Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Joep.sr

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr » 19 jul 2019 20:28

Ieder die belangstelling heeft getoond voor deze kwestie, mijn excuses voor het feit dat ik lang niet van mij heb laten horen, op de één of andere manier lukte het niet (emotioneel) om in te loggen op dit forum. Nu doordat mijn belangstelling werd getrokken door een geheel andere kwestie (iets met Marktplaats) ben ik er toe gekomen om weer in te loggen, graag wil ik verslag doen van hoe ons verhaal verder gaat tot nu toe.
Ik had nog verteld dat we bezoek kregen van de politie en dat we voor verhoor naar het politiebureau moesten komen, ik heb nog gemeld dat ik het verhoor als therapeutisch heb ervaren en ik heb de wens/hoop uitgesproken (ook bij de politie) dat er een strafzaak van zou komen, wat er daarna gebeurde is even vreemd als onverwacht nl.; Plotseling stopte de hele heisa, van de deurwaarder kreeg ik op 7 mei een brief waarin deze meedeelde dat de incasso was beëindigd, de beslagen (A.O.W. en ING) werden opgeheven, zelfs de bank heeft de gebruikelijke administratiekosten niet berekend, dit alles zonder opgaaf van redenen. Wat mij betreft was en is de kous hiermee nog niet af, ik ben gaan zoeken naar mensen die op de één of andere manier nadere informatie hebben over of die ervaring hebben met deze personen. Die heb ik gevonden! in België! , wat blijkt; Didier de B. is gepensioneerd maar heeft vroeger gewerkt voor een deurwaarderskantoor uit Waregem, hierdoor heeft hij een uitgebreid netwerk van juristen en rechtbankmedewerkers die hem adviseren, steunen en beschermen. Dit verklaart het buitensporig juridisch geweld, de subjectieve houding van de rechters en de passiviteit van onze verdediging, mijn vergelijking met een voetbalwedstrijd België-Nederland met alleen Belgisch publiek en alleen Belgische scheidsrechters lijkt juister dan ik zelf kon vermoeden.
Didier de B. wordt gevreesd in West-Vlaanderen, men durft niet openlijk over hem te spreken, ik heb documenten mogen inzien die voor Didier de B. uiterst belastend zijn (in onze kwestie), maar omdat men bang is voor juridische gevolgen heb ik ze niet mogen kopiëren of houden.
Intussen gaan Didier de B. en zijn sleutelbewaarder Crhistoph M. onverdroten door met hun wanpraktijken in het resort in Costa del Silencio, ook andere Belgische verhuurders daar zij bang voor hem. Intussen heb ik geprobeerd een nieuw proces te beginnen maar ik stuit voortdurend op een onwelwillende houding van de Belgische advocatuur, ik snap nu wel waarom!
Het is toch eigenlijk beangstigend dat een groepje Belgen zonder bewijs met alleen (bewijsbare) leugens zo hun gang kunnen gaan tot ver in Nederland zonder dat iemand er wat tegen kan of wil doen. Wie is er hier nou eigenlijk de baas?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 19 jul 2019 21:02

Daar zakt me de broek toch wel even van af, Joep.

Maar geloof me, ooit komen alle dingen aan het licht. Althans, op hoofdzaken. En misschien in sommige gevallen ook met naam en toenaam, wie zal het zeggen?

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid » 19 jul 2019 22:24

Goh, wat een onverwachte afloop.....

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb » 20 jul 2019 12:53

Joep.sr schreef:
19 jul 2019 20:28
Plotseling stopte de hele heisa, van de deurwaarder kreeg ik op 7 mei een brief waarin deze meedeelde dat de incasso was beëindigd, de beslagen (A.O.W. en ING) werden opgeheven, zelfs de bank heeft de gebruikelijke administratiekosten niet berekend, dit alles zonder opgaaf van redenen. Wat mij betreft was en is de kous hiermee nog niet af.
Allerlei complot theorieën mijn advies is laat het rusten. En wees blij dat het met een sisser is afgelopen.

PietertjeTwee

Ongelezen bericht door PietertjeTwee » 20 jul 2019 12:58

Dit verhaal rammelt echt aan alle kanten.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 20 jul 2019 13:36

Tjonge tjonge, buitensporig juridisch geweld en subjectieve rechters en nog veel meer
En dan ineens stopt de hele heisa , niks schuld van bijna € 20.000 meer ....geen beslag meer niks meer .....ik vind dat vreemd ...

En dan nu toch weer een nieuw proces gaan beginnen om het hele zooitje corrupte lieden daar alsnog aan te pakken?
Waar u zin in heeft :roll:
Of gaat u nu procederen om schadevergoeding te eisen voor al het onterechte leed u aangedaan ?

Waarom laat u deze heisa nu niet verder achter u ?
Me dunkt, het is mooi geweest!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 20 jul 2019 16:06

Soms is het inderdaad beter om dingen te laten rusten. Of het in dit geval ook zo is? Het hangt er van af wat je wil bereiken, en hoe realistisch de kans is dat je je doel zult bereiken, en ten koste van wat dat moet gaan.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 20 jul 2019 17:10

Het was en is een vreemd topic, ik weet niet echt meer wat ik er van moet geloven.
Komt allemaal net iets te vreemd over...........

