LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
nthijs14
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2008 12:49

via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door nthijs14 »

hoi.

Ik heb een reis gevonden via gobest naar Hotel aqua land village in
Corfu Griekenland.
Ik zou graag via Duitsland willen boeken, maar heb nog geen reisorganisatie gevonden in Duitsland die dit hotel aanbied.
Dus vraag ik jullie om hulp.

En veder zou ik graag willen weten of iemand ooit naar dit hotel is geweest hoe het was en hoe de omgeving er is?

vast bedankt voor de hulp

groetjes natascha.

adriaensen
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2007 20:50

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door adriaensen »

Hoi,

Wij gaan voor de 3e keer naar deze bestemming en ons bevalt het prima en vooral voor de kinderen is het heel leuk in het Aquapark. Het enig minpuntje is voor sommige mensen dat er weinig te doen is buiten het park maar je kunt met de bus of taxi naar Corfu stad. Volgens mij kun je niet via Duitsland boeken want we hebben er ook nog nooit duitse mensen gezien. Anders moet je even kijken op de duitse google

zondag
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 dec 2005 16:17

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door zondag »

ik boek al jaren in D'land.
Kijk even op bv www.ferien.de dan toets je bij de zoekfunctie de naam van het hotel in.
Of bij holidaychech.de
Het is bij beide te boeken, via FTI
Suc6. Je bent niet echt goedkoper uit met dit hotel door in D'land te boeken, ik tenminste niet! :cry:

anoes72
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2008 18:27

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door anoes72 »

Hoi,
Wij gaan in de zomer naar aqualand village in corfu,en dan via duitsland,we zijn een kleine 800euro goedkoper uit dan met een nederlandse maatschappij,er zijn verschillende duitsetouroperaters die dit complex aanbieden,waaronder aaltours.
Ik hoop je voldoende ingelicht te hebben,

Groetjes,Anuschka

Igor-35
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2008 17:56

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door Igor-35 »

Inderdaad, Duitse Touroperators zijn niet bepaald goedkoper, sterker nog, door de mand genomen een stuk duurder ondanks dat we hier toeslagen en van alles hebben.

Meerdere reisorganisaties als zijnde Alltours en Tjaereborg heb ik vergeleken met Nederlandse reisgidsen.

anoes72
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2008 18:27

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door anoes72 »

Met een duitse touroperator is juist stukken goedkoper,zelfs met alles er nog bij scheelt het veels te veel.

Anuschka

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door evie01 »

Alltours heeft vaak een stuk lagere prijzen dan in nederland. Vaak heeft dit te maken met de andere hoogseizoen periodes. Tevens zijn de kinderkortingen een stuk beter.

Zelf was ik vorige zomer ook €800 euro goedkoper uit. Wij zijn toen op 8 juli vanuit Weeze gevlogen.

Igor-35
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2008 17:56

Re: via duitsland naar aqua land village corfu wie kan mij helpe

Ongelezen bericht door Igor-35 »

Als ik zo op internet rondkijk zie ik alleen maar hogere prijzen in Duitsland. Dan kijk ik bij bijvoorbeeld aanbiedingen die er zijn naar Egypte. Kom ik voor een viersterren hotel bij Alltours of Tjaereborg uit rond de 560 euro. Bij Hotelplan zie ik een aanbieding voor 389 euro all inlcusive 8 dagen Hurghada een 4 ster hotel.

Nergens bij Alltours of Tjaereborg zie ik wat in Egypte voor 389 euro of zo, alles rond de 560 euro de aanbiedingen die er zijn.

Gesloten