijkt me niet echt een goed plan. De marges zijn erg laag!

els

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door els »

Ook ik ben benaderd voor vakantiekaart, voor 4,95 en dan kreeg je 5% korting op iedere vakantie die je via hun boekt.
Ik had het in de 1e instantie gedaan, maar het toch weer binnen 7 dagen afgezegd en dit was geen probleem.

elvie

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door elvie »

Ik ben ook gebeld door vakantiekaart.
Ik krijg deze kaart gratis (welliswaar verzendkosten 2.95 betalen) tot 1 september 2005 daarna gaat het me eenmalig 49.95 kosten.
5% korting.

Wat me erg opvalt in alle berichten is dat het bij ieder verschillend kost
klopt dit dan wel..........ik denk dat ik het maar gaat afzeggen want volgens mij worden we in de maling genomen.

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

Een reactie op een berichtje. Vakantiekaart is geen reiisorganisatie zoals Arke Holland international enz. . Je kunt bij hun boeken bij Arke H.I. en nog zo'n 100 andere reisorganisaties.

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

ik ken wel in belgie een antal reisbereau die u 5% korting geven op de reservatieprijs bij de touropperator ook zijn er een aantal die gratis luchthaven vervoer geven wat op het randje van de wet met koppelverkoop is. dit doen ze om meer klanten te lokken en u moet er geen kaart kopen dossier koste betalen enz.. Het rare is dat de andere reisbureau geen korting geven en nog eens dossierkosten bijtellen en dan nog klagen dat ze niet genoeg verdienen :idea:

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben zojuist ook benaderd. Ik was ook speciaal geselecteerde...
voor 2,95 (proefabbo tot september) daarna 42 euro per jaar.
Ben er niet op ingegaan.

Wendy vn

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Wendy vn »

Ik ben ook net benadert, ze vonden het maar raar dat ik het afsloeg, maar het voelde niet aan alsof het klopte. Bleef ook erg doordrammen en vroeg bijna gelijk mijn bankrekeningnummer om het er automatisch af te halen. Zei dat ik geselecteerd was en dus alleen de verzendkosten a 2,95 euro hoefde te betalen en wat een goede investering dit zou zijn. Heb het dus maar afgewezen.

ELS

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door ELS »

HET IS DUIDELIJK DAT ZE WAARSCHIJNLIJK BIJ IEDER TELEFOONTJE EEN ANDERE PRIJS HANDHAVEN.
WIJ WERDEN BENADERD VOOR 4,95 EN ANDERE WEER VOOR 2,95 EN DE VOLGENDE KRIJGT HEM GRATIS ZOGENAAMD WANT VERZENDKOSTEN VAN 2,95 ZIJN OOK WEL ERG OVERTROKKEN. :?:

pebbie

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door pebbie »

had me per ongeluk aangemeld via i-net en kreeg ook een kaartnummer e.d. tot ik jullie topic las. gelijk gannulleerd en kreeg binnen 1 uur de mail bevestiging dat mijn kaart tot april 2006 loopt. op mijn vraag of ik nog moest betalen was het schriftelijke antwoord nee.
dus gewoon een mail sturen, wachten op het antwoord waarin staat dat je hebt opgezegd, niets hoeft te betalen en uitprinten die zooi (stel dat je pc crasht). voor zover ik het nu zie is er dus niks aan de hand.

Gast

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik ben zojuist benaderd door Vakantiekaart met de mededeling dat ik "speciaal geselecteerd" ben om gratis een vakantiekaart te krijgen voor slechts 2,95 euro aan verzendkosten.

Aangezien ik zelf in de reisbranche werkzaam ben, had ik al van deze partij gehoord en was stomverbaasd dat ik een telefoontje van ze kreeg. Uiteraard was ik heel benieuwd hoe zij aan mijn telefoonnummer waren gekomen, temeer ze mij op mijn mobiel belden (en wisten hoe ik heette)
Daar konden ze mij geen duidelijk antwoord op geven, behalve dat ik waarschijnlijk op internet wel eens een enquete heb ingevuld of een reis geboekt. Ik weet haast 100% zeker dat ik nooit mijn mobiele telefoonnummer in een enquete heb opgegeven, en ik ken slechts 1 partij bij wie ik ooit via internet een vakantie geboekt heb.

Toen ik vroeg welke partijen het dan waren, kon ze mij daar geen duidelijk antwoord op geven, behalve dat ze met een aantal bekende reisorganisaties begon te strooien. Nu wil het feit dat ze ook mijn werkgever opnoemde, en ik weet gewoon 1000% zeker dat wij die gegevens nooit zouden geven en ben dus wel heel erg nieuwsgierig geworden hoe ze dan aan mijn naam en telefoonnummer zijn gekomen.
Ga daar morgen maar eens proberen om achter te komen, want natuurlijk krijg ik daar nu niemand meer te pakken

dick4ever

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door dick4ever »

Ook zojuist benaderd voor € 2.95 (verzendkosten) vond het niet pluis en ben er niet op ingegaan :(

Gesloten