LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door moederslink »

En dan te bedenken dat deze ' grap ' al sinds april 2015 loopt...
Ik zet hier zeer veel :?: :?: :?: bij .
Beiden zijn veroordeeld , een schuld van bijna € 20.000 door laster , smaad en corrupte hoge heren en van alles en nog wat en nu ineens stopt alles en is de schuld foetsie.
Maar meneer Joep gaat nog verder door.. :roll:

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic bijdragen verwijderd door Moderator

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Heeft de Moderator ook een zonnesteek opgelopen, ik denk dat 90% van alles hier offtopic is.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En de bijdragen van de topicstarter dan ook maar off topic verklaard.
Dit en komkommer dus ook!

BL2
Berichten: 4790
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door BL2 »

Komkommertijd schreef:
27 jul 2019 16:44
Heeft de Moderator ook een zonnesteek opgelopen, ik denk dat 90% van alles hier offtopic is.
Dat komt omdat jij hier zo ongelofelijk veel hoogst vreemde berichten post, stofkomkommer.
Eigenlijk zou de moderatie daar wat aan moeten doen.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Samengevat komt het hier op neer: Vrouw wordt veroordeeld/ vervolgd voor uitlatingen (bewijsbaar waar) die haar man heeft gedaan, zelf nam ze niet deel aan de discussie sterker nog voor het overgrote deel had ze er geen weet van, ze houdt zich afzijdig. Als ze probeert steun te vinden om zich tegen deze veroordeling/vervolging te verdedigen en hiervoor een aanvraag doet bij de rechtbank wordt deze aanvraag op grond van haar nationaliteit afgewezen! Als zoiets als dit gebeurd was is een land ver van hier dan zou dit een schending van de mensenrechten en discriminatie genoemd worden, waarschijnlijk zou één of andere mensenrechtenorganisatie haar te hulp zijn geschoten en er voor gepleit hebben deze vrouw naar ons land te halen en haar politiek asiel te verlenen, nu klopt ze tevergeefs aan bij wie ze bedenken kan en niemand kan iets voor haar doen, alleen als ze €160.-- per uur kan betalen.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

moederslink schreef:
21 jul 2019 14:55
En dan te bedenken dat deze ' grap ' al sinds april 2015 loopt...
Ik zet hier zeer veel :?: :?: :?: bij .
Beiden zijn veroordeeld , een schuld van bijna € 20.000 door laster , smaad en corrupte hoge heren en van alles en nog wat en nu ineens stopt alles en is de schuld foetsie.
Maar meneer Joep gaat nog verder door.. :roll:
Wat U zegt: "de schuld" is foetsie echter de schade emotioneel en financieel (+/- € 7500.00) blijft. Het plotseling stoppen van de kwestie is mogelijk te danken aan de publiciteit die ik heb gezocht, wellicht zijn sommige witte boorden hiervan nerveus geworden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik blijf het een zeer wonderlijk verhaal en een zeer verrassende uitslag vinden, maar het ga u verder goed 8)

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ze krijgt geen asiel? Dat gedeelte had ik gemist.

Erthanax
Berichten: 9613
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ja, ik kan me de vette koppen en de items in actualiteitenrubrieken nog wel herinneren. Daarvan zijn ze natuurlijk flink geschrokken.

Het stoppen van juridische actie kan ook gewoon barmhartigheid zijn.

BL2
Berichten: 4790
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door BL2 »

Zou het zo kunnen zijn dat Joep sr. en zijn vrouw ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, en dat daarom het bankbeslag is gestopt.
Voor een andere uitspraak dan de rechter heeft gedaan zou er in elk geval een herziening moeten plaatsvinden tijdens een nieuwe uitspraak.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

snuffel1 schreef:
03 aug 2019 11:11
Van uw relaas worden de witte boorden en/of ****** in België niet koud of warm van omdat de feiten die u beiden heeft gepleegd na onderzoek bewezen zijn verklaard. Daarbij heeft u beiden een uitnodiging gekregen om bij de rechtbank te verschijnen maar dat als een een goeie belgengrap afgedaan en dus ook niet naar België afgereisd. Het is nu zo dat de bank/loon beslagen zijn opgeheven maar dat wil nog niet zeggen dat u beiden onschuldig bent verklaart want als dat zo zou zijn waren u beiden weer uitgenodigd om bij de rechter te verschijnen en zo te lezen is daar geen sprake van geweest. U wens om zowel de emotionele en financiële schade a' 7500 euro vergoedt te krijgen gaat niet lukken omdat u beiden bewijsbare strafbare feiten heeft gepleegd met als doel 100 euro borg terug te ontvangen.
Weet U Snuffel U had het zo moeten schrijven: "Feiten die U beiden gepleegd zouden hebben zijn na géén onderzoek bewezen verklaard" De tegenpartij (hierna te noemen De B.) heeft een stortvloed van valse beschuldigingen en verdachtmakingen geuit en hiervan is er niet één bewezen, ook meldde D B. getuigen te hebben, hiervan hebben we er niet één ooit gezien of gehoord. De enige die harde bewijzen heeft geleverd ben ik, voorbeeld: De B. verklaard o.a. op 4/11/2015 via zijn advocaat: "Cliënten hebben immers nooit een waarborg ontvangen zodat zij deze ook niet kunnen terugbetalen, daarnaast hebben cliënten de sleutels nog steeds niet teruggekregen". Wat De B. hierbij echter vergeten was is dat hij mij op 9/5/2015 per sms berichtte: "Beste fam. Romijn wij hebben de sleutels in goede orde ontvangen. Bedankt. Crhistoph heeft de borg teruggestort naar u", en op 15/5/2015 bericht hij per sms dat de borg is teruggestort op 8 mei. Dit is slechts een enkel bewijs, ik heb er meer, deze berichten staan nog allemaal in mijn telefoon. Ik heb de rechter geattendeerd op deze en andere tegenstrijdigheden hier werd niet op gereageerd! Een rechter die zulk duidelijk bewijs negeert is naar mijn mening niet geïnteresseerd in de waarheid, niet onpartijdig en/of niet capabel dan wel mogelijk blind en doof.
Laat er alsjeblieft een nieuwe rechtszaak komen, om deze zelf te starten ontbreken ons de financiën.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

BL2 schreef:
03 aug 2019 13:16
Zou het zo kunnen zijn dat Joep sr. en zijn vrouw ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, en dat daarom het bankbeslag is gestopt.
Voor een andere uitspraak dan de rechter heeft gedaan zou er in elk geval een herziening moeten plaatsvinden tijdens een nieuwe uitspraak.
Weet U BL2, ik geprobeerd een executiegeschil te starten maar zonder de benodigde financiën krijg je dit niet van de grond.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door Joep.sr »

PietertjeTwee schreef:
20 jul 2019 12:58
Dit verhaal rammelt echt aan alle kanten.
P2, ik ben van mening dat het verhaal aan één kant rammelt, die van de Belgen.

Gesloten