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 20 jul 2019 17:11

Joep.sr schreef:
19 jul 2019 20:28
Ieder die belangstelling heeft getoond voor deze kwestie, mijn excuses voor het feit dat ik lang niet van mij heb laten horen, op de één of andere manier lukte het niet (emotioneel) om in te loggen op dit forum. Nu doordat mijn belangstelling werd getrokken door een geheel andere kwestie (iets met Marktplaats) ben ik er toe gekomen om weer in te loggen, graag wil ik verslag doen van hoe ons verhaal verder gaat tot nu toe.
Ik had nog verteld dat we bezoek kregen van de politie en dat we voor verhoor naar het politiebureau moesten komen, ik heb nog gemeld dat ik het verhoor als therapeutisch heb ervaren en ik heb de wens/hoop uitgesproken (ook bij de politie) dat er een strafzaak van zou komen, wat er daarna gebeurde is even vreemd als onverwacht nl.; Plotseling stopte de hele heisa, van de deurwaarder kreeg ik op 7 mei een brief waarin deze meedeelde dat de incasso was beëindigd, de beslagen (A.O.W. en ING) werden opgeheven, zelfs de bank heeft de gebruikelijke administratiekosten niet berekend, dit alles zonder opgaaf van redenen. Wat mij betreft was en is de kous hiermee nog niet af, ik ben gaan zoeken naar mensen die op de één of andere manier nadere informatie hebben over of die ervaring hebben met deze personen. Die heb ik gevonden! in België! , wat blijkt; Didier de B. is gepensioneerd maar heeft vroeger gewerkt voor een deurwaarderskantoor uit Waregem, hierdoor heeft hij een uitgebreid netwerk van juristen en rechtbankmedewerkers die hem adviseren, steunen en beschermen. Dit verklaart het buitensporig juridisch geweld, de subjectieve houding van de rechters en de passiviteit van onze verdediging, mijn vergelijking met een voetbalwedstrijd België-Nederland met alleen Belgisch publiek en alleen Belgische scheidsrechters lijkt juister dan ik zelf kon vermoeden.
Didier de B. wordt gevreesd in West-Vlaanderen, men durft niet openlijk over hem te spreken, ik heb documenten mogen inzien die voor Didier de B. uiterst belastend zijn (in onze kwestie), maar omdat men bang is voor juridische gevolgen heb ik ze niet mogen kopiëren of houden.
Intussen gaan Didier de B. en zijn sleutelbewaarder Christoph M. onverdroten door met hun wanpraktijken in het resort in Costa del Silencio, ook andere Belgische verhuurders daar zij bang voor hem. Intussen heb ik geprobeerd een nieuw proces te beginnen maar ik stuit voortdurend op een onwelwillende houding van de Belgische advocatuur, ik snap nu wel waarom!
Het is toch eigenlijk beangstigend dat een groepje Belgen zonder bewijs met alleen (bewijsbare) leugens zo hun gang kunnen gaan tot ver in Nederland zonder dat iemand er wat tegen kan of wil doen. Wie is er hier nou eigenlijk de baas?
En daarom de tekst toch even voor het nageslacht bewaard......

Markjerutte

Ongelezen bericht door Markjerutte » 20 jul 2019 18:35

Wie is nou eigenlijk de verhuurder/eigenaar en zijn advocaat, alsmede het adres van het te verhuren onroerend goed ?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 20 jul 2019 18:58

BL2 schreef:
20 jul 2019 17:10
Het was en is een vreemd topic, ik weet niet echt meer wat ik er van moet geloven.
Komt allemaal net iets te vreemd over...........
Ik denk er het mijne van, maar dat heeft ook wel een reden.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 20 jul 2019 20:08

Markjerutte schreef:
20 jul 2019 18:35
Wie is nou eigenlijk de verhuurder/eigenaar en zijn advocaat, alsmede het adres van het te verhuren onroerend goed ?
Even de naam van het verblijf en de plaats intypen, zie eerste post, en in de revieuws is dit zo gevonden. Opvallend wel dat juist topicstarter als enige een zeer slechte revieuw plaatst......

