Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
moederslink

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19.619,62

Ongelezen bericht door moederslink » 03 aug 2019 10:12

Ik blijf het een zeer wonderlijk verhaal en een zeer verrassende uitslag vinden, maar het ga u verder goed 8)

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 03 aug 2019 10:19

Ze krijgt geen asiel? Dat gedeelte had ik gemist.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 03 aug 2019 10:49

Ja, ik kan me de vette koppen en de items in actualiteitenrubrieken nog wel herinneren. Daarvan zijn ze natuurlijk flink geschrokken.

Het stoppen van juridische actie kan ook gewoon barmhartigheid zijn.

snuffel1

Ongelezen bericht door snuffel1 » 03 aug 2019 11:11

Van uw relaas worden de witte boorden en/of ****** in België niet koud of warm van omdat de feiten die u beiden heeft gepleegd na onderzoek bewezen zijn verklaard. Daarbij heeft u beiden een uitnodiging gekregen om bij de rechtbank te verschijnen maar dat als een een goeie belgengrap afgedaan en dus ook niet naar België afgereisd. Het is nu zo dat de bank/loon beslagen zijn opgeheven maar dat wil nog niet zeggen dat u beiden onschuldig bent verklaart want als dat zo zou zijn waren u beiden weer uitgenodigd om bij de rechter te verschijnen en zo te lezen is daar geen sprake van geweest. U wens om zowel de emotionele en financiële schade a' 7500 euro vergoedt te krijgen gaat niet lukken omdat u beiden bewijsbare strafbare feiten heeft gepleegd met als doel 100 euro borg terug te ontvangen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 03 aug 2019 13:16

Zou het zo kunnen zijn dat Joep sr. en zijn vrouw ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, en dat daarom het bankbeslag is gestopt.
Voor een andere uitspraak dan de rechter heeft gedaan zou er in elk geval een herziening moeten plaatsvinden tijdens een nieuwe uitspraak.

Joep.sr

Ongelezen bericht door Joep.sr » 07 aug 2019 08:45

snuffel1 schreef:
03 aug 2019 11:11
Van uw relaas worden de witte boorden en/of ****** in België niet koud of warm van omdat de feiten die u beiden heeft gepleegd na onderzoek bewezen zijn verklaard. Daarbij heeft u beiden een uitnodiging gekregen om bij de rechtbank te verschijnen maar dat als een een goeie belgengrap afgedaan en dus ook niet naar België afgereisd. Het is nu zo dat de bank/loon beslagen zijn opgeheven maar dat wil nog niet zeggen dat u beiden onschuldig bent verklaart want als dat zo zou zijn waren u beiden weer uitgenodigd om bij de rechter te verschijnen en zo te lezen is daar geen sprake van geweest. U wens om zowel de emotionele en financiële schade a' 7500 euro vergoedt te krijgen gaat niet lukken omdat u beiden bewijsbare strafbare feiten heeft gepleegd met als doel 100 euro borg terug te ontvangen.
Weet U Snuffel U had het zo moeten schrijven: "Feiten die U beiden gepleegd zouden hebben zijn na géén onderzoek bewezen verklaard" De tegenpartij (hierna te noemen De B.) heeft een stortvloed van valse beschuldigingen en verdachtmakingen geuit en hiervan is er niet één bewezen, ook meldde D B. getuigen te hebben, hiervan hebben we er niet één ooit gezien of gehoord. De enige die harde bewijzen heeft geleverd ben ik, voorbeeld: De B. verklaard o.a. op 4/11/2015 via zijn advocaat: "Cliënten hebben immers nooit een waarborg ontvangen zodat zij deze ook niet kunnen terugbetalen, daarnaast hebben cliënten de sleutels nog steeds niet teruggekregen". Wat De B. hierbij echter vergeten was is dat hij mij op 9/5/2015 per sms berichtte: "Beste fam. Romijn wij hebben de sleutels in goede orde ontvangen. Bedankt. Crhistoph heeft de borg teruggestort naar u", en op 15/5/2015 bericht hij per sms dat de borg is teruggestort op 8 mei. Dit is slechts een enkel bewijs, ik heb er meer, deze berichten staan nog allemaal in mijn telefoon. Ik heb de rechter geattendeerd op deze en andere tegenstrijdigheden hier werd niet op gereageerd! Een rechter die zulk duidelijk bewijs negeert is naar mijn mening niet geïnteresseerd in de waarheid, niet onpartijdig en/of niet capabel dan wel mogelijk blind en doof.
Laat er alsjeblieft een nieuwe rechtszaak komen, om deze zelf te starten ontbreken ons de financiën.

Joep.sr

Ongelezen bericht door Joep.sr » 07 aug 2019 08:50

BL2 schreef:
03 aug 2019 13:16
Zou het zo kunnen zijn dat Joep sr. en zijn vrouw ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, en dat daarom het bankbeslag is gestopt.
Voor een andere uitspraak dan de rechter heeft gedaan zou er in elk geval een herziening moeten plaatsvinden tijdens een nieuwe uitspraak.
Weet U BL2, ik geprobeerd een executiegeschil te starten maar zonder de benodigde financiën krijg je dit niet van de grond.

Joep.sr

Ongelezen bericht door Joep.sr » 07 aug 2019 08:52

PietertjeTwee schreef:
20 jul 2019 12:58
Dit verhaal rammelt echt aan alle kanten.
P2, ik ben van mening dat het verhaal aan één kant rammelt, die van de Belgen.

breien

Ongelezen bericht door breien » 07 aug 2019 11:12

Joep sr. Het heeft geen enkele zin of meerwaarde voor u om hier uw gelijk te krijgen.
Laat het rusten en ga verder met uw leven

Plaats reactie