LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegbus vakantie Italië: mondkapje

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Liefje55
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2020 18:39

Vliegbus vakantie Italië: mondkapje

Ongelezen bericht door Liefje55 »

ik heb in december 2019 een vlieg/busrondreis geboekt bij Effeweg nu heb ik vandaag te horen gekregen dat we binnen en buiten een mondkapje moeten dragen. Is dit wel de leuke vakantie die ik geboekt heb en kan ik hier nog onderuit?

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vliegbus vakantie Italië: mondkapje

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waar onderuit? Onder dat mondkapje of onder de reis? In de voorwaarden staat hoeveel het u gaat kosten als u gaat annuleren.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Vliegbus vakantie Italië: mondkapje

Ongelezen bericht door mahadma »

Annuleren kan altijd, maar het excuus "mond kapje" is geen geldig excuus om uw kosten bij een annuleringsverzekering geclaimed te krijgen. Die lachen zich helemaal suf als u met dat verhaal komt. Of het terplaatse een leuke vakantie zou kunnen zijn, hangt van uzelf af.

U mag dus uiteraard annuleren, kost u waarschijnlijk varieërend tussen (geschat) 50 % en 100% van de reissom. En met een beetje goede wil hebben we straks in NL ook een 100% mondkapjes plicht .......... opgelegd door Den Haag.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Vliegbus vakantie Italië: mondkapje

Ongelezen bericht door hebra98 »

Kunt u uitleggen waarom het mondkapje een belemmering (voor u) zou kunnen zijn?
De huidige situatie maakt het ook mogelijk dat dit in NL gaat gebeuren (op zeer korte termijn).

Dan denk ik dat het hier blijven of in het buitenland mooie dingen bekijken wel een beetje in een ander perspectief zet, toch?

Edit: Probeer anders hier alvast te wennen aan een mondkapje, dan is het op vakantie niet eens meer zo vervelend.

Gesloten