snuffel1

Ongelezen bericht door snuffel1 » 21 jul 2019 10:16

Ik heb alle pagina's doorgelezen en viel van de ene verbazing in de andere. Ergens op welke pagina weet ik zo niet meer maar daar stond geschreven 'laat de sleutels maar achter dan komt het met de borg wel goed' Joep en Ina nemen de sleutels echter mee naar Nederland en dat maakt dat het appartement niet gecontroleerd kan worden en ook niet in de verhuur kan gaan en lijkt me een reden om de borg van 100 euro niet terug te betalen. Daarbij lees ik dat Joep aan het terugsturen van de sleutels behalve de borg ook nog een soort van schadevergoeding wenst voor een verpeste vertrekdag terwijl nog niet eens zeker is dat Joep en Ina het appartement schoon en in goede staat hebben verlaten. Het begint ook in dit geval met iets kleins waar men natuurlijk wel boos over kan worden en middels een slechte recensie aan anderen mag ventileren maar daar houdt het ook mee op. Joep is veel verder gegaan, hij is naar België afgereisd om die 100 euro te gaan halen en wat zich daar afgespeeld heeft blijft onduidelijk wel heeft Joep een brief met een sommatie op de deur geplakt die blijkbaar voor iedereen zichtbaar was en daarmee de bewoner in diskrediet heeft gebracht. In zekere zin is dat al laster maar reden om daar een rechtszaak voor te starten ook weer niet. Onverrichte zake reist Joep terug naar Nederland en begint zijn hetze tegen de verhuurder met gebruik van verschillende telefoonnummers en e-mail adressen om vooral maar contact te kunnen leggen dat noemen we ook in België stalking waarbij de inhoud van die berichten als bedreigend ervaren kunnen worden. De verhuurder is het helemaal zat en doet aangifte Joep en Ina krijgen ambtelijke stukken thuis maar zij nemen de kwestie niet serieus en verschijnen niet dus wordt de eiser in het gelijk gesteld. Het verloop kennen we allemaal maar was helemaal niet nodig geweest als Joep en Ina op een normale manier hadden gecommuniceerd en niet direct harde eisen hadden gesteld. Voor Joep is het een principekwestie en houdt niet op totdat de verhuurder alsnog die borg terug gaat betalen en afstevent op een nieuwe aangifte van laster en smaad.
Resumerend Joep gaat met goede moed de strijd aan omdat hij denkt deze zaak gewonnen te hebben maar als een vonnis van kracht is geworden dan is die ook definitief. Dat nu de beslagen zijn opgeheven wil nog niet zeggen dat de schuld niet meer bestaat en er op een later tijdstip alsnog beslagen gaan volgen.
In het laatste bericht van Joep lees ik dat hij door blijft gaan en dat gaat hem en Ina nog een druk leven geven en ik hoop voor Joep en Ina dat ze heel oud mogen worden maar een vakantie in België zou ik ze niet aanraden.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 21 jul 2019 14:55

En dan te bedenken dat deze ' grap ' al sinds april 2015 loopt...
Ik zet hier zeer veel :?: :?: :?: bij .
Beiden zijn veroordeeld , een schuld van bijna € 20.000 door laster , smaad en corrupte hoge heren en van alles en nog wat en nu ineens stopt alles en is de schuld foetsie.
Maar meneer Joep gaat nog verder door.. :roll:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 27 jul 2019 12:57

Off-topic bijdragen verwijderd door Moderator

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 27 jul 2019 16:44

Heeft de Moderator ook een zonnesteek opgelopen, ik denk dat 90% van alles hier offtopic is.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 27 jul 2019 16:47

En de bijdragen van de topicstarter dan ook maar off topic verklaard.
Dit en komkommer dus ook!

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 27 jul 2019 17:04

Komkommertijd schreef:
27 jul 2019 16:44
Heeft de Moderator ook een zonnesteek opgelopen, ik denk dat 90% van alles hier offtopic is.
Dat komt omdat jij hier zo ongelofelijk veel hoogst vreemde berichten post, stofkomkommer.
Eigenlijk zou de moderatie daar wat aan moeten doen.

Joep.sr

Ongelezen bericht door Joep.sr » 03 aug 2019 09:52

Samengevat komt het hier op neer: Vrouw wordt veroordeeld/ vervolgd voor uitlatingen (bewijsbaar waar) die haar man heeft gedaan, zelf nam ze niet deel aan de discussie sterker nog voor het overgrote deel had ze er geen weet van, ze houdt zich afzijdig. Als ze probeert steun te vinden om zich tegen deze veroordeling/vervolging te verdedigen en hiervoor een aanvraag doet bij de rechtbank wordt deze aanvraag op grond van haar nationaliteit afgewezen! Als zoiets als dit gebeurd was is een land ver van hier dan zou dit een schending van de mensenrechten en discriminatie genoemd worden, waarschijnlijk zou één of andere mensenrechtenorganisatie haar te hulp zijn geschoten en er voor gepleit hebben deze vrouw naar ons land te halen en haar politiek asiel te verlenen, nu klopt ze tevergeefs aan bij wie ze bedenken kan en niemand kan iets voor haar doen, alleen als ze €160.-- per uur kan betalen.

Joep.sr

Ongelezen bericht door Joep.sr » 03 aug 2019 09:59

moederslink schreef:
21 jul 2019 14:55
En dan te bedenken dat deze ' grap ' al sinds april 2015 loopt...
Ik zet hier zeer veel :?: :?: :?: bij .
Beiden zijn veroordeeld , een schuld van bijna € 20.000 door laster , smaad en corrupte hoge heren en van alles en nog wat en nu ineens stopt alles en is de schuld foetsie.
Maar meneer Joep gaat nog verder door.. :roll:
Wat U zegt: "de schuld" is foetsie echter de schade emotioneel en financieel (+/- € 7500.00) blijft. Het plotseling stoppen van de kwestie is mogelijk te danken aan de publiciteit die ik heb gezocht, wellicht zijn sommige witte boorden hiervan nerveus geworden.

Plaats reactie